[Imam] 1/256+IP TV+IP telefon (p) in [Imam] 10/10 (s)

Splošni pogovori o T-2
letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

[Imam] 1/256+IP TV+IP telefon (p) in [Imam] 10/10 (s)

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 5. Avg 2006 ob 11:10

Zdravo,

Odločil sem se za dvojno naročilo:

1. Privat [1/512 + IP TV + IP telefon ]

- pogodba: 11.07.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: (ne bom navedel)
- razvezan dostop
- oddaljenost 360 m

2. Služba [10/10]

- pogodba: 01.08.2006 potrjena povratnica o prejemu pogodbe
- kraj: Ljubljana
- razvezan dostop - vračilo centrexa nazaj Telekomu
- oddaljenost 400 m

Do sedanje iskušnje:
1. Zelo hiter odziv pri oddani privatni pogodbni. V roku 3 dni so me poklicali in prosili za dopolnitev. Bil sem prijetno presenečen, a ne zadolgo ...
2. Po dopolnitvi zadeve sedaj stojijo na T2ju - zaradi administrativne napake na njihovi strani.
3. Vsake dva dni kličem na 0590 00 000, da preverjam stanje obeh pogodb. Kličem ločeno za vsako pogodbo. In spremljam stanje razvoja na obeh.
4. Privat: Operater mi pove, da še ni so naredili poizvedbe na Telekomu. Obljubi mi takojšno posredovanje. Nato seveda čez nekaj dni enaka zgodba. Vendo znova vsak operater ugotavlja, da je poizvedba nastala zaradi napake v njihovi adminstraciji.
5. Služba: Operater mi trdi, da naše pogodbe nimajo. Jaz pa ga vljudno opozorim, da imam v rokah podpisano povratnico. Nato se pogodba v dveh sekundah najde. :) Nato enaka zgodba kot privatno - napaka v administraciji.


Zaključki:
1. Vsa komunikacija z T2 se izvaja samo pisno s povratnicami
2. T2 ima customer support na dnu
3. T2 si mogoče trenutno ne želi novih strank??? (Dobra ideja za novi topic )
4. V kratkem se bom osebno oglasil na Brnčičevi in osebno poiskal XXYY
5. Vsi operaterji na klicni liniji so naučeni, kaj morejo reči stranki:
O1A. Vaša vloga ni bila poslana na Telekom, zaradi naše napake v administraciji.
O1B. Vaše pogodbe še nismo sprejeli ali Vaša pogodba še ni bila vnešena v sistem.
O2. Vaša vlogo sem takoj označil/a za prioritetno reševanje in bo jutri takoj posredovana na Telekom.
O3. Pokličite čez 3 dni.
O4. Probleme z neizvajenjem dela adminstracije in pritožbe rešuje XXYY
O5. Naš nadrejeni je XXYY trenutno ni dosegliv.
O6. Naš nadrejeni je XXYY ima trenutno telefon.
O7. Našega nadrejenega XXYY ni možno poklicati po telefonu direktno.
O8. Žal vam ne morem pomagati, oglasite se osebno na Brnčičevi (pridite neoboroženi in z veliko dobre volje... )


Vprašanja:
1. Ali ima mogoče kdo telefonsko številko od XXYY - ravno nimam časa skakati na Brnčičevo ...
2. Ali ima kdo enake iskušnje glede administrativne napake pri posredovanju zahteve na Telekom ... (gre samo za pošiljanje že izpoljnjenega obrazca)
3. Ali obstajajo kakšne tehnike prisile (razen nenehnega teženja po telefonu), da T2 pohiti s svojim delom?
Zadnjič spremenil letherhosen, dne 19. Sep 2006 ob 16:03, skupaj popravljeno 4 krat.
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 5. Avg 2006 ob 11:41

Več stvari se hitreje reši na tem forumu, če dodaš svojo številko pogodbe ali pa vsaj pravo ime in priimek...

Iskanje "tehnik prisil" ni eden načinov reševanja težav. Tudi nenehno teženje po telefonu je nesmiselno. Ugotoviti moraš v čem je problem.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

jeza
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 16:25
T-2: Še nimam

Odgovor Napisal/-a jeza » 5. Avg 2006 ob 16:27

Zmankalo jim je modemov, namesto da bi priznali svojo "krivdo", se novim naročnikom, ki čakamo priklop, preprosto LAŽEJO in izmišljajo admistrativne zaplete, čakanja na Telekomu in podobne zgodbice!

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Odgovor Napisal/-a Skorc » 5. Avg 2006 ob 16:52

letherhosen:

Kljub temu, da se ti upira it na Brnčičevo je to najboljša različica. Imam podobne izkušnje kot ti. Dva krat tedensko sem telefonaril in vsakokrat zahteval od operaterjev, da mi "poročajo" kaj je bilo storjenega od zadnjega klica. Bla, bla, bla ... podobno kot pri tebi. Imam občutek, da operatreji imajo le delni vpogled podatkov. Včeraj sem šel osebno in ti povem, da je čist druga zgodba. Menim, da bo tokrat OK. Dobil sem zagotovilo, da bo do srede izveden priljuček. Če temu ne bo tako, bo z moje strani sledila prekinitev pogodbe. To sem tudi jasno in glasno (ne, nisem vpil, čist lepo smo se pogovarjali) povedal gospodu katerega so poklicali, da mi razloži nastalo situacijo. Zaradi par fičnikov se pa ne bom "prodajal". Nenazadnje trenutna konfiguracija mi dela OK.

Lep pozdrav,
Škorc

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 6. Avg 2006 ob 00:24

mitja_i napisal/-a:Več stvari se hitreje reši na tem forumu, če dodaš svojo številko pogodbe ali pa vsaj pravo ime in priimek...

Iskanje "tehnik prisil" ni eden načinov reševanja težav. Tudi nenehno teženje po telefonu je nesmiselno. Ugotoviti moraš v čem je problem.
Zdravo Mitja_I,

Hvala za nasvete ...

Številke pogodb

Velja sledeče:

1. št.pogodbe privat: 43590
2. št.pogodbe služba: 43817

Tehnika prisile

Glede "tehnike prisile" se s teboj strinjam, da niso vedno smiselne. Vendar je rezultat padel, kar sam ven ... :D

Načeloma tudi ne težim, vendar če ti operater pove, da je adminstrativna napaka na strani T2 in da bo zagotovil, da gre vloga naprej na Telekom in da pokliči nazaj čez 3 dni, potem sem čez dva dni na telefonu ...
Če se ti to zgodi 4x zapored z enako obrazložitvijo v 14 dnevih, začneš težiti ...
Če se ti še podobno začne dogajati pri drugi pogodbi (služba) za katero si dal pri šefu glavo na tnalo, postaneš besen ...

Odnos do stranke

V poslu velja zlato pravilo. V primeru konflikta s stranko ali v primeru njene pritožbe, govori resnico in navajaj prava dejstva. Predvsem pomiri stranko. Če obljube ali zahteve ne moreš izpolniti predlagaj stranki alternativo.

Drugače ponavadi zadeve izbruhnejo nazaj v tvojo škodo....

Če bi mi operater rekel:
O1. imamo preveč naročil in jih ne moremo obdelati
O2. ne moremo vas priključiti, ker nimamo dovolj mest (to so mi celo na SiOLu priznali in da naj ne pričakujem v 6 mesecih rešitve)
O3. manjka nam del opreme za zagotavljanje naročenih storitev
O4. nove stranke nam prinašajo dodatno izgubo, zato ne procesiramo več novih naročnikov (po odnosu na customer supporto bi celo verjel v to)

in na koncu dodal:
O5. pokličite čez xx dni ali yy mesecev, takrat bomo imeli rešitev
O6. vas bomo poklicali čez xx dni
O7. vam predlagamo, da raje zzzzz

Ne bi sedaj pisal na forum, ne bi v ponedeljek klical ponovno operaterja, ne bi iskal telefonsko od XXYY in ne bi planiral obiska Brnčičeve ...

Ugotavljanje problema

S tabo se popolnoma strinjam glede ugotavljanja problema.

Pri obeh pogodbah so problem takoj ugotovil in definirali operaterji T2: "Napaka v adminstraciji T2, ker so vaš zahtevek spregledali. Zahtevek bomo nemudoma poslali naprej na Telekom".

Na vprašanje zakaj se je že četrtič zgodil isti problem so operaterji ostali brez odgovora (še huje je to, da ti ista operaterka proda enako zgodbo, kot pred petimi dnevi). V takšnih primerih zahtevaš nadrejenega za bolj natančno razlago, zakaj se ravno na tvojih dveh vlogah ponavlja enaka administrativna napaka vsakih tri dni in to že četrtič.

Potem se pojavi problem vzpostavitve komunikacije z nadrejenim - XXYY, ki slučajno nima "direktnega telefona" in "je trenutno zaseden na drugem telefonu".

Upam, da se mi bo uspelo prebiti mimo ugotovljene težave "napake v adminstraciji T2" ...
... in da bom lahko zaključil svoj projekt kot sem si zamislil v roku...

Lep pozdrav,
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

rambo
Novinec
Prispevkov: 9
Pridružen: 31. Jul 2006 ob 11:15
T-2: Že imam
Paket: 81
Kraj: medvode

Odgovor Napisal/-a rambo » 6. Avg 2006 ob 12:41

Dobrodošel v začaranem krogu T2-ja. Tudi pri meni je bila podobna zgodba , le razlika je bila v tem , da je meni uspelo dobiti odgovorno osebo( kako raje nebi razlagal).

Model prijazen ,mu razložim zadevo, da mam puni k…. help deska in da mi laže vsak drugače(če že naj lažejo vsi enako) on pravi da me razume in bla bla bla ,da se bo pogovoru z njimi in da bo osebno šel pogledat, kaj se dogaja z mojo pogodbo in me poklical nazaj. Res pokliče in pove, da je prišlo do administratorske napake in da se opravičuje. Okej sej ni panike sam , sam da vem kje je prišlo do napake(vsi smo ljudje in vsi delamo napake) in da bo zadevo danes poslov naprej ,pa da naj pokličem kao konec tedna da se bo vedelo že kaj več.

Pokličem v ponedeljek prasam če lahko dobim ……….. in mi reče model,da je na dopustu okej mu povem zakaj kličem in mi naj samo pove če je že prišel odgovor od telekoma.

Ja gospod prošnja še ni bila poslana naprej heheheheheh ena in isto se ponavlja hehehe,da bo šel v administracijo in jo poslov naprej (in res jo je svaka mu čast).

Enostavno moraš počakat , da prideš na vrsto oz da se te usmilijo .
Nadaljevanje je pa napisano pri moji zgodbi.
Je pa res , če se oglasiš osebno narediš precej več kot pa po telefonu, pa še lušno tajnico majo.
:D :D :D

lp
Slika
Zadnjič spremenil rambo, dne 29. Avg 2006 ob 09:04, skupaj popravljeno 1 krat.

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Dobre vile iz T2

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 9. Avg 2006 ob 14:40

Zdravo,

Na forumu krožijo dobre vile iz T2...
... ki pregledujejo in pomagajo pri reševanju težav ...

Tudi mene je obiskala dobra vila že v soboto ... :wink:

... in v ponedeljek sem doživel pa lepo presenečenje ...

Nasvet:

N1. Podrobno opišite svoje težave [sistematično in vljudno]
N2. Vedno navedite številko svoje pogodbe [zelo dober namig od Mitja_I]

... in mogoče se bodo stvari premaknile ..

Lp.
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Ponedeljek 07.08.2006 [Dopoldne]

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 9. Avg 2006 ob 14:55

Ne glede nato, da me je obiskala dobra vila, sem se odločil, da bom začel delati sledeče:

P1. Beležiti datum, uro, ime operaterja ter vsebino razgovora
P2. da ne bom več spraševal operaterja o stanju pogodbe, ampak da me sedaj zanima, če velja za pogodbo še vedno stanje "Administrativne napake T2"

"Klic T2 Call Center, 07.08.2006, 9:14, operaterka Polona"

1. Preverim stanje moje pogodbe in izrečem samo ime in priimek in
:shock:
operaterka mi pove, da je bila danes za mojo privat pogodbo poizvedba poslana na Telekom.

Ostal sem preprosto brez besed ... super, dobre vile delujejo ... :P

Torej moj naslednji klic bo v četrtek ali petek, da izvem, kaj pravi Telekom.
V primeru negativnega odgovora s strani Telekoma imam že pripravljeno kopijo Siol pogodbe in dopis za APEK, da sprožim privatni postopek proti Telekomu. :twisted:

2. Preverim stanje druge pogodbe - službene in negativno presenečenje ... :x

Operaterka mi pove, da nima naše pogodbe. Seveda operaterko opozorim, da imam v rokah podpisano povratnico s T2 in kar je še huje, da sem z operaterko Polono (ista operaterka) v petek 04.08.2006 ob 13:21 uri reševal enak problem in da je takrat takoj najdla pogodbo, ki jo naj ne bi vrnili. Po nekaj sekundnem premoru mi je operaterka odgovorila, da naj pokličem čez 14 dni.

Delno pomirjen sem se odločil, da bom za službeno pogodbo gnjavil čez 14 dni (sem namreč trenutno na očetovskem dopustu).
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Ponedeljek 07.08.2006 [Popoldne]

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 9. Avg 2006 ob 15:05

Dobil sem klic od sodelavca iz službe ...
Bil je v pozitivnem šoku, poklicali so ga iz T2 in zahtevali manjkajoče dokumente ...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Super, dobra vila, je zadevo premaknila tudi tam...

... seveda smo doživeli novi šok ...

T2 operater je od nas zahteval:

1. pisno izjavo, da odstopamo samo od ene telefonske številke, ki so povezane v centrex
2. kopijo osebne izkaznice od direktorja

Dokument št.1 je logičen, dokument št.2 je pa čuden, če si podjetje - pravna oseba.

Seveda smo takoj preverili na call center Telekoma in SiOLa, ali slednje to potrebujejo in so nam povedali, da ne ...

Vendar smo ne glede na to priskrbeli fotokopijo osebnega dokumenta od direktorja, dobili smo namreč namig, da raje T2 pošlje več dokumentov kot jih nalaga zakon, samo da se ne bi Telekom lahko kako izgovorjal ...

:P

Me nebi čudilo, da bi Telekom zahteval tudi potrdilo o krvni skupini naročnika, ki je poslal zahtevo za razvezan vod ...

Lp.
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Torek, 08.08.2006 [cel dan]

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 9. Avg 2006 ob 15:07

Pomirjen z odgovorom dobre vile je danes prvi dan, ko ni sem klical klicnega centra od T2.

Kar pogrešam nekaj adrenalina ...

:P
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Petek, 11.08.2006 [dopoldne]

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 11. Avg 2006 ob 10:50

Zdravo,

Danes sem klical T2 ob 9:00 in govoril z operaterjem Tomažem.

Velja sledeče:

1. Privat

- Telekom Slovenije je odobril razvezo zanke
- T2 bo poslal naročilo naslednji teden
- poklicati moram naslednji teden v sredo, da izvem, kdaj bodo lahko naredili priključitev (v bistvu verjetno, kdaj bo Teleko blagovoli razkleniti zanko, hvala bogu, da mora to narediti v sedmin dneh ...)


2. Služba

- T2 je poslal na Telekom Slovenije poizvedbo 08.08.2006
- reultat poizvedbe bo znan naslednji teden v ponedeljek


Torej 16.08.2006 bomo že spet kontaktiral T2.

Z eno besedo, zadeva teče sedaj kot po maslu ... :P
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3487
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madpanter » 11. Avg 2006 ob 11:28

@letherhosen: Z eno besedo, zadeva teče sedaj kot po maslu ...

ne govor prehiter :wink:
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

letherhosen
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 5. Avg 2006 ob 10:29
T-2: Že imam
Paket: Terra T4 na optiki TS
Kraj: Erde

Odgovor Napisal/-a letherhosen » 11. Avg 2006 ob 21:32

Hmmm ....

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Zarečenega kruha se res največ poje ...

Vendar v tem trenutku ostajam optimist ...

... vem, da se lahko zatakne še marsikaj ...
Kapetan Von LetherHosen

Slika>> Doma
Slika >> Služba

Uporabniški avatar
sce
Model
Prispevkov: 269
Pridružen: 27. Mar 2006 ob 20:36
T-2: Že imam
Paket: 20/4 + Telefon
Kraj: area52.us
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sce » 11. Avg 2006 ob 22:28

Veliko sreče... :)

Jaz sem tudi imel malekost problemov.. ampak malo drugačne....
Priklop dobil, modem in ostale stvari tud, priklopili in odšli.

Nato ni nič delalo nekaj cajta, nakar sem priklopil star SiOLov modem in voila vse je delalo (telekom ni preklopil linije). Osebno sem šel na telekom ter siol in tam znorel...

Nato sem T-2 klical, razložil zadevo in čez tri ure je prišel vodja serviserjev oz monterjev or whatever :P in videl da res ne dela.... Takoj na telefon in so takoj zrihtali zadevo! Od takrat mi sicer povezavo občasno vrže za kako sekundo ven ampak to se opazi samo če kdo telefonira ali gledam tv.

Hitrosti so tudi take kot morajo biti.
Tako da... Telekom in SiOL sta itaq državna... T-2 pa r0x :)
Slika

Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a stajerc » 11. Avg 2006 ob 22:41

Sem raje na Trieri, ker nočem metat denarja proč. T-2 je eno skupek neposrečenih študentov in wanebe tehnikov.
Skoz problemi s telefonijo, zaračunane brezplačne številke.

Zakaj ?

Lahko se pa temu izognem in izberen ponudnika interneta v pravem pomenu besede. T-2 pa se lahko širi na južni trg s tako logiko :roll:

Upam da to bere kak "naš tehnik". Čeprav dvomim, da jih to gane.
Slika
Slika
Slika

Odgovori