Ok dobro ohlajen lahko sedaj v miru napišem, kaj se je dogajalo v Petek 15.09.2006.
Se pravi:
Dan D + 25, Petek 15.09.2006, [Čudoviti svet T2 monterjev] 2.del
Nekje ob 10:30 me je poklical monter iz Telekoma, ki mi je povedal, da me je izključil iz Telekomovega omrežja ob 10:00.
Seveda, sem takoj poklical klicni center T2.
Pobaral sem operaterja, kdaj pride T2 monter. Na moje veliko začudenje je operater povedal, da on o tem nima podatka. Omenil, sem mu, da so me ob 10:00 razvezali in da bi rad približno vedel, kdaj naj pričakujem monterja. Operater me je poklopil, da bodo to naredili v 5 delovnih dneh.
Besen zaradi 72 dnevnega čakanja sem seveda naredil "napako".
Poklical sem številko 0590 01xxxx, kjer sem vprašal, kdaj pridejo priključiti mojo številko. Mislil sem, da je to številka, kjer razporejajo T2 monterje. Namreč s te številke sem prejel klic osebe, ki je razporedila monterja za priklop v službi.
Prijazni ženski glas pravi, da bo takoj preverila kdaj me imajo v načrtu in da me bo poklicala nazaj.
Ni minilo 5 minut in gospa je poklicala nazaj in ...
... svetovala mi je naj pokličem monterja X na telefonsko 031-xxx-yyy
Dobre volje pokličem monterja X in doživim "kanonado..." ob 11:00 ...
"Kdo vam je dovolil poklicati?"
"Kdo vam je dal številko?" - trdil sem, da T2, ker ni sem vedel, da sem govoril prej s podizvajalcem, sorry ...
"Ne, danes več ne opravljam priklopov, ker urejam svoje privat stvari" - hmmm nekateri v petek zelo hitro nehajo delati ...
"Ne, tudi opreme vam ne morem pripeljati, ker bi moral iti nazaj na Brnčičevo po njo in izgubim preveč časa" - recimo, da priklop T2 opreme ni neka raketna znanost in bi jo lahko naredil celo sam ...
Na vztrajanje naj mi vsaj pove približno, kdaj bi mogoče utegnil priti mi je monter X predlagal, naj ga pokličem v nedeljo zvečer, ko bo delal razporede ...
V glavnem odpikal me je na celi črti ...
Razočaran pokličem nazaj na 0590 0 1xxxx in gospe obrazložim odnos, ki sem ga doživel .... ter seveda doživim rasvetlitev ...
Gospa se mi opraviči v imenu T2!!!. Pove mi, da so oni samo podizvajalci in da samo izvršujejo sezname, ki jih posreduje T2. Žal ne spadam v njihov okoliš, tako da priklop tam izvaja monter X. Svetuje mi naj poiskušam poklicati klicni center.
Vse eno kapo dol, nekateri podizvajalci od T2 imajo urejen poslovni odnos tudi do strank, ki niso njihove...
Okoli 12:00 pokličem klicni center, povem zgodbo od 72 dnevih čakanja in odnosu monterja X. Predlagam operaterju, če mi lahko dodelijo drugega monterja. Operater pravi, da žal ni možno, ker je monter X že v petek zjutraj dvignil mojo opremo ...
... zajel sem sapo in mirno se zahvalil za dober odnos do stranke in poklopil telefon.
Ni mi ostalo drugega, kot da se nasmejim...
1. Operater ob 10:30 ne ve, da me je Telekom odklopil ob 10:00
2. Monter x v petek rešuje privatne stvari in bi moral iti na Brnčičevo po opremo, če bi me hotel priključiti, seveda tega ob tej uri ne bo naredil - kilometri in čas
3. Operater ob 12:00 me ne more več preusmeriti na drugega monterja, ker je monter X že zjutraj dvignil mojo opremo ...
Verjetno so monterji T2 in klicni center T2 v drugem časovnem prostoru ...
V ponedeljek 18.09.2006 seveda ni bilo ne duha ne sluha o klicu monterja X. Zato sem ga poklical. Monter X je zbolel in v ponedeljek bo ležal doma. Dogovorila sva se za poseg v torek 19.09.2006 ...
Ok, zadeva se je končno zaključila v torek 19.09.2006, kjer je monter takoj zatrdil, da ni monter X in da naj ne kličem na mobilno številko od monterja X.
Torej razlogov za paniko je bilo več kot dovolj ...
Bitka s T2 gre dalje ...
Naslednja stvar, ki jo imam za urediti je nemoteno spremljanje televizije ...