Pohvala za dobro opravljeno delo
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Škoda k ne more vsak kar tkole Petra dobit na telefon ane?
Jebeš te butlne.
Jebeš te butlne.
-
- Faca
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 10. Jun 2007 ob 00:09
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL T3 + telefon
- Kraj: Celje
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Jaz pa res ne morem pohvaliti t-2. Na facebook sem omenil svojo težavo in le ta še ni bila odgovorjena v 40 urah.Težavo omenil tehnični službi, klicati tako ali tako nima nima nihče časa ali volje. Težava vprašanje kdaj bo rešena....Skratka razlog več za ODHOD k konkurenci. ...... lp
Na facebook pa sem napisal sledeče:
-Pri meni se dogaja v Celju, da konstantno ven meče(že tretji dan zapored), moramo resetirati, klicati na center(beri čakati tudi med 5-10 minut, da se javijo ipd). Res so operater na telefonski liniji prijazni in pomagajo ampak vendar. Upam, da se bo tokrat javil tehnik prej kot na zadnje. Resnično razmišljam prvič o zavrnitvi računa ter posledično menjava operaterja(beri na t-2 že od 2006). Res ne vem čemu na trenutke takšna neažurnost rešitve problema. Kajti na zaračunavanju obresti za kasnejše plačevanje računa(beri do 2 dni) ste pa res hitri. Hvala za morebiten odgovor in lep večer
RES NEODGOVORNO IN NE POHVALNO
Na facebook pa sem napisal sledeče:
-Pri meni se dogaja v Celju, da konstantno ven meče(že tretji dan zapored), moramo resetirati, klicati na center(beri čakati tudi med 5-10 minut, da se javijo ipd). Res so operater na telefonski liniji prijazni in pomagajo ampak vendar. Upam, da se bo tokrat javil tehnik prej kot na zadnje. Resnično razmišljam prvič o zavrnitvi računa ter posledično menjava operaterja(beri na t-2 že od 2006). Res ne vem čemu na trenutke takšna neažurnost rešitve problema. Kajti na zaračunavanju obresti za kasnejše plačevanje računa(beri do 2 dni) ste pa res hitri. Hvala za morebiten odgovor in lep večer
RES NEODGOVORNO IN NE POHVALNO
-
- Legenda
- Prispevkov: 1369
- Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
FB ni uraden tako ot tale forum ni. Probaj na mail v podpisu v postu pred tvojim...
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9338
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
tudi v pogojih poslovanja ne piše da se prijava napake naredi na facebook strani.
brez zamere, ampak to ni resno, da prijaviš napako na facebook strani.
pošlješ mail, ali pokličeš zjutraj (drugi dan) in boš takoj dobil linijo. vse se da če se hoče.
brez zamere, ampak to ni resno, da prijaviš napako na facebook strani.
pošlješ mail, ali pokličeš zjutraj (drugi dan) in boš takoj dobil linijo. vse se da če se hoče.
- atepej
- Starešina
- Prispevkov: 4721
- Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Če že prijavljaš napako na FB, to napiši v zasebnem sporočilu z podatki o naročniku.
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Tukaj se pa ne strinjam. Da ostaneš zvecer ko le najdeš čas, da malo tv pogledaš, potem pa naj čaka na jutri zjutraj?? Pa kot sem zasledil je preden je na FB napisal, dal prijavo po telefonu. Upam, da je to uradna pot za prijavo napak.MrTwelveTrees napisal/-a:tudi v pogojih poslovanja ne piše da se prijava napake naredi na facebook strani.
brez zamere, ampak to ni resno, da prijaviš napako na facebook strani.
pošlješ mail, ali pokličeš zjutraj (drugi dan) in boš takoj dobil linijo. vse se da če se hoče.
Glede splošnih pogojev pa je brez veze kaj govorit, ker so itak napisani v korist tistega, ki jih je pisal. Tudi se dobro ve, da pred podpisom pogodbe nihče ne bere le teh.
Saj tukaj se ne gre kaj piše in kaj ne v splošnih pogojih. Pač pa, da je volja in interes ustreči stranki. Verjetno v pogojih piše da t2 ni dolžen odpraviti napake. A to bi v tem primeru pomenilo, da bo t2 pustil stranko na cedilu?
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9338
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
o tem bi lahko debatirali....
- atepej
- Starešina
- Prispevkov: 4721
- Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Torej ni pravi odgovor, da se izognemo čakanju, da pokličeš drugi dan zjutraj.atepej napisal/-a:jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Malo imam občutek, da je s tem pisanjem na Fb stopil nekaterim na žulj ampak to se ne pomeni, da daš take nasvete.
- atepej
- Starešina
- Prispevkov: 4721
- Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
maš zsjst1 napisal/-a:Torej ni pravi odgovor, da se izognemo čakanju, da pokličeš drugi dan zjutraj.atepej napisal/-a:jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Malo imam občutek, da je s tem pisanjem na Fb stopil nekaterim na žulj ampak to se ne pomeni, da daš take nasvete.
-
- Faca
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 10. Jun 2007 ob 00:09
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL T3 + telefon
- Kraj: Celje
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Se opravičujem vsem, ki so mogoče malce narobe razbrali moj post. Dejstvo: po tretjem izpadu kompletne linije, po DVAKRATNEM klicanju in prijavi napake - sem se odločil zadevo napisati na FB stran in tukaj na NEURADNEM forumu.Zakaj sem se odločil tukaj napisati pa zato, saj URADNEGA foruma na URADNI spletni strani pač ni. MrTwelveTrees verjemite, da sem dovolj resen in odgovoren in razgledan, da vem kje se prijavljajo napake. Razočaran sem le nad odnosom T2 nad nekaterimi strankami, ki pač želimo za svoj denar imeti brezhibno delovanje VSEH storitev za katere plačamo. Sem tudi omenil, če račun ni plačan na valuto se takoj pripišejo obrestni(ne glede na znesek), sam pa še nisem doživel, da po klicu na tehnični center in ne odpravi napake takoj, da bi bil račun zato kaj manjši. Toliko o tem več podrobnosti in težiti ne mislim več. Res pa je moja odločitev če se bom po letu 2006 pač preselil kakšni konkurenci. Vsem želim še lep večer dalje. Pozdrav
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
@FC Bayern,
tehniki na HD žal po odpravljeni napaki ali pa ne odpravljeni napaki, ne bodo zmanjšali kvote na računu, zato Vas prosim, da ko prejmete račun, reklamirate tisti sporen znesek.
In tudi ko pridobite dobropis, če je odobreno, ga sami odštejete potem od zneska položnice naslednji mesec.
Podlaga, da se reklamacija reši, pa je plačan račun in seveda lahko odštejete znesek, katerega reklamirate.
To seveda presodite sami, podajte reklamacijo, če storitve ne delujejo...
tehniki na HD žal po odpravljeni napaki ali pa ne odpravljeni napaki, ne bodo zmanjšali kvote na računu, zato Vas prosim, da ko prejmete račun, reklamirate tisti sporen znesek.
In tudi ko pridobite dobropis, če je odobreno, ga sami odštejete potem od zneska položnice naslednji mesec.
Podlaga, da se reklamacija reši, pa je plačan račun in seveda lahko odštejete znesek, katerega reklamirate.
To seveda presodite sami, podajte reklamacijo, če storitve ne delujejo...
-
- Model
- Prispevkov: 328
- Pridružen: 2. Dec 2014 ob 23:40
- T-2: Že imam
- Paket: Exyu iptv+Directtv+Verizon+Sky
Re: Pohvala za dobro opravljeno delo
Vse to kar je Nina napisala seveda drzi ampak je povsem brez pomena, ker tudi, če nekdo nekaj reklamira in je leta odobrena je višina reklamacije ponavadi enaka spremembi cen goriva vsakih 14 dni, to pa vemo vsi dobro kolko znese!
"To Do is To Be" - Nietzsche
"To Be is To Do" - Kant
"Do Be Do Be Do" - Scooby Doo
"To Be is To Do" - Kant
"Do Be Do Be Do" - Scooby Doo