Odzivnost na Helpdesku
- turist
- Model
- Prispevkov: 301
- Pridružen: 7. Sep 2007 ob 10:58
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika(100/10) +2x tel +fax
- Kraj: Kranj
Odzivnost na Helpdesku
Ko smo odprli temo o novih cenah in smo se pričeli pregovarjati kam po novem spadajo s.p.-ji, sem na mail info@t-2.net poslal vprašanje, kam zdaj dejansko spadajo s.p.-ji in se že vnaprej zahvalil za točen odgovor.
Očitno sem pričakoval preveč ! Do danes nisem prejel niti odgovora, da je bila pošta prejeta, kaj šele, da bi dobil odgovor na vprašanje.
Na žalost smo očitno dobri za plačevanje računov, ko pa kaj vprašamo, smo pa zrak. Res lep odnos do strank !
Mislim, da na tem področju nekaj močno šepa !
Očitno sem pričakoval preveč ! Do danes nisem prejel niti odgovora, da je bila pošta prejeta, kaj šele, da bi dobil odgovor na vprašanje.
Na žalost smo očitno dobri za plačevanje računov, ko pa kaj vprašamo, smo pa zrak. Res lep odnos do strank !
Mislim, da na tem področju nekaj močno šepa !
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Odzivnost na Helpdesku
Maile se odgovarja sproti. Zalo nenavadno, da nisi dobil odgovora. Se opravičujem za morebitno zamudo. Je res, da smo v teh dneh dobili povečano število pošte in je lahko nenamerno kaj šlo mimo. Prosim, če mi pošlješ na ZS kdaj in iz katerega naslova si poslal mail, da preverimo.
- Idol
- Znanec
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 11. Jun 2007 ob 08:59
- T-2: Že imam
- Paket: brez časa
- Kraj: Murska Sobota
Re: Odzivnost na Helpdesku
mitja_i
rs je malce odzivnost slaba. Mam eno ubogo vprašanje in kljub temu, da je bilo potrjeno da ste dobili v Inbox moj mail, odgovora še ni. A več ne dela 24 ur helpdesk ?
rs je malce odzivnost slaba. Mam eno ubogo vprašanje in kljub temu, da je bilo potrjeno da ste dobili v Inbox moj mail, odgovora še ni. A več ne dela 24 ur helpdesk ?
Re: Odzivnost na Helpdesku
nevem kaj ste pricakovali, da se bo z visjimi cenami dejansko pobolsala podpora? se vedno delajo tam isti ljudje kot so prej. verjetno zaposlenim niso za 30% dvignili plac(kot so nam cene), da bi zdaj bli bol motivirani
Re: Odzivnost na Helpdesku
Mater sam jamrate ej... V službi imamo T2. Support je OK, ja včasih mal traja vendar
se v doglednem roku uredi. Enako velja za reklamacije (3 dni pa je blo fertik).
No doma pa imam Siol. Ta je odzivnost še slabša. Odnos pa tudi. Edino kjer hitro delajo
je DNS za vpis reverznih dnsjev (pod 1 uro lol)...
Se trudim tudi doma pridt na t2 samo še ne gre zarad omejitev...
Bom 100X bolj vesel njihovega supporta in odzivnosti...
se v doglednem roku uredi. Enako velja za reklamacije (3 dni pa je blo fertik).
No doma pa imam Siol. Ta je odzivnost še slabša. Odnos pa tudi. Edino kjer hitro delajo
je DNS za vpis reverznih dnsjev (pod 1 uro lol)...
Se trudim tudi doma pridt na t2 samo še ne gre zarad omejitev...
Bom 100X bolj vesel njihovega supporta in odzivnosti...
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: Odzivnost na Helpdesku
Ja jaz imam dobre izkušnje!Samo včasih pa naletiš na kakšnega loleka.....,tako kot povsod.
Re: Odzivnost na Helpdesku
Imaš prav.
Jaz se lepo zahvalim za pomoč in pokličem čez 5 min in upam da dobim boljšega
Jaz se lepo zahvalim za pomoč in pokličem čez 5 min in upam da dobim boljšega