Napačen obračun - že drugič zapored

Splošni pogovori o T-2
Djuro
Znanec
Prispevkov: 53
Pridružen: 4. Nov 2007 ob 17:08
T-2: Že imam
Paket: brezčasni

Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a Djuro » 16. Mar 2009 ob 20:33

Zdravo!

Ma, moram priznat, da me počasi mineva potrpljenje. Namreč, že drugi mesec zapored dobivam napačen račun.
Za januar mi niso pravilno obračunali prehoda na brezčasni VDSL.
Na zadnjem februarskem računu pa piše

Klici v slovenska stacionarna omrežja xxx min cena 0,0943€. Kje so to ceno dobil meni ni jasno? Kolikor vem je cena klica v telekom 0,0125€.

Mi gre rahlo na živce to, da moram vsakič pregledat račun, potem pa še zapravljat svoj čas in denar, da pošljem po navadni pošti reklamacijo računa. Kot da ima vsak doma fax. In kakor da mam cajt še na pošto hodit. Ne vem, zakaj ne omogočate prijave reklamacije iz e-pošte pri t-2? Saj jo itak dobi vsak uporabnik.


Ma, res no, en klinčev račun bi pa lahko skupej vrgli brez napake.

Se opravičujem za malo bolj hude besede, ampak neposobnost vašega računovodstva (oz. kdorkoli že fakturira račune) je pa enostavno preelika.

:grr: Djuro.

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 16. Mar 2009 ob 20:36

a si prepričan da ni 0,9437 cena klica? ker če je to so splošne informacije, omenjene cene namreč nisem našel v ceniku.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Mar 2009 ob 20:37

DJURO:

Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email: narocniska-sluzba@t-2.net

Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.

Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Optika 100/10

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 16. Mar 2009 ob 21:00

Na razčlenjenem računu se piše samo povprečnina stroška klicev v določeni postavki. Res je, da je cena klica v TS 0,0125, vendar to ni edino stacionarno omrežje. Klici v druga slovenska stacionarna omrežja so precej dražji.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Uporabniški avatar
WAR-DOG
Faca
Prispevkov: 114
Pridružen: 30. Okt 2007 ob 16:21
T-2: Že imam
Paket: 10/10 FTTH + 2xTV
Kraj: Murska Sobota / Ljubljana

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a WAR-DOG » 16. Mar 2009 ob 22:26

Ne vem če je to pravo področje za moje vprašanje.

Na T-2 spletni strani si izračunam ven koliko me stane mesečno in dobim ven znesek 29,50 EUR
Torej:
FTTH
10/10
TV z 2 vmesnika
Osnovni programski paket

29,50 EUR plačujem že nekaj mesecov, a ta mesec sem prejel položnico v vrednosti 31,23 EUR in to za mesec, ki ima celo manj dni kot ostali (februar).

Na izpisku, ki je zraven položnice piše:

NAROČNINA TV PAKET - OSNOVNI T-2 0,14 KOS 4,5833 20,00% 0,64
NAROČNINA TV PAKET - OSNOVNI T-2 0,86 KOS 6,2500 20,00% 5,38

A mi lahko kdo to razloži, zakaj je prišlo do spremembe?

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Mar 2009 ob 22:29

Ja! Osnovni paket je bil od 5.2. dražji za 2 EUR na mesec:
http://www.t-2.net/?AUID=B536901053712E030F89

Tole je bilo objavljeno petega januarja 2009.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
WAR-DOG
Faca
Prispevkov: 114
Pridružen: 30. Okt 2007 ob 16:21
T-2: Že imam
Paket: 10/10 FTTH + 2xTV
Kraj: Murska Sobota / Ljubljana

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a WAR-DOG » 16. Mar 2009 ob 22:38

potem pa prosim posodobite kalkulator: http://www.t-2.net/Popvp/Dyna_Cenik.html

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Mar 2009 ob 22:39

Sej je bil dne 5.2., kot piše pod ceno. Cena osnovnega programskega paketa je 7,50 (prej 5,50).
Optika 100/10

Djuro
Znanec
Prispevkov: 53
Pridružen: 4. Nov 2007 ob 17:08
T-2: Že imam
Paket: brezčasni

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a Djuro » 17. Mar 2009 ob 07:57

Navadni Nimda napisal/-a:DJURO:

Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email: narocniska-sluzba@t-2.net

Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.

Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Pa smo spet pri predpostavki, da je skener nekaj, kar ima vsak uporabnik interneta. Zakaj ni dopis po e-pošti dovolj? Če je poslano iz vašega elektronskega naslova, najbrž lahko potrdite avtentičnost.

Čeprav se ne gre za velik znesek (32,63 min po 0,0943€) in je verjetno, da so bili klici opravljeni tudi v druga omrežja (amis ipd), vseeno pričakujem da bo to tudi transparentno napisano na računu. Ne pa neka izmišljena cena, sestavljena iz bogvečesa.

Torej, še enkrat sprašujem, zakaj dopis poslan po e-pošti ni dovolj? Če pošiljam prek navadne pošte, ali pa bognedaj grem na pošto poslat faks, finančno gledano več izgubim, kot če pustim in požrem vašo napako. Tudi v temu je poanta e-računa, da je komunikacija dvosmerna.

Vseeno sem hvaležen za nasvet in bom plačal toliko kot bi moralo biti, hkrati pa na zgornji e-naslov poslal elektronski dopis, da se ne strinjam z višino računa.

LP

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 17. Mar 2009 ob 08:36

Ravno to je problem, če je poslano iz kakršnegakoli elektronskega naslova, se ne da potrditi avtentičnosti. Lahko pošlješ navaden e-mail, samo potem mora biti elektronsko podpisan z verificiranim e-podpisom (SIGenCA). Tudi na faksu in skeniranem dopisu mora biti podpis naročnika.

Kaj lahko pričakuješ, da je na računu je določeno v 91. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom). Bolj podroben izpis lahko v skladu s splošnimi pogoji naročiš pisno.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a Cobane » 17. Mar 2009 ob 08:57

Djuro napisal/-a:
Navadni Nimda napisal/-a:DJURO:

Reklamacijo lahko prijaviš tako, da natisneš dopis, ga podpišeš, skeniraš in pošlješ na email: narocniska-sluzba@t-2.net

Če je karkoli narobe, ali je obračunano preveč, plačaj toliko, kot bi moralo biti in HKRATI pošlji dopis na gornji email, kjer navedeš svoje podatke in razlog, da si plačal manj. Če je res napaka, dobiš povrnjeno v naslednjih obračunih.

Klici v telekom so 1,25 CENTA (torej: 0,0125 EUR na minuto, obračunski interval je 1 sekunda).
Pa smo spet pri predpostavki, da je skener nekaj, kar ima vsak uporabnik interneta. Zakaj ni dopis po e-pošti dovolj? Če je poslano iz vašega elektronskega naslova, najbrž lahko potrdite avtentičnost.

Čeprav se ne gre za velik znesek (32,63 min po 0,0943€) in je verjetno, da so bili klici opravljeni tudi v druga omrežja (amis ipd), vseeno pričakujem da bo to tudi transparentno napisano na računu. Ne pa neka izmišljena cena, sestavljena iz bogvečesa.

Torej, še enkrat sprašujem, zakaj dopis poslan po e-pošti ni dovolj? Če pošiljam prek navadne pošte, ali pa bognedaj grem na pošto poslat faks, finančno gledano več izgubim, kot če pustim in požrem vašo napako. Tudi v temu je poanta e-računa, da je komunikacija dvosmerna.

Vseeno sem hvaležen za nasvet in bom plačal toliko kot bi moralo biti, hkrati pa na zgornji e-naslov poslal elektronski dopis, da se ne strinjam z višino računa.

LP
To tudi mene moti, da so na računu izpisane neke povprečne vrednosti za klice v določeno omrežje (stacionarno, mobilno)... Pa saj niste Tuš Mobil, ki ima cene v vsa omrežja enako in bi si to lahko privoščil!

Naj v računovodstvu poskenirajo glavo raje iz servisnih strani, če ne znajo kako drugače tega izpisat... ali pa naj bo samo skupna postavka za klice v vsa omrežja in to brez minut in cene na EM, samo končna cena. To kar sedaj izpisujete je mešanje hrušk in jabolk. Kličeš 5 minut v Telekom omrežje in 5 minut v Amis, pa dobiš 10 minut in ceno z enoto mere, ki je bila potegnjena iz :jao: . Te cene na EM nimate nikjer v ceniku, zato jo na računih tudi neupravičeno izpisujete! :grr:
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Atoll
Navdušenec
Prispevkov: 569
Pridružen: 9. Jul 2008 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: 100/10

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a Atoll » 17. Mar 2009 ob 10:51

Djuro napisal/-a:Zdravo!

Ma, moram priznat, da me počasi mineva potrpljenje. Namreč, že drugi mesec zapored dobivam napačen račun.
Za januar mi niso pravilno obračunali prehoda na brezčasni VDSL.

Nisi edini. :) Če te kaj potolaži.

Že pišem reklamacijo. Prehod med brezčasnima paketoma izveden začetek januarja, položnica za februar pa še kar izkazuje brezčasni VDSL?!
Cord cutter.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a kekoke » 17. Mar 2009 ob 14:20

mitja_i napisal/-a:Ravno to je problem, če je poslano iz kakršnegakoli elektronskega naslova, se ne da potrditi avtentičnosti. Lahko pošlješ navaden e-mail, samo potem mora biti elektronsko podpisan z verificiranim e-podpisom (SIGenCA). Tudi na faksu in skeniranem dopisu mora biti podpis naročnika.

Kaj lahko pričakuješ, da je na računu je določeno v 91. členu Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom). Bolj podroben izpis lahko v skladu s splošnimi pogoji naročiš pisno.
Še dobro da je ves tehnološki razvoj prinesel zavedanje, da je oddaljeno potrjevanje avtentičnosti lahko zelo kompliciran proces, podvržen možnim manipulacijam. Zato se zanašajo na "preverjen" pravni inštrument izpred 2k+ let. Podpisa do danes še nihče ni uspel zlorabiti! :plosk:
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a Mark » 17. Mar 2009 ob 18:30

Varnost in zaščita sta seveda na prvem mestu. Saj se tudi v poslovalnici identificiraš z veljavnim osebnim dokumentom. Za vsak postopek so zapisana določena pravila oz. smernice, ki jih velja upoštevati.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Mar 2009 ob 07:57

Če ima kdo narobe obračunane postavke, ali so na računu napačne, naj naredi reklamacijo. Če še vedno ni vse 100%, kot bi moralo biti ali so pripombe, potem kontaktirati mene na Zasebna sporočila! :namrec:
Optika 100/10

Odgovori