Popolnoma nesposoba administracija!
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
mogoče res nisem bil dovolj jasen, kaj sem želel povedati ali pa nekateri živijo v svojem administrativnem svetu. Za primer prvega rahlo popravljam svoje retorično vprašanje.
Druga zgodba pa je zakaj administrativno ni možen priklop uporabnika, ki živi v centrali, lahko pa imaš na istem naslovu 2 administrativna t-2 optična priključka
Druga zgodba pa je zakaj administrativno ni možen priklop uporabnika, ki živi v centrali, lahko pa imaš na istem naslovu 2 administrativna t-2 optična priključka
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Skratka, pri nestandardnih rešitvah, kot je bila tvoja archi, bi prej pričakoval veliko mero hvaležnosti do uslužbencev, ki so ti naredili tak "bypass" sistema, ne pa zlivanje žolča na forumu. Če sem prav sklepal iz zapisov tle gor, potem bi upoštevanje nasvetov uslužbencev v sprejemnici rešilo zadevo na licu mesta (torej preklic starega ID priključka/pogodbe).
Treba je bit kooperativen in potrpežljiv, če se že dela na tak način.
lp
Treba je bit kooperativen in potrpežljiv, če se že dela na tak način.
lp
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Mogoče nekdo rabi en refresh. Nekje zgoraj piše "..forum uporabnikovT-2". Vsem neuradno uradnim sooblikovalcem foruma se kot uporabnik lahko zahvalim za sodelovanjem. Komentiranje količine izlitega žolča pa je neokusno. Tik-Tak se je odzvala sicer zelo prizadeto ampak brez potrebe. Archi ni nikjer pisal o nesposobnosti ljudi v poslovalnici, ponudil je tudi čokoladko sprave, iz dosedaj napisanega pa lahko sklenemo, da je "vrtanje po nosu" letelo na ljudi, ki ne najdejo njegove reklamacije, kar pa je očitno bilo upravičeno negodovanje. Eno Tik -Tak, ki si je vzela čas za pojasnilo in en njenim podpornikom. Problemi se izkažejo za popolnoma banalne, če se ustvari normalna komunikacija. Niso vsi uporabniki po defaultu potencialni prasci, ki želijo zjebat sistem firme, proti katerim se je treba boriti z vsemi administrativnimi orodji in ni treba vseke firme trikrat nategnt, da si zadovoljen uporabnik.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
@kekoke: zdele si pa krepko odmedel in zgrešil point, hehe
Še enkrat poglej, kaj sem napisal, torej povsem v duhu prijateljske komunikacije... torej res brezpredmetno etiketiranje in netenje navideznega spora s tvoje strani (administracija vs. users). V tem primeru je tik-tak z administrativnimi orodji POMAGALA, zato je podpora njenemu pristopu na mestu, podporniki njenega pristopa pa nikakor niso .
Še enkrat poglej, kaj sem napisal, torej povsem v duhu prijateljske komunikacije... torej res brezpredmetno etiketiranje in netenje navideznega spora s tvoje strani (administracija vs. users). V tem primeru je tik-tak z administrativnimi orodji POMAGALA, zato je podpora njenemu pristopu na mestu, podporniki njenega pristopa pa nikakor niso .
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Te dneve imam za spremenit naslov za pošiljanje računov. Iz fizične osebe bi želel prenest na moj s.p. Me je že kar groza, koliko energije bo potrebno, da bo administracija naredila spremembo.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Brez potrebe. Prideš v poslovalnico, podpišeš aneks in to je to.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
V poslovalnico je najbolje it,
izpolnil boš papirje za rpenos naročniškega razmerja in je zadeva že v teku.
izpolnil boš papirje za rpenos naročniškega razmerja in je zadeva že v teku.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Ne pozabi dokumentov o s.p. (izpisek iz registra, potrdilo o davčni), osebni dokument in štempiljko!
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Hevidi napisal/-a:Skratka, pri nestandardnih rešitvah, kot je bila tvoja archi, bi prej pričakoval veliko mero hvaležnosti do uslužbencev, ki so ti naredili tak "bypass" sistema, ne pa zlivanje žolča na forumu. Če sem prav sklepal iz zapisov tle gor, potem bi upoštevanje nasvetov uslužbencev v sprejemnici rešilo zadevo na licu mesta (torej preklic starega ID priključka/pogodbe).
Treba je bit kooperativen in potrpežljiv, če se že dela na tak način.
lp
Jaz sem hvaležen, da so me preklopili na optiko in plačujem račune sproti.
Za to, da sem lahko hvaležen sem potreboval pol leta prepričevanja in telefonskih klicev in prošenj in prošenj.
Pol leta sem rabil, zaradi tega, ker se "administrativno" ne da vnesti naslova, pa se nisem nikoli na nikogar razburjal.
Razburjal se tudi nisem ko sem poslal reklamacijo, ki je napisana povsem hladnokrvno in korektno. (dopis 11.11.2009)
Žolč sem pa zlil, ker administracija ni sposobna zavesti reklamacije, ki je očitno bila zavedena, pa to ni sposoben poiskati nihče na klicnem centru.
Uspelo je TIK TAK, za razliko od tistih, ki vrtajo po nosu.
Druga zgodba o mojem zlivanju žolča:
Televizija mi ni normalno delala 3 MESECE, ja 3 MESECE, ko sem preklopil med kanali je trajalo tudi do minute, da se je program postavil.
Zamenjal sem tri vmesnike. Na klicnem centru mi je "administator" odgovoril, da moram STB fizično odklopi iz elektrike čez noč, ker za minutko ne pomaga !?
Potem sva imela dolgo debato o kondenzatorjih in času potrebnem za praznenje kondenzatorjev.
Vsakič ko sem klical na klicni center so mi servirali isto vprašanje; "ste resetirali STB, za koliko časa ste ga izklopili ?"
To se je nadaljevalo tudi po nevem koliko deset klicih, kjer jih večina tudi ni bila sposobna poiskati reklamacije.
Na telefon sem zahteval vodjo izmene, ki mi ga je uspelo dobiti na linijo po nevem koliko klicih, ker se pač oni ne oglašajo na telefon !?
Na koncu je bila odkrita napaka v centrali. V vsem tem času se niti enkrat ni oglasil serviser pri meni.
Račune sem plačal v celoti !
Mislim, da so moji živci, kar OK.
Če bi meni kdo pomolil pod nos, zraven pogodbe, tudi preklic stare pogodbe bi z veseljem podpisal, ne pa da se s tem še danes zajebavam, kot da nimam drugega dela.
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Vse si razumel.kekoke napisal/-a:Mogoče nekdo rabi en refresh. Nekje zgoraj piše "..forum uporabnikovT-2". Vsem neuradno uradnim sooblikovalcem foruma se kot uporabnik lahko zahvalim za sodelovanjem. Komentiranje količine izlitega žolča pa je neokusno. Tik-Tak se je odzvala sicer zelo prizadeto ampak brez potrebe. Archi ni nikjer pisal o nesposobnosti ljudi v poslovalnici, ponudil je tudi čokoladko sprave, iz dosedaj napisanega pa lahko sklenemo, da je "vrtanje po nosu" letelo na ljudi, ki ne najdejo njegove reklamacije, kar pa je očitno bilo upravičeno negodovanje. Eno Tik -Tak, ki si je vzela čas za pojasnilo in en njenim podpornikom. Problemi se izkažejo za popolnoma banalne, če se ustvari normalna komunikacija. Niso vsi uporabniki po defaultu potencialni prasci, ki želijo zjebat sistem firme, proti katerim se je treba boriti z vsemi administrativnimi orodji in ni treba vseke firme trikrat nategnt, da si zadovoljen uporabnik.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Naj tako tudi ostane če nastane administrativni problem, bi ti v poslovalnici morali celovito pomagat (kot sem razumel so ti korektno pomagali), v tem primeru pri preklicu stare pogodbe, tako da tukaj o nesposobni administraciji jst ne bi prehitro sodil... sploh po takem pojasnilu ne.archi napisal/-a: Mislim, da so moji živci, kar OK.
Tik-Tak napisal/-a:Ko ste prišli stvar urejat, vam je bilo razloženo jasno in glasno kako in kaj. Tudi to, da je potrebno, ko bo optični priključek enkrat vklopljen, priključek na VDSL preklicati, ker tukaj ni šlo za "klasičen" prehod na optiko. Ko ste se potem ponovno oglasili z 2 računoma sem vam lepo povedala, da zdaj pač je kar je, da pa je potrebno nemudoma urediti preklic, upravičenost računa za VDSL priključek pa boste rešili preko reklamacijske službe.
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Oprosti, ampak mislim, da si tudi ti stvar vzel preveč osebno ali enostavno ne dojameš.
Meni nihče ni razložil nič in to trdim še danes !
Skoraj enako se mi je zgodilo pred kakšnim letom pri selitvi poslovnega naslova in priključka.
Še drugič: Meni nobeden ni razložil nič in to trdim še danes !
Post festum, kot sem rekel, je pa bolj mlačno....
Tretjič:
Vsak dan imam pri delu opravka z veliko bolj pomembnimi papirji, kot so ti, pa stvari ne pozabim.
Tako, da tudi tega, da moram odjavit pogodbo ne bi.
Pač ste v nekaterih stvareh "totalna banana", kar se je tudi iskazalo s tem ali je reklamacija vnešena ali ne.
White je v narekovajih omenjal mojo poslano reklamacijo, kot da je nisem poslal, pa se je iskazalo, da sem jo. (tudi užaljen)
To ni neka moja osebna vendeta ali ne vem kake jajce, ampak vam neke stvari enostavno ne tečejo kot bi mogle in se morate vprašat zakaj !?
Če je pa to forum, v katerem vas moramo vsi kovat v zvezde, ker ste pripeljali optiko v vsako slovensko vas, in ne znate sprejeti nobene kritike, pol je pa to bolj podn.
Jaz vašo storitev plačujem, je nimam zastonj, vaša administracija je včasih popolnoma nesposoba (velike črke, pet klicajev), sprijaznite se in stvar izboljšajte, ne pa kalimero rutina.
Meni nihče ni razložil nič in to trdim še danes !
Skoraj enako se mi je zgodilo pred kakšnim letom pri selitvi poslovnega naslova in priključka.
Še drugič: Meni nobeden ni razložil nič in to trdim še danes !
Post festum, kot sem rekel, je pa bolj mlačno....
Tretjič:
Kaj moram prit na poslovalnico 15x ?, za banalno stvar ?archi napisal/-a: Če bi meni kdo pomolil pod nos, zraven pogodbe, tudi preklic stare pogodbe bi z veseljem podpisal, ne pa da se s tem še danes zajebavam, kot da nimam drugega dela.
Vsak dan imam pri delu opravka z veliko bolj pomembnimi papirji, kot so ti, pa stvari ne pozabim.
Tako, da tudi tega, da moram odjavit pogodbo ne bi.
Pač ste v nekaterih stvareh "totalna banana", kar se je tudi iskazalo s tem ali je reklamacija vnešena ali ne.
White je v narekovajih omenjal mojo poslano reklamacijo, kot da je nisem poslal, pa se je iskazalo, da sem jo. (tudi užaljen)
To ni neka moja osebna vendeta ali ne vem kake jajce, ampak vam neke stvari enostavno ne tečejo kot bi mogle in se morate vprašat zakaj !?
Če je pa to forum, v katerem vas moramo vsi kovat v zvezde, ker ste pripeljali optiko v vsako slovensko vas, in ne znate sprejeti nobene kritike, pol je pa to bolj podn.
Jaz vašo storitev plačujem, je nimam zastonj, vaša administracija je včasih popolnoma nesposoba (velike črke, pet klicajev), sprijaznite se in stvar izboljšajte, ne pa kalimero rutina.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
lol, no ne bit užaljen zaradi mojih narekovajev
Jaz sem samo napisal en stavek o reklamacijah pač, da je včasih potrebno kakšno stvar preverit, kam se določene stvari pošljejo, da se ni potrebno zanašati na druge, čeprav so tam da pomagajo. Morda je reklamacija morala prepotovati malo daljšo pot do svojega cilja, ker je bila poslana na drug faks...
Glede ostalih stvari pa ne bom komentiral, se pa strinjam, da morajo biti uslužbenci v direktnih stikih z naročniki natančni, če se pa kaj ne razume, je pa vseeno boljše da se 3x vpraša.
peace!
Jaz sem samo napisal en stavek o reklamacijah pač, da je včasih potrebno kakšno stvar preverit, kam se določene stvari pošljejo, da se ni potrebno zanašati na druge, čeprav so tam da pomagajo. Morda je reklamacija morala prepotovati malo daljšo pot do svojega cilja, ker je bila poslana na drug faks...
Glede ostalih stvari pa ne bom komentiral, se pa strinjam, da morajo biti uslužbenci v direktnih stikih z naročniki natančni, če se pa kaj ne razume, je pa vseeno boljše da se 3x vpraša.
peace!
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3147
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Z vprašanji nikakor ne šparati, seveda dokler zadeva ni rešena