Stran 74 od 133

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:48
Napisal/-a dal
CAT napisal/-a:Čeprav se strinjam z Omegablue, da verjetno mladci na helpdesku ne vedo kaj je narobe, je odgovor da ti niso dolžni odgovoriti enostavno nesramen. Zate ne vem ampak jaz bi lažje sprejel odgovor "oprostite ampak tukaj ne vemo, ali vas lahko jutri kontaktira naš tehnik" kot pa to da mi ni dolžan odgovarjati.
Še posebej ker smo vsi "dolžni" plačevati vsak mesec.
Kakšen odgovor pravzaprav pričakuješ? Kaj točno bi ti morali povedati, da bi bil zadovoljen?

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 22:51
Napisal/-a jon
Lj-polje je tud Out, klicu bratranc če pri meni tud ne dela :)

Re: Izpadi

Objavljeno: 30. Avg 2012 ob 23:51
Napisal/-a CAT
dal napisal/-a: Kakšen odgovor pravzaprav pričakuješ? Kaj točno bi ti morali povedati, da bi bil zadovoljen?
Za začetek pričakujem boljšo obveščenost. Ob zadnjih dveh izpadih je klicni center nedosegljiv (ali pa nesramen), medtem ko spletna stran veselo proglaša "stanje omrežja: normalno". Minimum ki ga pričakujem je da na spletni strani piše kaj dela in kaj ne (IPTV, telefonija, internet), zakaj (okvara strežnika, prekinitev mednarodnih zvez, požar data centra, napad godzille...) in koliko časa predvidevajo da bo izpad trajal. In ko pride pričakovani rok pa še vedno ne dela, pričakujem posodobitev informacije.

Naslednji dan pa pričakujem opravičilo če je bila napaka na t-2 strani in razlago če ni bila njihova.

In potem pričakujem odškodnino za neopravljeno storitev (popust pri računu, začasen vklop dodatnih storitev...)

Nič od tega ni težko in verjemi, da so to vse slišali na tečajih odnosov s strankami.

In da se vrnem na prejšnji moj odgovor: Ko pa ne vejo, ne znajo oz. se niso pripravili pa pričakujem vljuden "ne vemo ampak vas bomo obvestili" in ne nesramno blebetanje o tem kaj so dolžni in kaj ne.

Tehnične težave se dogajajo - skrivnost je v tem kako jih obvladaš.

Re: Izpadi

Objavljeno: 31. Avg 2012 ob 07:57
Napisal/-a slow_slow
Kot je običajno lahko v takem primeru podaš reklamacijo računa in boš dobil manjši račun.

Tudi meni ni jasno zakaj ni bila napaka napisana na T-2 strani, če so na FB lahko objavili bi lahko tudi na sami strani.

Klic s strani T-2 razen, če si uspešno prijavil napako ne bo uslišan. Kaj točno je bilo narobe se tudi ne bo objavilo.

Re: Izpadi

Objavljeno: 31. Avg 2012 ob 11:48
Napisal/-a kekoke
Zanimivo, Zgornje Gameljne niso imele včeraj izpada. Včasih prov pride, da nismo na A omrežju.

Re: Izpadi

Objavljeno: 1. Sep 2012 ob 07:15
Napisal/-a erbi
@CAT:
Problem je pri zaposlovanju. Na najbolj občutljiva mesta (HD) dajejo neizkušene študentke, ki o komunikaciji nimajo pojma in se jim j**** za vse skupaj, saj že čez kakšen mesec ne bodo več tukaj. Manj škode bi bilo, če bi te študentke namestili na mesto direktorja. Podpisat se znajo, o strateških vprašanjih pa tako ali tako odloča nadzorni svet.

Re: Izpadi

Objavljeno: 1. Sep 2012 ob 13:29
Napisal/-a nemo
CAT napisal/-a:Za začetek pričakujem boljšo obveščenost. Ob zadnjih dveh izpadih je klicni center nedosegljiv (ali pa nesramen), medtem ko spletna stran veselo proglaša "stanje omrežja: normalno". Minimum ki ga pričakujem je da na spletni strani piše kaj dela in kaj ne (IPTV, telefonija, internet), zakaj (okvara strežnika, prekinitev mednarodnih zvez, požar data centra, napad godzille...) in koliko časa predvidevajo da bo izpad trajal. In ko pride pričakovani rok pa še vedno ne dela, pričakujem posodobitev informacije.

Naslednji dan pa pričakujem opravičilo če je bila napaka na t-2 strani in razlago če ni bila njihova.

In potem pričakujem odškodnino za neopravljeno storitev (popust pri računu, začasen vklop dodatnih storitev...)

Nič od tega ni težko in verjemi, da so to vse slišali na tečajih odnosov s strankami.

In da se vrnem na prejšnji moj odgovor: Ko pa ne vejo, ne znajo oz. se niso pripravili pa pričakujem vljuden "ne vemo ampak vas bomo obvestili" in ne nesramno blebetanje o tem kaj so dolžni in kaj ne.

Tehnične težave se dogajajo - skrivnost je v tem kako jih obvladaš.
:car: :car: :car:

Re: Izpadi

Objavljeno: 13. Sep 2012 ob 02:30
Napisal/-a Andy
Šk. Loka - Trata; po treh izpadih elektrike v celotnem naselju Internet in mobilna
telefonija ne delata. Ravno tako je 'mrtev' Simobil, pa tudi Tusmobil je bil nekaj casa
nedosegljiv.

Re: Izpadi

Objavljeno: 13. Sep 2012 ob 11:37
Napisal/-a weby
Tudi v Šk. Loka - Center je T2 ven vrglo, čeprav je malo po izpadu elektrike (v centru jo je samo enkrat zmanjkalo) še delalo vse.

Re: Izpadi

Objavljeno: 13. Sep 2012 ob 16:07
Napisal/-a Atoll
Sem videl kranjsko strelo, ki je odnesla celo Gorenjsko. Nebo je bilo razsvetljeno nekaj sekund. Potem pa tema, dobesedno :)

Re: Izpadi

Objavljeno: 14. Sep 2012 ob 10:35
Napisal/-a obiskis
danes 14.9. okoli 10:00 se v Kranju nekaj dogaja

poštni promet in skype je deloval, več pa ne; ko sem preklopil na SIOL je bila tudi tu tema

trenutno po 10:30 se je siol pobral, t-2 pa še čakam

:grrpc:

Re: Izpadi

Objavljeno: 22. Sep 2012 ob 13:25
Napisal/-a matjazc
V izpadu vse storitve (internet, televizija in ip telefonija) v Ljubljani.

Re: Izpadi

Objavljeno: 22. Sep 2012 ob 13:55
Napisal/-a NoBody
Bil manjši izpad. Sedaj že deluje vse OK.

LP

Re: Izpadi

Objavljeno: 26. Sep 2012 ob 11:24
Napisal/-a gejzo
Ne dela internet. Območje Trebnje, Mirna.

Re: Izpadi

Objavljeno: 26. Sep 2012 ob 11:24
Napisal/-a slow_slow
Trenutno so težave v omrežju napaka se odpravlja.