V sredo 11.2.1009 sem prejel opomin računa za mesec november. Ker me takrat ni bilo doma, sem reklamacijo začel urejati v ponedeljek 16.2. Račun je bil seveda plačan v roku, reklamacija pa poslana po faksu na 0590-02-255.
Danes preverjam na internetu in pod odprtimi postavkami še vedno račun za november. Kličem na 0590-02-214 kjer se nihče ne javi, na 0590-00-000 pa pravijo da nimajo zabeležene nobene reklamacije in da je postavka še vedno odprta. Dečko je povedal, da mate gužvo in da bojo to še že zabeležili.
Ker v opominu piše, da morem vse urediti v osmih dneh, sicer me T2 začasno izključi iz omrežja, me zanima kako naj postopam naprej? Niti slučajno ne želim ostati brez interneta.
LP
Reklamacija opomina
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Reklamacija opomina
Daj mi številko priključka na Zasebna sporočila. Ne boš ostal brez interneta.
Optika 100/10
-
- Novinec
- Prispevkov: 23
- Pridružen: 18. Jul 2008 ob 18:03
- T-2: Že imam
- Paket: T4 START VDSL
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: Reklamacija opomina
No, to je najbolj važno, ostalo bomo že uredili.
LP
LP
-
- Novinec
- Prispevkov: 23
- Pridružen: 18. Jul 2008 ob 18:03
- T-2: Že imam
- Paket: T4 START VDSL
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: Reklamacija opomina
Najlepša hvala!
To je bilo pa ekspresno urejeno.
To je bilo pa ekspresno urejeno.