Stran 8 od 11

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 17. Jan 2015 ob 18:32
Napisal/-a Skorc
Ni res! Zaradi nedelovanja storitev mi je bila priznana reklamacija - sorazmerni del (X/30 od naročnine). Na mojo srečo je to bil edini izpad od kar sem na T-2.

Kritika naj bo konstruktivna, podkrepljena z dejstvi in ne "lupanje v tri dni".

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 17. Jan 2015 ob 18:34
Napisal/-a MrTwelveTrees
"priznana reklamacija - sorazmerni del " , tako je prav, si pričakoval drugače ?

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 17. Jan 2015 ob 19:03
Napisal/-a Skorc
Upam, da ni prišlo do komunikacijskega šuma ... valda, da je prav "sorazmerni del" :) in ne tako, kot trdi moj predhodnik (cable guy) - zanemarljiv znesek.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 12:59
Napisal/-a T-2_Delavka
Dajmo malo poklicati, morda ravno mene dobite :D hehe

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 13:37
Napisal/-a jst1
Ti je dolgčas? Vse deluje kot kaže. No to je tudi pohvalno :)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 13:40
Napisal/-a T-2_Delavka
Ne ni mi dolgčas, saj je polno dela.
To je odlično :D

Imate vi že HBO? Zakaj pa ne?

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 19:11
Napisal/-a jst1
Je predrag. Za tri mesece je samo v primeru, da se vežeš za eno leto. Torej 9 mesecev plačaš na polno. Mar ni tako?

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 20:10
Napisal/-a T-2_Delavka
Sicer je tako, možnost je pa tudi, da če ŠE niste koristila programa, da ga preizkusite promocijsko za 3 mesece. To lahko storite pa samo tako, da pokličete mene v klicni center :) 080 64 64,
ali pa mi pišite na spodnji mail, da preverim, če je možnost :)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Jan 2015 ob 22:20
Napisal/-a jst1
A na tej številki vedno samo tebe dobim? :) Pa predlagam, da smo na ti glede na to da je forum neuraden :)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 22. Jan 2015 ob 13:59
Napisal/-a T-2_Delavka
Ne žal ne dobite vedno mene, če pa rečete, da želite mene (NINA), pa vas pokličem nazaj :)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 22. Jan 2015 ob 18:51
Napisal/-a webmaher
je vaša ponudba HBO OD preko vašega vmesnika tudi okrnjena tako, kot pri Telesmehu???
Seveda je v tem primeru vkolikor imaš pametn TV bolje namestiti original aplikacijo od HBOja, kjer je izbira precej večja....

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 23. Jan 2015 ob 08:40
Napisal/-a slow_slow
Ime teme:
Pohvala za dobro opravljeno delo

:)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 23. Jan 2015 ob 17:51
Napisal/-a Krypto
A gre samo meni ta pocukran PR na organ?
:rtfm:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 25. Jan 2015 ob 18:01
Napisal/-a xerces8
T-2 internet (VDSL2) imam že tam 5 let in je to najbolj delujoča stvar v državi.

(če bi druge stvari tako dobro delovale, ne bi bili druga Švica, ampak bi švicarji jamrali, zakaj niso druga Slovenija...)

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 6. Feb 2015 ob 20:34
Napisal/-a FC Bayern
FC Bayern napisal/-a:Jaz pa res ne morem pohvaliti t-2. Na facebook sem omenil svojo težavo in le ta še ni bila odgovorjena v 40 urah.Težavo omenil tehnični službi, klicati tako ali tako nima nima nihče časa ali volje. Težava vprašanje kdaj bo rešena....Skratka razlog več za ODHOD k konkurenci. ...... lp
Na facebook pa sem napisal sledeče:
-Pri meni se dogaja v Celju, da konstantno ven meče(že tretji dan zapored), moramo resetirati, klicati na center(beri čakati tudi med 5-10 minut, da se javijo ipd). Res so operater na telefonski liniji prijazni in pomagajo ampak vendar. Upam, da se bo tokrat javil tehnik prej kot na zadnje. Resnično razmišljam prvič o zavrnitvi računa ter posledično menjava operaterja(beri na t-2 že od 2006). Res ne vem čemu na trenutke takšna neažurnost rešitve problema. Kajti na zaračunavanju obresti za kasnejše plačevanje računa(beri do 2 dni) ste pa res hitri. Hvala za morebiten odgovor in lep večer
RES NEODGOVORNO IN NE POHVALNO
Pozdravljeni še enkrat po dolgem času. Od 16.01. ko sem javil napako tehnični službi, omenil na facebook strani in tukaj tudi(saj smo imeli manjšo debato - a ne?) se mi do danes ni javil nihče iz T2. Očitno ima terenski tehnik RES VELIKO DELA. Vprašanje za vse A bi moral biti s tem ZADOVOLJEN???(pa prosim brez večjih žolčnih razprav - sem samo omenil kako dolgo čakam na pregled opreme, linije ali kaj pač je narobe). Lep pozdrav vsem forumašem
.