Popolnoma nesposoba administracija!

Splošni pogovori o T-2
archi
Uporabnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 29. Apr 2009 ob 18:41
T-2: Že imam

Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a archi » 18. Nov 2009 ob 21:32

V kratkem, 11.11.2009 sem dobil dva računa za T-2, enega za VDSL in enega za optiko.
8.10.2009 sem bil "preklopljen" iz VDSL na FTTH in bi po besedah uslužbenke v poslovalnici "moral" VDSL odjavit, HALO !?

Klical sem na 059000000 in so mi rekli, da pošljem reklamacijo na neko število, mislim, da 23 ? na koncu, ne morem povedat natančno, ker sem sedaj doma, reklamacijo sem pa poslal po faxu is pisarne.

Pred 15 minutami preverim, kako in kaj in mi povedo, da niso prejeli ničesar, da moja reklamacija ni zavedena in da pošljem fax ponovno na popolnoma drugo številko 059000001.

To je dopis z dne 11.11.2009:

T-2 d.o.o. Velenje, 11.11. 2009
SLUŽBA REKLAMACIJ

Brnčičeva 41
1000 Ljubljana

"xxxxxxx"

ZADEVA: REKLAMACIJA RAČUNA ŠT. xxxxxxxxxxxx z dne 6.11.2009

Spoštovani,

z dnem 8.10.2009 ste me preklopili z vašega omrežja VDSL na vaše FTTH omrežje.
Istočasno mi je bila prinešena nova oprema in je bila stara oprema vrnjena monterju.

Danes dne 11.11.2009 sem prejel od vas dva računa in sicer;
1. račun št. xxxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve VDSL, kjer je napačno obračunana celomesečna naročnina, saj sem od dne 8.10.2009 na optiki.
2. račun št. xxxxxxxxxxx, ki je za uporabo storitve FTTH, kjer je pravilno obračunana naročnina od. 8.10.2009 do konca meseca

Oglasil sem se v vaši poslovalnici v Velenju, kjer so mi razložili, da mi naročnina za VDSL še vedno teče, saj je nisem preklical ?!
Preklicat pa naj bi jo moral, ker ste mi morali dodeliti nov ID, da ste lahko izvršili priklop optike, ki na mojem naslovu; xxxxxxxxx, Velenje naj ne bi bil mogoč, kljub obstoječi infrastrukturi in so spremenili ID in vnesli moj domači naslov, na katerem imam prav tako vaš FTTH in je priklop možen.
Prav tako so mi rekli, da moram takoj preklicat naročnino za VDSL, ker še vedno teče in bom dobil tudi račun za mesec november 2009.

Smatram, da je napaka popolnoma na vaši strani, saj me na preklic niso opozorili niti v poslovalnici niti me ni opozoril monter in je preprosto logično, da pri prehodu iz VDSL na FTTH prvega priključka(VDSL) ne rabim več, saj sem tudi vrnil opremo !
V poslovalnici so mi ponudili izjavo, da dne 11.11.2009 preklicujem VDSL.
Te izjave seveda nisem podpisal, ker sem VDSL s prehodom na FTTH posledično odpovedal dne 8.10.2009 in od tega dne te storitve ne koristim več !
Torej, če hočete, VDSL, št. Pogodbe: xxxxxxx nepreklicno odpovedujem z dnem 8.10.2009.

Ker je to vaša administrativna napaka, ki mi je kot navadnemu uporabniku “popolnoma nerazumljiva”, vas pozivam, da reklamacijo čimprej rešite v mojo korist.
Da ne bo nepotrebnih komplikacij z računi, lahko račun plačam in se mi razlika obračuna kot dobropis v mesecu decembru .

Za razumevanje se najlepše zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.



xxxxxxxxx


Očitno je potrebno pošiljat vse z povratnico, saj nekdo, ki cel delovni čas vrta po nosu, ni sposoben vnest posrane reklamacije.
Naj še omenim, da se je monterju od hitrosti kadilo izpod pet in sem mu podpisal, da vse dela, kljub temu, da so me priklopili šele čez 15 minut in sem vse reševal z osebo iz centrale, itd....
Očitno je treba biti manj "na roko" in veliko bolj pazljiv in "picajzlast"
Skoraj enaka stvar se mi je zgodila pri spremembi poslovenga naslova in spremembi naslova VDSL, nihče ne omeni nič, potem pa "jaahhh gospod, saj sem vam povedala"
NEVERJETNO !

SRAMOTA ! :grrpc:

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3979
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: POPOLNOMA NESPOSOBA ADMINISTRACIJA !

Odgovor Napisal/-a KoMar » 18. Nov 2009 ob 21:36

Ok, razumem tvojo nejevoljo. Ampak te prosim, da:

1. Naslovov tem ne pišeš s samimi velikimi črkami
2. Na koncu stavkov napišeš največ en ! ali ?
3. Upoštevaš pravila za odpiranje tem pod "Vaša zgodba"

PINki
Faca
Prispevkov: 195
Pridružen: 9. Jan 2008 ob 11:07
T-2: Že imam
Paket: FTTH 10/10 + 2 IPTV + 2 TEL
Kraj: Lj - Fužine

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a PINki » 18. Nov 2009 ob 21:40

Jah so nesposobni, kaj čmo. :roll: :nevem:

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Nov 2009 ob 21:40

ARCHI: natisni reklamacijo, podpiši, skeniraj in pošlji kot priponko po emailu na: narocniska-sluzba@t-2.net
Optika 100/10

archi
Uporabnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 29. Apr 2009 ob 18:41
T-2: Že imam

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a archi » 18. Nov 2009 ob 22:11

OK, bom.
Se zahvaljujem za tvoj odgovor in se opravičujem KoMar-ju, kje sem kršil pravila, mi ni jasno, mogoče pri naslovu teme.
Mogoče bi, glede "navodil za odpiranje teme" bil pravi naslov teme: "[Imam] VDSL 4/1 + IP telefon + FAX + [Imam] 100/10 FFTH + IP telefon + FAX" , pa VDSL 4/1 + IP telefon + FAX nočem, ker že imam 100/10 FFTH + IP telefon + FAX in ste mi pobrali vso opremo za VDSL 4/1 + IP telefon + FAX " ?

Razburjam se, ker je T-2 popolnoma sposoben odjaviti naprimer; Telekom, SIOL, kabelsko, itd....., ni pa sposoben "počistit" svojih stvari in je administrativno počasen in grozno nefleksibilen.
Vaša osnovna storitev, ki je nudenje uporabe interneta, tv, telefonije, itd. je odlična, sem vaš naročnik 3x. Ampak stvar je treba gledati v celoti, nudite tudi podporo uporabnikom (iskreno, pohvala T-2 -jevcem, ki se na neuradnem forumu zelo trudite), ki zna biti katastrofalna, kot v zgoraj omenjenem primeru. Pa da spet ne načenjam težav o 3 mesečni mori z mojo televizijo, ki je bila posledica težav v vaši centrali.

Preveč že težim, pa se mi, iskreno, več ne ljubi.
Saj vsak normalen razume poanto...

Pošljem jutri tudi na mail, Hvala in LP.

Tik-Tak
Znanec
Prispevkov: 59
Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: brezčasna optičarka

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a Tik-Tak » 18. Nov 2009 ob 23:15

Hja, ker me javno obsojate, mislim, da imam pravico povedati tudi svojo plat: na tem naslovu ste dobili FTTH priključek, ker vam je tedanji Gratelovec to obljubil po vaših intervencijah. Edini način, da to speljemo tudi administrativno je bilo tako, da vam kot naslov priključka vnesemo vaš domači naslov, ker drugače optika na tem naslovu še ni mogoča. Imaste pač srečo, da mejite na steno centrale. Ko ste prišli stvar urejat, vam je bilo razloženo jasno in glasno kako in kaj. Tudi to, da je potrebno, ko bo optični priključek enkrat vklopljen, priključek na VDSL preklicati, ker tukaj ni šlo za "klasičen" prehod na optiko.

Ko ste se potem ponovno oglasili z 2 računoma sem vam lepo povedala, da zdaj pač je kar je, da pa je potrebno nemudoma urediti preklic, upravičenost računa za VDSL priključek pa boste rešili preko reklamacijske službe. Nikoli vam nisem rekla, da boste morali plačati tudi november, pač pa da bo o tem razsodila reklamacijska služba. Podpis ste zavrnili in rekli, da boste samo napisali reklamacijo, ponudila sem vam tudi kuverto z že stiskanim naslovom ter plačano poštnino, ki ste jo tudi zavrnili.

Kar se mene tiče, imaste vso pravico izraziti svoje nestrinjanje z zadevo, ne razumem pa najbolje zakaj je potrebno uporabljati takšen žalitveni ton. Na koncu koncev ima stranka itak vedno prav.
Slika

archi
Uporabnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 29. Apr 2009 ob 18:41
T-2: Že imam

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a archi » 19. Nov 2009 ob 10:43

Pozdravljena,

da mi ni bilo razloženo sem vam povedal že v poslovalnici in se okoli tega pač nisva strinjala, imava pravico, vsak do svojega mnenja.
Vi ste prepričani, da sem pozabil jaz, jaz pa obratno, pa to sploh nima veze, naj pojasnim.

Rekli ste, da bom dobil tudi račun tudi za november, ker naročnina še vedno teče.
Če T-2 pošlje račun ga pošlje zato, da bo le ta plačan.
Seveda sem podpis zavrnil, saj je bilo na dopisu navedeno, da naročnino odpovedujem z dnem 11.11.2009 !
S podpisom dopisa na ta datum avtomatsko negiram, kar hočem T-2 dopovedat.

Kar se vas osebno tiče imam z vami pozitivne izkušnje, hvala.
Večkrat sva se srečala in sem prepričan, da do vas ali kogarkoli v poslovalnici nikoli nisem bil žaljiv.
Ker sem na forumu okaral administracijo, v katero spadate tudi vi, pa razumem vašo užaljenost.
Ne gre se za to, da ima stranka vedno prav, to ni moj namen.
Dejansko gre za administrativno bedarijo, na računu se vidi, da je oprema zaračunana samo za 7 dni, naročnina pa za cel mesec.
Kaj za boga naj počnem z njo, brez opreme ?
Tako kot imate obrazec za odjavo ostalih "operaterjev" je nerazumljivo, da ga nimate sami za sebe in ga stranki ne pomolite pod nos ob podpisu nove pogodbe, ne pa; "smo vas opozorili" !
Pa odmislimo tudi to....
Lahko pa razumete, da je popolnoma nesprejemljivo, da po FAXu pošljem reklamacijski dopis, ki sploh ni bil zaveden, fax pa sprejet.
Nato dobim popolnoma drugo številko FAXa na katero naj pošljem dopis, moja naročnina pa veselo teče.

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a white » 19. Nov 2009 ob 13:03

Citiram iz T-2 računa: "V primeru, da se ne strinjate z zneskom za plačilo, ki je naveden na računu, lahko le tega reklamirate z dopisom, ki ga pošljete po pošti ali po faksu na številko 0590 00 001. Reklamacija mora biti poslana v osmih dneh po prejemu računa."

Torej? Če si ti faks poslal na neko številko 23 na koncu je to tvoj problem in ne problem administracije, ki ni vnesla tvoje "poslane reklamacije". Če pa ne znaš brati in ti morajo vsi nekaj k nosu prinesti, pa je to samo tvoj problem.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a kekoke » 19. Nov 2009 ob 14:08

Kateri ID je bilo potrebno vnest in kateri naslov vpisati je administracija, ki naj bi služila podpori realnega stanja. Monter je odnesel opremo in prinesel drugo. To je realno stanje! Ne pa administracija uber alles. Se pa strinjam, da če je je šlo za administracijsko uslugo, bi lahko tudi uporabnik mičken dobre volje pokazal, ko je prišlo do zapleta. Druga zgodba pa je zakaj administrativno ni možen priklop uporabnika, ki živi v centrali, lahko pa imaš na istem naslovu 2 t-2 optična priključka :jao:
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Tik-Tak
Znanec
Prispevkov: 59
Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: brezčasna optičarka

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a Tik-Tak » 19. Nov 2009 ob 20:58

Seveda razumem vašo nejevoljo, sem pa danes preverila in je bila reklamacija zavedena v sistem z dne 13.11. Po vsej verjetnosti je operater ni znal najti, saj imate 3 priključke, zavedena pa je pod tistega na katerega se reklamacija nanaša po številki računa.

Verjetno se pa tudi nazadnje nisva razumela, kar se izdaje računa tiče. Četudi se izda račun, se lahko zanj izda dobropis in če je le ta za celoten znesek računa, potem ga seveda ni potrebno plačati. O dobropisih pa seveda odloča reklamacijska služba. Četudi bi priključek "preklicali" z dne 11.11., to še ne pomeni, da bi morali karkoli plačati, še posebej, ker bi bila reklamacija rešena pred izdajo računov za mesec november. Še vedno smo se za kakšne takšne primere zavzeli in poskrbeli, da so bili rešeni v najkrajšem možnem času in seveda ugodno za naročnika. Kot sva to uredila prvič, ko je nastal manjši "zaplet".

Nisem pa užaljena, le malce me je presenetil vaš način pisanja. Vsekakor v poslovalnici niste nikogar žalili, morda zato.

Kakorkoli, upam, da boste kmalu prejeli odgovor, ki bo za vas sprejemljiv.

Lep pozdrav!
Slika

Tik-Tak
Znanec
Prispevkov: 59
Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: brezčasna optičarka

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a Tik-Tak » 19. Nov 2009 ob 21:06

Kekoke, gospod nima dejansko 2 priključkov na istem naslovu, zgolj na papirju. In ker je primer pač redek, če ne edini, je prišlo do neljubega administrativnega zapleta. Pa se bo tudi to rešilo. Važno je to, da bomo, če bi imeli še kak tak primer, stvar že predhodno naredili tako, da do tega ne bo več prišlo.
Slika

archi
Uporabnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 29. Apr 2009 ob 18:41
T-2: Že imam

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a archi » 19. Nov 2009 ob 21:15

Pozdravljena TIK TAK,

Hvala za vaš trud, pred eno uro sem klical če je reklamacija zavedena, ker sem danes ponovno poslal dopis na email in na 001 FAX, pa so mi rekli da ne :shock:

Moj način pisanja je rezultat tega, da so na info centru, po večini, popolnoma "zmedeni", da ne rečem tako kot je v naslovu teme in me je pogrelo do kosti.
Se oglasim s čokolado.

LP.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 19. Nov 2009 ob 21:56

Pokliči jutri med delovnikom, ko bodo un tvoj fax skenirali in vnesli v sistem. Tedaj ga bodo šele videli v klicnem centru.
Optika 100/10

Tik-Tak
Znanec
Prispevkov: 59
Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: brezčasna optičarka

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a Tik-Tak » 19. Nov 2009 ob 22:23

NN, je že vnešeno, ker sem danes sama videla, prvič z dne 13.11.
Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Popolnoma nesposoba administracija!

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 19. Nov 2009 ob 22:41

OK, potem je vse pod kontrolo! :)
Optika 100/10

Odgovori