[Naročil sem] 10/1+IP telefon

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
coffeetime12
Uporabnik
Prispevkov: 41
Pridružen: 2. Mar 2007 ob 12:56
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

[Naročil sem] 10/1+IP telefon

Odgovor Napisal/-a coffeetime12 » 16. Okt 2010 ob 13:08

Pozdravljeni :D !

30.09.2010 so me klicali iz naslednje tel.št: 059002286 z namenom priklopa. Dogovorili smo se za 14.10.2010 ob 12:00. Ob tem sem sogovornika najmanj 5x vprašal, če bo tehnik prav tako prišel ta dan/uri in postoril vse kar je potrebno, saj bom moral [ker ni šlo drugače] vzeti dopust. Odgovor je bil pritrdilen.

14.10. ob 09:00 pade internet ter telefon. Ok. Ura 12, 13, 14 in nikjer nikogar? Nobenega telefonskega klica. Pokličem na HD, kjer mi zagotovijo, da bo tehnik prišel do 16:00 ure. Če ne bo, naj še enkrat pokličem HD. Ker se nič ni zgodilo, kličem še enkrat HD, kjer mi prijazna gospodična pove drugo info., namreč, da so nas odklopili ob 12:00 in da bo priklop izvršen v največ 24h ter da naj pričakujem tehnika naslednji dan. Zopet nič.

Ko sem sklepal pogodbo sem osebje na T-2 najmanj 10x vprašal ali bom med [po] preklopom za dalj časa ob internet ter telefon in odgovor je bil seveda ne[24ur]. Bilo bi pošteno, da stranki povedo, da preklop lahko traja dalj časa, da se človek lahko vsaj pripravi.
Tako, to je to, brez telefona, interneta, enega dneva dopusta sem od 14.10. dalje :(

Edit: Kakšen je ponavadi postopek v praksi?
je problem v drobnem tisku? :)


Lp

Uporabniški avatar
ciril88
T-2jevec
Prispevkov: 1016
Pridružen: 16. Apr 2009 ob 16:31
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant 600/100
Kraj: Republika prlekija

Re: [Naročil sem] 10/1+IP telefon

Odgovor Napisal/-a ciril88 » 16. Okt 2010 ob 14:46

daj mi naročniške podatke na ZS.
You Can Call Me Santa Claus
Slika

Uporabniški avatar
coffeetime12
Uporabnik
Prispevkov: 41
Pridružen: 2. Mar 2007 ob 12:56
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: [Naročil sem] 10/1+IP telefon

Odgovor Napisal/-a coffeetime12 » 20. Okt 2010 ob 17:47

>ciril88,

hvala za pomoč, vendar se je vse med tem časom že uredilo.

Ne boste verjeli, ampak napaka je bila pri vpisu gsm številke. Tehnik me je dejansko klical še isti dan, vendar na narobno tel.št.! Ko sem zopet klical v ponedeljek se je vse razjasnilo in uredilo. In to zelo hitro. Moram pohvaliti celotno T2 ekipo. Res hvala!

Telefon dela, interenet leti, dopust sem že prinesel notri.

Slika

Lp

Odgovori