[Imam] 1/256+IP TV+IP telefon (p) in [Imam] 10/10 (s)
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
V čakanju priključitve ...
V sredo 16.08.2006 sem ob 11:00 poklical T2.
Ime operaterja ni sem uspel ugotoviti, ker je govoril tako nerazločno ...
... ni sem niti vztrajal, ker je navajal samo dobre novice ...
V glavnem dejstva:
D1. T2 je poslal naročilo za razvezo Telekomu
D2. Telekom mora razvezati telefonski priključek do 23.08.2006
D3. Operater T2 bi me moral poklicati do 23.08.2006, kdaj mi bodo prišli priključiti
Če bi bilo vse OK, bi postal 23.08.2006 naročnik T2 ....
Seveda, glede na prejšne izkušnje sem poklical T2 tudi danes ob 12:00 in dobil popolnoma enake odgovore s strani operaterja (ki se ni predstavil) ...
Slednje me daje z dobrim občutkom ...
Seveda sem operaterju postavil naslednjo vprašanje:
"Se pravi, da trdite, da me boste priključili do 23.08.2006. Slednje je tudi zakonski rok, po katerem mora Telekom razvezati fizično zanko. Kaj v primeru, če Telekom tega ne stori?"
Operater me je potolažil, da bi v tem primeru naredili pritožbo na Telekom.
Seveda bi tudi jaz naredil pritožbo na APEK in Telekom ...
Torej, počakajmo do srede 23.08.2006
Ime operaterja ni sem uspel ugotoviti, ker je govoril tako nerazločno ...
... ni sem niti vztrajal, ker je navajal samo dobre novice ...
V glavnem dejstva:
D1. T2 je poslal naročilo za razvezo Telekomu
D2. Telekom mora razvezati telefonski priključek do 23.08.2006
D3. Operater T2 bi me moral poklicati do 23.08.2006, kdaj mi bodo prišli priključiti
Če bi bilo vse OK, bi postal 23.08.2006 naročnik T2 ....
Seveda, glede na prejšne izkušnje sem poklical T2 tudi danes ob 12:00 in dobil popolnoma enake odgovore s strani operaterja (ki se ni predstavil) ...
Slednje me daje z dobrim občutkom ...
Seveda sem operaterju postavil naslednjo vprašanje:
"Se pravi, da trdite, da me boste priključili do 23.08.2006. Slednje je tudi zakonski rok, po katerem mora Telekom razvezati fizično zanko. Kaj v primeru, če Telekom tega ne stori?"
Operater me je potolažil, da bi v tem primeru naredili pritožbo na Telekom.
Seveda bi tudi jaz naredil pritožbo na APEK in Telekom ...
Torej, počakajmo do srede 23.08.2006
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D - 24.08.2006
Po preštevanju dni, sem ugotovil, da bo deseti dan 24.08.2006.
Seveda sem 24.08.2006 poklical klicni center T2 in navedel naslednja dejstva:
D1. Minilo je deset dni, ko bi moral Telekom Slovenije razvezati zanko
D2. Ni sem dobil klica iz Telekoma Slovenija
D3. Ni sem dobil klical od T2 monterja [logično, ker je povezano z dejstvom D2]
Operater T2 mi je obrazložil, da Telekom Slovenije se vedno drži dogovorjenega desetdnevnega roka, vendar včasih zadevo zamoči.
Operaterju sem vprašal, kaj lahko naredimo, da razrešimo situacijo in operater je dodal naslednjo trditev:
I1. Operater bo orgiral v administracijo T2, da bodo posredovali na Telekom Slovenije pritožbo.
Seveda, je bilo moje vprašanje kako hitro bodo poslali pritožbo na Telekom Slovenije in dobil sem naslednjo trditev ...
I2. Administracija pošlje pritožbe na Telekom, ko se naberejo v paketu, ne obravnavajo vsake posebaj ...
PANIKA: Bojim se, da bom mogoče, že spet padel v cikel od administracije in čakal v nedogled ...
Nato sem od operaterja zahteval številko delovnega naloga od T2 za zahtevek razveze na Telekomu Slovenije.
Številka delovnega naloga je R0184340.
Seveda sem poklical takoj ljubljenega operaterja - Telekom Slovenije in poiskušal izvedeti, kako stoji razveza.
Dobil sem odgovor, da oni te podatke posredujejo samo T2 in da več ne kličem njih v zvezi z razvezo ...
PS.
Zadeva se je začela komplicirati ... izgleda, da sem se začel prehitro veseliti ....
Seveda sem 24.08.2006 poklical klicni center T2 in navedel naslednja dejstva:
D1. Minilo je deset dni, ko bi moral Telekom Slovenije razvezati zanko
D2. Ni sem dobil klica iz Telekoma Slovenija
D3. Ni sem dobil klical od T2 monterja [logično, ker je povezano z dejstvom D2]
Operater T2 mi je obrazložil, da Telekom Slovenije se vedno drži dogovorjenega desetdnevnega roka, vendar včasih zadevo zamoči.
Operaterju sem vprašal, kaj lahko naredimo, da razrešimo situacijo in operater je dodal naslednjo trditev:
I1. Operater bo orgiral v administracijo T2, da bodo posredovali na Telekom Slovenije pritožbo.
Seveda, je bilo moje vprašanje kako hitro bodo poslali pritožbo na Telekom Slovenije in dobil sem naslednjo trditev ...
I2. Administracija pošlje pritožbe na Telekom, ko se naberejo v paketu, ne obravnavajo vsake posebaj ...
PANIKA: Bojim se, da bom mogoče, že spet padel v cikel od administracije in čakal v nedogled ...
Nato sem od operaterja zahteval številko delovnega naloga od T2 za zahtevek razveze na Telekomu Slovenije.
Številka delovnega naloga je R0184340.
Seveda sem poklical takoj ljubljenega operaterja - Telekom Slovenije in poiskušal izvedeti, kako stoji razveza.
Dobil sem odgovor, da oni te podatke posredujejo samo T2 in da več ne kličem njih v zvezi z razvezo ...
PS.
Zadeva se je začela komplicirati ... izgleda, da sem se začel prehitro veseliti ....
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
wow, še pred kakima dvema mescema, sem od njih dobil vse odgovore, ki sem jih potreboval (od TS), ker je kolega čakal več kot en mesec na datum montaže. Nato so e izgovorili, da so bile na centrali neke nadgradnje, kar seveda ni držalo. Ampak fora je pa da je TS dal datum potem v roku dveh dni. Verjetno preveč strank T-2 kliče na TS in majo že vsega polhn kurac.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 1 - petek 25.08.2006
Seveda sem poklical T2 tudi v petek 25.08.2006 ob 12:00 in oglasila se mi je Polona ...
Navedel sem naslednja dejstva:
D1. Dne 24.08.2006 je minilo 10 dni v katerih bi moral Telekom Slovenije sporočiti dan, kdaj bodo razvezali zanko
D2. Da je operater prehodni dan orgiral v zvezi s tem pri administracij T2
In dobil sem pomirjajoči odgovor:
O1. Monter vas bo poklical en dan pred montažo.
O2. Montaža naj bi bila izvedena 28.08.2006 ali 29.08.2006
Zadovoljen z odgovorom sem seveda nehal vrtati naprej ...
Hec sledi ....
Navedel sem naslednja dejstva:
D1. Dne 24.08.2006 je minilo 10 dni v katerih bi moral Telekom Slovenije sporočiti dan, kdaj bodo razvezali zanko
D2. Da je operater prehodni dan orgiral v zvezi s tem pri administracij T2
In dobil sem pomirjajoči odgovor:
O1. Monter vas bo poklical en dan pred montažo.
O2. Montaža naj bi bila izvedena 28.08.2006 ali 29.08.2006
Zadovoljen z odgovorom sem seveda nehal vrtati naprej ...
Hec sledi ....
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 4, ponedeljek 28.08.2006
...
Nekako imam vedno v mislih stavek "Trust no one ..."
Seveda pokličem T2 operaterja, ker je verjetnost klica monterja enaka 0.
Klicati sem moral kar nekajkrat, ker so bile vse linije zasedene. Mislim, da T2 zasluži kar nekaj denarja, ko ti 1 minuto vrti "Poklicali ste T2 , bam bam bam bam ... Vsi operaterji so zasedeni" ...
Postavil sem klasično vprašanje:
V1. Stanje pogodbe
In dobil odgovor:
O1. Telekom Slovenije še ni sporočil, kdaj bodo razvezali zanko.
Na opozorilo od 10 dnevih za izvedbo razveze, je operater podal takoj odgovor:
O2. Takoj bom nemudoma sporočil in orgiral v administracijo T2, da bodo posredovali na Telekom Slovenije.
Seveda sem takoj opazil, da sem padel v neki novi cikel čakanja na T2. Zadeva je silno podobna kot slavna fraza "Vaša vloga za razvezo ni šla Telekom Slovenije zaradi administrativne napake T2".
Torej imamo na T2 dve fazi:
F1. "Čakanje za posredovanje za razvezo na Telekom Slovenije zaradi adminstrativne napake T2".
F2. "Čakanje na priklop zato, ker Telekom Slovenije v 10 dnevih ni posredoval termina za razvezo".
Ostani mi samo sledeče:
1. ponovi klic naslednji dan
2. če bo operater ponovil enak odgovor, bom poslal "Dobri vili" email, mogoče mi bo pomagala...
Nekako imam vedno v mislih stavek "Trust no one ..."
Seveda pokličem T2 operaterja, ker je verjetnost klica monterja enaka 0.
Klicati sem moral kar nekajkrat, ker so bile vse linije zasedene. Mislim, da T2 zasluži kar nekaj denarja, ko ti 1 minuto vrti "Poklicali ste T2 , bam bam bam bam ... Vsi operaterji so zasedeni" ...
Postavil sem klasično vprašanje:
V1. Stanje pogodbe
In dobil odgovor:
O1. Telekom Slovenije še ni sporočil, kdaj bodo razvezali zanko.
Na opozorilo od 10 dnevih za izvedbo razveze, je operater podal takoj odgovor:
O2. Takoj bom nemudoma sporočil in orgiral v administracijo T2, da bodo posredovali na Telekom Slovenije.
Seveda sem takoj opazil, da sem padel v neki novi cikel čakanja na T2. Zadeva je silno podobna kot slavna fraza "Vaša vloga za razvezo ni šla Telekom Slovenije zaradi administrativne napake T2".
Torej imamo na T2 dve fazi:
F1. "Čakanje za posredovanje za razvezo na Telekom Slovenije zaradi adminstrativne napake T2".
F2. "Čakanje na priklop zato, ker Telekom Slovenije v 10 dnevih ni posredoval termina za razvezo".
Ostani mi samo sledeče:
1. ponovi klic naslednji dan
2. če bo operater ponovil enak odgovor, bom poslal "Dobri vili" email, mogoče mi bo pomagala...
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 5, torek 29.08.2006
Pokličem T2 operaterja in mu povem naslednja dejstva:
D1. 24.08 je minilo 10 dni v katerem mora Telekom Slovenije razvezati zanko
D2. 24.08 je operater posredoval v administracijo T2, ker Telekom Slovenije ni obvestil za termin za razvezo zanke - vloga pritožbe
D3. 25.08 je operater zagotovil montažo v ponedeljek 28.08 ali torek 29.08
D4. 28.08 je operater posredoval v adminstracijo T2, ker Telekom Slovenije ni obvestil za termin za razvezo zanke - vloga pritožbe
in dobil sem odgovor:
O1. "Bomo posredovali v administracijo T2, ker se Telekom Slovenije ne drži trminom, vložili bomo pritožbo ..."
O2. "Lahko poiskusite poklicati Telekom in sami orgirati"
Operaterja sem nato vprašal, če me je slučajno poslušal skozi vsa dejstva in da je slučajno on že tretji operater, ki bo posredoval v administracijo T2...
Seveda sem si nato privošil 7 minut gnjavaže reveža na telefonu....
Zaključek:
1. Na T2 obstaja faza F2
2. Sem v fazi F2
3. Iz faze F2 se bom poiskusil rešiti z "Dobro vilo"
4. Verjetno fazi F2 sledi faza F3
D1. 24.08 je minilo 10 dni v katerem mora Telekom Slovenije razvezati zanko
D2. 24.08 je operater posredoval v administracijo T2, ker Telekom Slovenije ni obvestil za termin za razvezo zanke - vloga pritožbe
D3. 25.08 je operater zagotovil montažo v ponedeljek 28.08 ali torek 29.08
D4. 28.08 je operater posredoval v adminstracijo T2, ker Telekom Slovenije ni obvestil za termin za razvezo zanke - vloga pritožbe
in dobil sem odgovor:
O1. "Bomo posredovali v administracijo T2, ker se Telekom Slovenije ne drži trminom, vložili bomo pritožbo ..."
O2. "Lahko poiskusite poklicati Telekom in sami orgirati"
Operaterja sem nato vprašal, če me je slučajno poslušal skozi vsa dejstva in da je slučajno on že tretji operater, ki bo posredoval v administracijo T2...
Seveda sem si nato privošil 7 minut gnjavaže reveža na telefonu....
Zaključek:
1. Na T2 obstaja faza F2
2. Sem v fazi F2
3. Iz faze F2 se bom poiskusil rešiti z "Dobro vilo"
4. Verjetno fazi F2 sledi faza F3
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
No ja ni čisto res ....HitRi
PrispevekObjavljeno: 29. Avg 2006 20:55 Naslov sporočila:
hahah men je prov smešn že Smile, sicer pa T2 nima kaj naredit če telekom zamuja z naročilom
Obstajata dve možnosti:
M1. Trditev, da Telekom Slovenije zamuja, je mogoče fiktivna, da T2 pridobi na času
M2. Trditev, da Telekom Slovenije zamuje, je resnična
V primeru možnisti M2, ima T2 naslednje možnosti:
1. Pisna pritožba na Telekom Slovenije
2. Pisna pritožba na Telekom Slovenije z vednostju APEKa
3. Pisna pritožba hkrati na APEK in Telekom Slovenije
Vendar T2 ne iskoristi nobene od zgoraj navedenih možnosti. Brez problema bi lahko izkoristili 3. možnost, ker Telekom Slovenija krši 10 dnevni rok, ki ga je postavil APEK.
Sedaj je tu na mestu vprašanje, zakaj tega ne naredi. Izgovor, da to naredi za skupino uporabnikov je za moj okus iz trte izvit. Poslovna logika veleva, da se boriš za vsakega uporabnika. Hkrati z večjim številom pritožb lahko bolj pritiskaš na Telekom Slovenije.
Osebno mislim, da ima T2 naslednjidve težavi:
O1. Ima preveliko število novih uporabnikov, ki jih ne more priključiti v razumnem roku
ali
O2. Vsak novi uporabnik pomeni dodatno izgubo, zato jih raje ne priključujejo
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 7, četrtek 31.08.2006
Žal se mi do danes ni oglasila "Dobra vila". Slednje pomeni, da bom že spet klical operaterja na T2.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 7, četrtek 31.08.2006 [Služba]
Danes je ob 15:30 poklical Telekom Slovenije za povezavo, ki jo bomo potrebovali v službi.
Telekom Slovenije je predlagal, da bi prišel narediti razvezo zanke v soboto 02.09.2006. Sodelavec je Telekomovo operaterko opozoril, da se bo zanka razvezala za pravno osebo, ki je v soboto zaprta. Prosil jo je za drugi termin ...
Telekomova operaterka je povedala, da bodo poklicali nazaj naslednji teden...
Žal ni sem bil v tem trenutku zraven, ker bi zahteval razvezo v soboto.
Velja nepisano pravilo:
"Pograbi prvi datum, ko ti ga Telekom ponudi, drugače se bo izgovarjal, da ni si bil dosegljiv."
Zanimivo je to, da je pogodba, ki je bila poslana cca 14 dni kasneje, izvedena s strani Telekoma hitreje kot moja privatna pogodba. Slednje da slutiti, da Telekom obravnava vloge za razvezo odvisno od posamezne centrale in volje zaposlenih...
Upam, da nas bo Telekom še enkrat poklical v kratkem ...
Telekom Slovenije je predlagal, da bi prišel narediti razvezo zanke v soboto 02.09.2006. Sodelavec je Telekomovo operaterko opozoril, da se bo zanka razvezala za pravno osebo, ki je v soboto zaprta. Prosil jo je za drugi termin ...
Telekomova operaterka je povedala, da bodo poklicali nazaj naslednji teden...
Žal ni sem bil v tem trenutku zraven, ker bi zahteval razvezo v soboto.
Velja nepisano pravilo:
"Pograbi prvi datum, ko ti ga Telekom ponudi, drugače se bo izgovarjal, da ni si bil dosegljiv."
Zanimivo je to, da je pogodba, ki je bila poslana cca 14 dni kasneje, izvedena s strani Telekoma hitreje kot moja privatna pogodba. Slednje da slutiti, da Telekom obravnava vloge za razvezo odvisno od posamezne centrale in volje zaposlenih...
Upam, da nas bo Telekom še enkrat poklical v kratkem ...
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 23. Avg 2006 ob 22:35
- T-2: Že imam
- Paket: 1024/512, TV
- Kraj: LJ
Ob branju tvojih težav s priklopom se kr moram strinjati s teboj.
Sam sem imel iste probleme samo v manjšem obsegu. Sam sem isto spraševal zakaj ne ukrepajo, če je potekel rok samo na to nisem dobil odgovora.
Upam da čimprej urediš zadevo- sem se pa določenim komentarjem kr nasmejal pa tudi dejstvom, ki so že tok žalostne da so smešne, ker se pojavljajo zgleda večini.
Sam sem imel iste probleme samo v manjšem obsegu. Sam sem isto spraševal zakaj ne ukrepajo, če je potekel rok samo na to nisem dobil odgovora.
Upam da čimprej urediš zadevo- sem se pa določenim komentarjem kr nasmejal pa tudi dejstvom, ki so že tok žalostne da so smešne, ker se pojavljajo zgleda večini.
-
- Znanec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
- T-2: Že imam
- Paket: Terra T4 na optiki TS
- Kraj: Erde
Dan D + 13, Ponedeljek 04.09.2006
Upošteval sem nasvet SCEja in se osebno oglasil na T2 ...
Prišel sem takoj na vrsto in sprejela me je oseba pod imenom Zdravko.
Velja sledeče:
1. povedal sem mu točno kronologijo dogodka
2. povedal sem mu, da je problem, da je Telekom Slovenije prekoračil rok za razvezo - 23.08.2006
3. povedal sem mu, da me od 23.08.2006 operaterji T2 "odpikavajo" s posredovanjem pritožbe v adminstracijo (da sem v fazi F2)
... in ...
... njegov odogovor "Verjetno je problem, da niste podpisali pooblastila za razvezo"
Brez besed sem mu pokazal kopijo svoje pogodbe, kjer je jasno razvidno, da sem dal T2 pooblastilo za to stvar.
Vidno zmedeni je nato začel premikati gor in dol zaslon na računalniku, kjer so zbrani vsi podatki o trenutnem stanju moje vloge.
Lahko sem si do dobra ogledal, kaj piše na zaslonu. Operaterji imajo na voljo vse podatke, celo skenirane pogodbe v elektronski obliki. Stvar je samo ali operater hoče izbrskati podatke ali ne.
Še vedno sem vztrajal, kaj bo naredil T2, ker Telekom Slovenije ni spoštoval dogovora.
Operater se je vstal in odšel skozi vrata v sosednji prostor. Izgleda, če je kaj bolj zahtevnega, da se posvetujejo s "šefom" v drugi sobi.
Operater se je vrnil čez nekaj in me začel prepričevati, da nimajo odgovora od Telekoma. Seveda sem moral mu ponovno prebrati celotno kronologijo dogodkov.
Začuda me je poslušal in nato ....
... pogledal na računalniški zaslon in rekel besedo "Res je, Telekom Slovenije ni spoštoval rokov ..."
Še vedno sem vztrajal, kaj bo naredil T2 za svojega bodočega naročnika ...
... operater se je ponovno vstal in odšel na posvet v zadnjo sobo.
Vrnil se je čez pet minut in mi predlagal, da vložim pritožbo zaradi Telekoma Slovenije.
Nato je operater preklopil računalnik v Word napisal pritožbo z moji podatki. Pritožba je bila naslovljena na T2 zaradi nespoštovanja rokov s strani Telekoma. Me prosil za podpis in naredil je celo kopijo za mojo arhivo. Povedal mi je, da bo to pritožbo posredoval v pravno službo.
Moje vprašanje, kdaj bo pravna služba posredovala to dalje, je seveda ostala neogovorjeno.
Zaključek
Z1. Sem v novi fazi F3 - čakanje pravne službe
Z2. Več dosežete, če greste zadeve osebno urejati na Brnčičevo
Z3. Operaterji na telefonu in na desku ne znajo uporabljati koleščka na miški (vsi podatki so na voljo na zaslonu, le zaslon je potrebno premakniti gor ali dol )
Prišel sem takoj na vrsto in sprejela me je oseba pod imenom Zdravko.
Velja sledeče:
1. povedal sem mu točno kronologijo dogodka
2. povedal sem mu, da je problem, da je Telekom Slovenije prekoračil rok za razvezo - 23.08.2006
3. povedal sem mu, da me od 23.08.2006 operaterji T2 "odpikavajo" s posredovanjem pritožbe v adminstracijo (da sem v fazi F2)
... in ...
... njegov odogovor "Verjetno je problem, da niste podpisali pooblastila za razvezo"
Brez besed sem mu pokazal kopijo svoje pogodbe, kjer je jasno razvidno, da sem dal T2 pooblastilo za to stvar.
Vidno zmedeni je nato začel premikati gor in dol zaslon na računalniku, kjer so zbrani vsi podatki o trenutnem stanju moje vloge.
Lahko sem si do dobra ogledal, kaj piše na zaslonu. Operaterji imajo na voljo vse podatke, celo skenirane pogodbe v elektronski obliki. Stvar je samo ali operater hoče izbrskati podatke ali ne.
Še vedno sem vztrajal, kaj bo naredil T2, ker Telekom Slovenije ni spoštoval dogovora.
Operater se je vstal in odšel skozi vrata v sosednji prostor. Izgleda, če je kaj bolj zahtevnega, da se posvetujejo s "šefom" v drugi sobi.
Operater se je vrnil čez nekaj in me začel prepričevati, da nimajo odgovora od Telekoma. Seveda sem moral mu ponovno prebrati celotno kronologijo dogodkov.
Začuda me je poslušal in nato ....
... pogledal na računalniški zaslon in rekel besedo "Res je, Telekom Slovenije ni spoštoval rokov ..."
Še vedno sem vztrajal, kaj bo naredil T2 za svojega bodočega naročnika ...
... operater se je ponovno vstal in odšel na posvet v zadnjo sobo.
Vrnil se je čez pet minut in mi predlagal, da vložim pritožbo zaradi Telekoma Slovenije.
Nato je operater preklopil računalnik v Word napisal pritožbo z moji podatki. Pritožba je bila naslovljena na T2 zaradi nespoštovanja rokov s strani Telekoma. Me prosil za podpis in naredil je celo kopijo za mojo arhivo. Povedal mi je, da bo to pritožbo posredoval v pravno službo.
Moje vprašanje, kdaj bo pravna služba posredovala to dalje, je seveda ostala neogovorjeno.
Zaključek
Z1. Sem v novi fazi F3 - čakanje pravne službe
Z2. Več dosežete, če greste zadeve osebno urejati na Brnčičevo
Z3. Operaterji na telefonu in na desku ne znajo uporabljati koleščka na miški (vsi podatki so na voljo na zaslonu, le zaslon je potrebno premakniti gor ali dol )
Sedaj se pa še vprašaj koliko je že T2 dosegel pri raznih pritožbah na TS in APEK. Do sedaj si verjetno že zasledil ugodno rešene !!!!3!!!! pritožbe na APEK, v resnici jih je pa vloženih verjetno nekaj 1000. Kako lahko pričakuješ uspeh na T2, če se vsa zadeva ustavi že na TS. Tule ni druge rešitve kot osebna pritožba na APEK pa še to je vprašanje kako in kdaj se bo rešilo. Tako je pač v naši državi.