Pohvala za dobro opravljeno delo

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a Krypto » 19. Sep 2014 ob 22:23

Škoda k ne more vsak kar tkole Petra dobit na telefon ane?
Jebeš te butlne.

Uporabniški avatar
Nina J
Faca
Prispevkov: 147
Pridružen: 28. Dec 2014 ob 12:15
T-2: Že imam
Paket: TS FTTH

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a Nina J » 2. Jan 2015 ob 15:41

Vedno lahko prosite zanj :)
Slika

FC Bayern
Faca
Prispevkov: 114
Pridružen: 10. Jun 2007 ob 00:09
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL T3 + telefon
Kraj: Celje

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a FC Bayern » 16. Jan 2015 ob 19:24

Jaz pa res ne morem pohvaliti t-2. Na facebook sem omenil svojo težavo in le ta še ni bila odgovorjena v 40 urah.Težavo omenil tehnični službi, klicati tako ali tako nima nima nihče časa ali volje. Težava vprašanje kdaj bo rešena....Skratka razlog več za ODHOD k konkurenci. ...... lp
Na facebook pa sem napisal sledeče:
-Pri meni se dogaja v Celju, da konstantno ven meče(že tretji dan zapored), moramo resetirati, klicati na center(beri čakati tudi med 5-10 minut, da se javijo ipd). Res so operater na telefonski liniji prijazni in pomagajo ampak vendar. Upam, da se bo tokrat javil tehnik prej kot na zadnje. Resnično razmišljam prvič o zavrnitvi računa ter posledično menjava operaterja(beri na t-2 že od 2006). Res ne vem čemu na trenutke takšna neažurnost rešitve problema. Kajti na zaračunavanju obresti za kasnejše plačevanje računa(beri do 2 dni) ste pa res hitri. Hvala za morebiten odgovor in lep večer
RES NEODGOVORNO IN NE POHVALNO

roCkY
Legenda
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
T-2: Že imam
Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a roCkY » 16. Jan 2015 ob 19:35

FB ni uraden tako ot tale forum ni. Probaj na mail v podpisu v postu pred tvojim...

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 16. Jan 2015 ob 19:44

tudi v pogojih poslovanja ne piše da se prijava napake naredi na facebook strani.

brez zamere, ampak to ni resno, da prijaviš napako na facebook strani.

pošlješ mail, ali pokličeš zjutraj (drugi dan) in boš takoj dobil linijo. vse se da če se hoče.

Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4607
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a atepej » 16. Jan 2015 ob 19:49

Če že prijavljaš napako na FB, to napiši v zasebnem sporočilu z podatki o naročniku.
Slika

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a jst1 » 16. Jan 2015 ob 19:56

MrTwelveTrees napisal/-a:tudi v pogojih poslovanja ne piše da se prijava napake naredi na facebook strani.

brez zamere, ampak to ni resno, da prijaviš napako na facebook strani.

pošlješ mail, ali pokličeš zjutraj (drugi dan) in boš takoj dobil linijo. vse se da če se hoče.
Tukaj se pa ne strinjam. Da ostaneš zvecer ko le najdeš čas, da malo tv pogledaš, potem pa naj čaka na jutri zjutraj?? Pa kot sem zasledil je preden je na FB napisal, dal prijavo po telefonu. Upam, da je to uradna pot za prijavo napak.

Glede splošnih pogojev pa je brez veze kaj govorit, ker so itak napisani v korist tistega, ki jih je pisal. Tudi se dobro ve, da pred podpisom pogodbe nihče ne bere le teh.

Saj tukaj se ne gre kaj piše in kaj ne v splošnih pogojih. Pač pa, da je volja in interes ustreči stranki. Verjetno v pogojih piše da t2 ni dolžen odpraviti napake. A to bi v tem primeru pomenilo, da bo t2 pustil stranko na cedilu?

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 16. Jan 2015 ob 20:01

o tem bi lahko debatirali....

Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4607
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a atepej » 16. Jan 2015 ob 20:06

jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Slika

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a jst1 » 16. Jan 2015 ob 20:35

atepej napisal/-a:jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Torej ni pravi odgovor, da se izognemo čakanju, da pokličeš drugi dan zjutraj.

Malo imam občutek, da je s tem pisanjem na Fb stopil nekaterim na žulj ampak to se ne pomeni, da daš take nasvete.

Uporabniški avatar
RobertM
Moderator
Prispevkov: 2347
Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
T-2: Že imam
Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
Kraj: Okolica Tolmina

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a RobertM » 16. Jan 2015 ob 20:36

Držite se teme :namrec:
L.P.Robert
Pred zagonom jezika vklopi možgane !

Slika
Slika

Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4607
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a atepej » 16. Jan 2015 ob 21:01

jst1 napisal/-a:
atepej napisal/-a:jst1 seveda lahko napako prijavi kadarkoli hoče - tudi ponoči, ker HD (080 64 64) dela 24/7
Torej ni pravi odgovor, da se izognemo čakanju, da pokličeš drugi dan zjutraj.

Malo imam občutek, da je s tem pisanjem na Fb stopil nekaterim na žulj ampak to se ne pomeni, da daš take nasvete.
maš zs
Slika

FC Bayern
Faca
Prispevkov: 114
Pridružen: 10. Jun 2007 ob 00:09
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL T3 + telefon
Kraj: Celje

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a FC Bayern » 16. Jan 2015 ob 21:22

Se opravičujem vsem, ki so mogoče malce narobe razbrali moj post. Dejstvo: po tretjem izpadu kompletne linije, po DVAKRATNEM klicanju in prijavi napake - sem se odločil zadevo napisati na FB stran in tukaj na NEURADNEM forumu.Zakaj sem se odločil tukaj napisati pa zato, saj URADNEGA foruma na URADNI spletni strani pač ni. MrTwelveTrees verjemite, da sem dovolj resen in odgovoren in razgledan, da vem kje se prijavljajo napake. Razočaran sem le nad odnosom T2 nad nekaterimi strankami, ki pač želimo za svoj denar imeti brezhibno delovanje VSEH storitev za katere plačamo. Sem tudi omenil, če račun ni plačan na valuto se takoj pripišejo obrestni(ne glede na znesek), sam pa še nisem doživel, da po klicu na tehnični center in ne odpravi napake takoj, da bi bil račun zato kaj manjši. Toliko o tem več podrobnosti in težiti ne mislim več. Res pa je moja odločitev če se bom po letu 2006 pač preselil kakšni konkurenci. Vsem želim še lep večer dalje. Pozdrav

Uporabniški avatar
Nina J
Faca
Prispevkov: 147
Pridružen: 28. Dec 2014 ob 12:15
T-2: Že imam
Paket: TS FTTH

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a Nina J » 17. Jan 2015 ob 08:28

@FC Bayern,
tehniki na HD žal po odpravljeni napaki ali pa ne odpravljeni napaki, ne bodo zmanjšali kvote na računu, zato Vas prosim, da ko prejmete račun, reklamirate tisti sporen znesek.
In tudi ko pridobite dobropis, če je odobreno, ga sami odštejete potem od zneska položnice naslednji mesec.

Podlaga, da se reklamacija reši, pa je plačan račun in seveda lahko odštejete znesek, katerega reklamirate.

To seveda presodite sami, podajte reklamacijo, če storitve ne delujejo...
Slika

cable guy
Model
Prispevkov: 328
Pridružen: 2. Dec 2014 ob 23:40
T-2: Že imam
Paket: Exyu iptv+Directtv+Verizon+Sky

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Odgovor Napisal/-a cable guy » 17. Jan 2015 ob 17:07

Vse to kar je Nina napisala seveda drzi ampak je povsem brez pomena, ker tudi, če nekdo nekaj reklamira in je leta odobrena je višina reklamacije ponavadi enaka spremembi cen goriva vsakih 14 dni, to pa vemo vsi dobro kolko znese! :jao:
"To Do is To Be" - Nietzsche

"To Be is To Do" - Kant

"Do Be Do Be Do" - Scooby Doo

Odgovori