Stran 9 od 11

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 12. Feb 2015 ob 10:23
Napisal/-a T-2 d.o.o.
FC Bayern pozdravljeni! Malce pozno odgovarjamo, za kar se vam opravičujemo. Pregledali smo Facebook objave ter zasebna sporočila in vašega sporočila nismo našli. Nam zaupaš kdaj si ga poslal? Trudimo se, da prek družabnih omrežji hitro odgovorimo na vsa vprašanja, prijave napak in vse ostale zadeve, za katere se uporabniki obračate na nas. Upam, da ste med tem časom že uspešno odpravili napako. Če vam lahko še kako pomagamo, nam prosim sporočite.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 17. Feb 2015 ob 21:06
Napisal/-a _Aleksander_
Primerjava avtomatiziranega sistema za obračunavanje obresti neplačanih položnic in dela na terenu je brezpredmetna. In še enkrat več občudujem ljudi, ki podajajo svoja tarnanja na FBju, namesto da bi poklicali na 080 ali pa zadevo sporočili preko e-maila. V kolikor se nekomu ne da počakati 5-10min na prostega operaterja očitno nima toliko problemov, da bi zadeva morala biti tako zelo nujna, da bi se pogovarjali o 48-urnem roku odprave napake.

In ne, tehnik se ne bo javil popolnoma nič hitreje, če prijava napake NE BO javljena preko telefona, kjer se pogovor snema, nalog sam, pa takoj prispe do ustrezno usposobljenega tehnika v centru, dispečerja ali v končni fazi do terenskega tehnika - v kolikor zadeva ni rešljiva na daljavo.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 17. Feb 2015 ob 21:21
Napisal/-a RobertM
Saj v splošnih pogojih in še kje drugje lepo piše, kje se prijavlja napake.

Tisti, ki je danes prijavljal napako Pustni sodniji lahko morda pričakuje odpravo drugo leto tak čas :namrec:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 21. Feb 2015 ob 23:00
Napisal/-a FC Bayern
Gospodje še zadnjič
Napaka JE BILA prijavljena najprej po telefonu in potem še po ostali poti. Upam, da se sedaj razumemo. Poleg tega ne govorim o 5-10 minutnem čakanju, temveč do 25 minut. A to ni dovolj??? Tehnik se do danes ni javil!!!Očitno se ta moj pogovor ni snemal. Govorim kot stranka , katere položnice se gibajo me 65-75 €. Predvidevam, da pri tej porabi denarja in tej krizi, ki še traja, sem pa le upravičen normalnega odnosa. Sem se pa odločil, da pridem v Ljubljano in o tem in onem spregovorim z kakšno bolj odgovorno osebo, ki je zadolžena za reklamacije. Če ste tu na forumu nekateri zaposleni pri T-2, bi se pa res malce zamislil.....lep večer želim še naprej

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 22. Feb 2015 ob 07:35
Napisal/-a Skorc
Ni ti potrebno hoditi v Ljubljano, bo kar zadostovalo, če pošlješ dopis naslovljen na vodjo sektorja. V dopisu navedi kdaj in na kakšen način si podal reklamacije (če nimaš zapisano točne datume pa navedi približno - v slednjem primeru to tudi navedi). Morda nas večina pozabi pri telefonski prijavi zapisati datum in uro prijave ter ime osebe kateri smo podali reklamacijo.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 25. Feb 2015 ob 10:24
Napisal/-a TRIROG
Evo še tukaj napišem ...

Pred kratkim so mi montirali optiko...

Prišla sta dva mlada fanta iz Te-coma? in zadevo porihtala u nulo! (In verjemite, da sem fejst "picajzlast")
Najbolj me je presenetilo, ko sem ugotovil, da je v času, ko je eden varil optiko, drugi !!! lično !!! uredil vse kablovje in zmontiral modem in vse skupaj !pdantno! povezal , čeprav tega nisem pričakoval (sem ga imel namen sam montirati)... Da o komunikaciji s stranko sploh ne govorim - na nivoju ... Ko sta odšla je bilo vse pospravljeno... Skratka same hvale za fanta!

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 3. Dec 2015 ob 14:17
Napisal/-a vizer
V ponedeljek, 30.11.2014 mi je prenehal delovati internet, ugotovil sem, da na modemu SVM104 ne sveti nobena dioda, predvideval sem da je umrl napajalnik. Zapeljal sem se na Brnčičevo v Črnučah (cca. 12.30) kjer sem kot eden izmed prvih strank urejal zadeve vendar se je tam vse spremenilo, nikjer žive duše. Vidim T-2 servisni avto in se odpravim do njega, takrat pa iz stavbe izstopi serviser in mu razložim moj problem. Odgovori mi, da na Brnčičevi nimajo več poslovalnice, samo še v Šiški in na Fužinah, vendar vseeno vzame modem in usmernik ter se čez par minut vrne ven z novim napajalnikom. Doma priklopim in vse spet deluje kot je treba zato bi se rad zahvalil neznanemu serviserju za prijazno in elegantno rešitev mojih težav.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 3. Dec 2015 ob 18:22
Napisal/-a strom
Tudi na Verovškovi je poslovalnica (poleg Fužin in šiške) - zraven LEK-a

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 3. Dec 2015 ob 18:35
Napisal/-a atepej
Ja na sedežu podjetja

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 3. Dec 2015 ob 19:11
Napisal/-a jst1
strom napisal/-a:Tudi na Verovškovi je poslovalnica (poleg Fužin in šiške) - zraven LEK-a
Fužine in Verovškova pa dvomim, da gredo skupaj.

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 3. Dec 2015 ob 20:55
Napisal/-a aleksuu
Prevod:
Tudi na Verovškovi je poslovalnica (kot tudi Fužin in šiške) - zraven LEK-a

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 8. Dec 2015 ob 10:54
Napisal/-a bushi
A ve kdo, kam lahko naslovim pripombe/predloge? Ima t2 kakšen poseben mail za to?

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 9. Dec 2015 ob 18:49
Napisal/-a g33k

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 1. Jul 2016 ob 14:04
Napisal/-a Tosho
Vsaka čast Marku, ki se je poglobil v moj problem pri nepovezovanju v LTE omrežje in ga tudi odpravil . :pivo: :car:

Re: Pohvala za dobro opravljeno delo

Objavljeno: 1. Feb 2017 ob 10:30
Napisal/-a Butalc
Tudi jaz lahko povem , za fante na T2 ju , (je res da jih precej poznam osebno :D), "KAPO DOL" , težave so rešil hitro, odzivnost na napake bombastična , tako da samo tako dalje pubeci...

Moj +5 za T2.... :rtmT2: