[Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Splošni pogovori o T-2
kinork
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 5. Nov 2009 ob 12:12
T-2: Še nimam

[Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kinork » 5. Nov 2009 ob 12:52

pozdravljeni,
že kar nekaj časa imamo težavo z T2 katera se ne premakne nikamor-vsaj z naše strani ne. Prosim za pomoč.
V več stanovanjski hiši smo naročili T2 storitve (internet + tv). Zaradi težav z telefonskim priključkom sta se povezala Telekom in T2 in uspešno odpravila napako.
Internet in tv sta tako delovala, kljub manjšim napakam (zamrznitev slike, napačno prikazovanje ure...). Napako smo javili, vendar nas ni tako motilo.
Naenkrat pa internet več ni deloval, prav tako ne tv, kar smo takoj javili T2-jevim operaterjem, kjer so povedali, da bodo poslali uslužbenca, da odpravi napako. Uslužbenec je prišel 3. dan od javljenja napake(brez predhodnega obvestila o njegovem prihodu (kar se je že zgodilo 3x), smo morali iz službe, kar za nekoga, ki je zaposlen ni izvedljivo-saj ti noben delodajelec ne bo rekel pojdi uredit stvari, če mu poveš 30 min prej kot moraš iti). Napako so odpravili v 10 dneh.
Vzrok napake: nepodpisana pogodba pri Telekomu.
Predhodno smo jih opozarjali, naj pazijo na račun, saj interneta ne uporabljamo. Dejali smo naj ne skrbimo, v primeru, če pa bi se pomota zgodila naj preprosto pošljemo zavrnitev računa.
In res,poslali so račun za celotni mesec. Takoj smo poslali zavrnitev računa, tako kot so nam na T2 dejali.
Na našo presenečenje so nam našo zavrnitev zavrnili. Ker smo bili prepričani, da naše razleage niso razumeli, smo še jim enkrat pojasnili naš primer in upali na uspešno rešitev. Žal neuspešno.
Vztrajali so, da bi jih mi morali predhodno obvestiti o odklopu telefonskega priključka. Za odklop pa mi nismo vedeli, kako bi jih naj potem obvestili?!
Vse smo jim na dolgo opisali ampak vztrajajo, da bi jih morali obvestiti. Moram še poudariti, da so nam zavrnitve vedno pošiljali enake(copy-paste) spremenili so samo datum in "pozdravni nagovor".
V zadnjem dopisu so nam tudi napisali, da bodo naši dopisi za njih brezpredmetni in, da smo dolžni poravnati celoten račun.
Pred tem dopisom pa smo odšli na T2 center, kjer smo jim prav tako pojasnili zadevo in so se z nami strinjali, da ne rabimo tega poravnat, vendar oni ne morejo narediti nič-moramo počakati na odgovor reklamacijskega oddelka T2.
Napisali smo še jim en dopis in prav tako telefonično klicali. Dejali so nam, da ne moremo vztopiti v direkten stik z reklamacijskim oddelkom, da so to zaprte pisarne... ?
Na dopis, katerega smo poslali nazadnje sploh nismo dobili odgovora, ampak so nam poslali kopije njihovih prejšnjih dopisov.
Sploh nas več ne upoštevajo. Nam pa se zdi neupravičeno od njih, da bi mi plačevali njihove storitve, katerih nismo uporabljali, kar so tudi sami potrdili.

Prosim, da nam svetujete, kaj lahko naredimo!
Po T2 odgovorih lahko samo sklepamo, da tako kot se družba odloči tako je, fizična oseba pa nima nobene pravice.? :grr:
Nam svetujete, da se obrnemo na inšpekcijo in medije?

Lepo prosim, da nam pomagate pri težavi...

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 5. Nov 2009 ob 13:06

Torej iz napisanega sklepam, da ste imeli skupno razvezan dostop,
telekomovo telefonijo in T-2 internet + TV,
nisem ravno v reklamacijah, vendar koliko vem je tako, da T-2 ne more vedet, da je TS kar odklopil zadevo,
in razumem problem, če niti sami niste vedli, a T-2 ima v tem primeru kar prav,
potrebno bi nas bilo obvestit da se priključek prekliče ali zamrzne zaradi težav s TSom, drugače je če se spomnim še kar naprej zadeva obračunana,
v kolikor pa želiš podrobnejše zadeve se lahko obrneš na NavadniNimda.
lp
:?

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kekoke » 5. Nov 2009 ob 13:38

Probaj malo bolje definirat problem. Meni ni jasno. Mogoče jim tudi v oddelku reklamacij ni in avtomatsko zavrnejo.
Najbolj v oči bode tole protislovje
V več stanovanjski hiši smo naročili T2 storitve (internet + tv)
Predhodno smo jih opozarjali, naj pazijo na račun, saj interneta ne uporabljamo.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

kinork
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 5. Nov 2009 ob 12:12
T-2: Še nimam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kinork » 5. Nov 2009 ob 14:05

kekoke

opozarjali smo na tistih 10 dni, da interneta ne uporabljamo!

kinork
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 5. Nov 2009 ob 12:12
T-2: Še nimam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kinork » 5. Nov 2009 ob 14:09

se opravičujem, ampak na koga se lahko obrnem?

torej, če bi se to zgodilo v vašem primeru, bi račun v celoti poravnali?


hvala, lp

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 5. Nov 2009 ob 14:11

Še zmiraj mi ni čisto jasno kaj je bilo anrobe, torej ali je TS zaradi ene nepodpisane pogodbe kar odklopil zadevo ali je bila kakšna tehnična težava?

kinork
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 5. Nov 2009 ob 12:12
T-2: Še nimam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kinork » 5. Nov 2009 ob 14:23

zaradi nepodpisane pogodbe je sledil odklop t. priključka. Telekom je t2 o odklopu obvestil nas pa žal ne...

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a Krypto » 5. Nov 2009 ob 14:35

1. Ali ste imeli telefonski priključek preden ste naročili T-2?
2. Ali sta bila na tisti dan ko so vas vključili tam monter TS in T-2 ali samo T-2?
3. Kakšna pogodba ni bila podpisana pri TS? Če ste imeli aktivni priključek (glej točko 1.) bi vas TS moral obvestiti o kakršnemkoli odklopu katerega razlog je lahko zgolj neplačevanje računa ali lastne želje.
4. Če priključek ni bil aktiven pri TS in ste naročili T-2, uporabnik ne potrebuje nobene pogodbe s TS temveč zgolj s T-2.

bierbauch
Znanec
Prispevkov: 69
Pridružen: 11. Apr 2007 ob 17:41
T-2: Že imam
Paket: 20/20 FTTH, 2xVoIP, 2xUMTS+1D
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a bierbauch » 5. Nov 2009 ob 15:13

Hm, kaj pomeni "interneta nismo uporabljali"?
Ali ni deloval ali se preprosto niste priklopili ...
Treba bit natančen ... :hudicek:

--bb
Slika FTTH 20/20
Slika > UMTS

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kekoke » 5. Nov 2009 ob 15:38

aha, problem je samo tistih 10 dni, ko niste imeli storitve, internet+TV zaradi izpada, ki ni bil vaša krivda? (če ste odjavili telefonski priključek v lastni režiji bi se znalo še zaplest kdo je kriv). Če mene vprašaš so ti reklamacijo neupravičeno zavračali. Obrneš se na uporabnika Navadni Nimda na tem forumu, ki ti bo poizkušal neuradno pomagati ;)
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a dule17 » 5. Nov 2009 ob 22:24

najboljš ponovit cel postopek.

Kaj je bilo, kaj ni bilo itd. Ni preveč jasno kdaj se ni uporabljalo interneta? medtem ko ni deloval?

potem ni česa uporabljat... :nevem:

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a Cobane » 6. Nov 2009 ob 03:45

Napisal si premalo detaljev, da bi bilo komurkoli jasno, kaj se je zgodilo...

1. Ali ste pri T-2ju vzeli SRD, to pomeni, da je bila telefonija še vedno pri telekomu, internet + TV pa pri T-2ju? Če ste se potem naknadno odločili, da vam je brezveze imeti stacionarno telefonijo pri telekomu in ste jo v lastni režiji odklopili, potem nosite tudi vse posledice. Če pa ste pooblastili T-2, da vam naredi prehod iz SRD na PRD, potem je pa T-2 kriv in mu niste dolžni plačat čas, ko vam storitve niso delovale!

2. Če ste že pri poizvedovanju oz. na prvotni pogodni napisali, da želite PRD (losat se Telekomove telefonije), potem je spet kriv T-2.

Oz. če poenostavim... če v vsem tem času niste nikdar kontaktirali Telekoma in karkoli odpovedovali, niste ničesar dolžni plačat. Če pa ste karkoli "drekali" s Telekomom, pa boste morali nositi vse posledice!

Drugače pa ti bo lahko pomagal NN, ki bo šel v administracijo pogledat, kaj ste dejansko naročili in kakšne zahteve so prišle od Telekoma. Vsi ostalo tukaj samo špekuliramo, ker nam nisi dal dovolj podatkov.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

kinork
Novinec
Prispevkov: 14
Pridružen: 5. Nov 2009 ob 12:12
T-2: Še nimam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kinork » 6. Nov 2009 ob 09:14

Ko smo naročili T2 storitve nismo imeli telefonskega priključka. Čez kakšne 4 mesece smo dobili od telekoma račun za 140€.
(telefona nismo nič uporabljali, saj ga niti nimamo),
Na telekom smo poslali dopis - na podlagi česa nam izstavljajo račun. Poslali so nam dobropis in razlago, da je naš dopis utemeljen, saj nismo podpisali pogodbe.
Internet še je deloval kakšnih 10 dni.
10.07.- nam je T2 poslal dopis, da jih je telekom obvestil o tel. priključku in če hočemo da se preide na PRD, jim moramo v roku 5 dni nazaj poslat pogodbo, kar smo tudi storili.
13.7. nam več nista delala internet in tv, kar smo takoj obvestili T2.
Torej je T2 bil obveščen iz strani telekoma-mi nismo vedeli, da bo zaradi našega dopisa za njihov račun sledil odklop.
Ko je prišel k nam uslužbenec T2 nam je svetoval, da naj poravnamo 140€ in naknadno podpišemo pogodbo pri telekomu, kot da smo ze zmotili pri dopisu in ga naj zavržejo.
Torej njihovih storitev dejansko nismo uporabljali 10 dni zaradi izklopa.
Ne zdi se nam pošteno, da bi jim morali to plačat, ker stvari ne moreš uporabljat, če ne deluje.

Zaradi 3 mesečnih klicanj, pošiljanja dopisov, živcej in tratenja časa bomo najverjetneje res prisiljeni plačat celoten račun, saj te na t2 niti niso pripravljeni poslušat- samo, da se gleda na dobiček.

V glavnem, hvala za vaše odgovore.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a kekoke » 6. Nov 2009 ob 09:48

Jah, pravno si verjetno res v izgubljenem položaju, ker imajo firme v svojih 321 stranskih splošnih pogojih verjetno nekje napisan, da ste si sami krivi, če ne veste, da ko naročite T-2 dejansko sklepate pogodbo s telekomom, ta vam izstavi račun, vi pa njih ne smete kontaktirat, ker imate pogodbo samo s t-2 oziroma kak podoben larifari.
Bi pa moral telekom od vas zahtevat pogodbo (priključek kolikor vem stane 90€) in šele nato dovolitit t-2ju da vas priklopi.
T-2 bi vas moral o statusu vašega priključka tudi korektno obvestiti.
Ampak ker se naše firme požvižgajo na dobro poslovno prakso od njih ni za pričakovati razumevanja. Za nekaj evrov se pa tudi ne splača tožit. Vse kar lahko narediš je, da poizkušiš če so pri kateri konkurenčni firmi bolj resni.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Odgovor Napisal/-a Krypto » 6. Nov 2009 ob 09:54

Slika je zelo nejasna.

1. Ti praviš da niste imeli priključka. V tem primeru gre za priklop na nezaseden par, in že v štartu to ni SRD (skupno razvezan dostop), temveč PRD (polno razvezan dostop).
2. Sploh ne vem na osnovi česa so vam poslali račun 140€. V vsakem primeru je cena za nov telefonski priključek slabih 90€, vendar moraš za to tudi podpisati pogodbo.
3. Ne razumem zakaj bi se delal prehod na PRD, če si že v štartu na PRD, ker kot si sam rekel telefona od TS niste nikdar imeli.
4. Obrni se na koga od "neuradnikov" da boste skupaj pregledali zadevo.

Odgovori