Stran 4 od 5

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 8. Feb 2017 ob 11:36
Napisal/-a cable guy
Noben nic ne pljuva.Pac kot sem rekel....stvar biznisa je taka, da ce se ga lotis pol to enostvno sodi zrven k stroskom podjetja, ne pa nalozit nekaj dodatnega spet narocnikom samo zato ker je tako najlazje.

Cisto dovolj denarja pride v firmo nasplosno in naj to pokrijejo s tem. Najlazje je fehtat....se lazje pa nekomu vzet na silo!

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 8. Feb 2017 ob 11:49
Napisal/-a Skorc
A si predstavljaš, če bi T-2 ob menjavi paketa tudi zaračunal stroške? Recimo kot počne konkurenca na področju mobilne telefonije.

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 8. Feb 2017 ob 16:49
Napisal/-a bender33
tudi pri fiksnih storitvah zaračunajo če greš na cenejši paket
Naročnikom se zaračuna enkratni znesek 20,00 EUR za vse prehode na katerikoli cenejši paket v ponudbi fiksnih storitev.
:beri:

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 15:58
Napisal/-a slitkx
Kakšen oz. kaj je realen strošek odklopa? Kaj košta?

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 16:09
Napisal/-a MrTwelveTrees
Seveda, strošek boš imel.
Spet eden ki je zelo len, ki se mu ne da poklicat na 064 064 064 ali če bi vprašal strica Googla bi imel prvi zadetek
https://www.t-2.net/administrativne-sto ... uporabniki

20 eur !

RECI HVALA !

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 20:22
Napisal/-a slitkx
To, da je 20 evrov, sem že izvedel. Zanima me, s čim ima operater v praksi strošek. Kaj je tisto, zaradi česar zaračunajo odklop?

Zato ne boš dobil želene besede.

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 20:45
Napisal/-a rossi
Praksa in stroski v modernem podjetnistvu nista vedno nujno povezana oz. sorazmerna. Tako da podatek, ki ga zelis nima nekega pomena. Lahko bi rekli, da je nepomemben z vidika uporabnika.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 21:07
Napisal/-a slitkx
Zame pač ni nepomemben. Me zanima. Pa četudi bi bil pri drugem operaterju.

Je to strošek dela, ker mora operater pobrati opremo in jo dati v preverbo (in popravilo)?
Gre za strošek goriva, ki ga mora tehnik porabiti, da gre po opremo, ki jo bivši uporabnik pusti v najbližji enoti?
...
Ali pa gre za obračun iz "žlehtnobe", ker zapuščaš (bilokaterega) operaterja?

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 21:44
Napisal/-a MrTwelveTrees
- oseba v administraciji ima delo da mora tvoje podatke / nalog vnesti
- če je port xDSL/optični potem Telekom nekaj računa da prekine parico bakra/optike na centrali (Telekom tehnik fizično odstrani žico na delilniku)
- če je še BRO port, potem Telekomov tehnik odstrani konfiguracijo iz sistema (drugi tehnik, ne isti ki je na centrali)
- če je optika T2 potem T2 tehnik na centrali odstrani optično vrvico ki je priklopljena do porta
- stroški obveščanja stranke po pošti
- stroški tehnika če pride k stranki po opremo, da ne omenim čas tehnika ki "lovi" stranko če ta nima časa za prevzem opreme

pa še to, strošek so naredili tudi zato, ker so nekatere stranke v preteklosti (ko ni bilo tega) se non stop prijavljale in odjavljale za storitev t2, ....

pa še kaj sem pozabil


zdej dobim "HVALA" ?


Slika

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 22:31
Napisal/-a rossi
Priklop je pa brezplacen ;). A je to tudi pomemben podatek za tebe?

Pomembno je ko si v glavo obremenjujes kateri stroski so dejanski in kateri so “zlehtnobni”.

Priklop te pa ne zanima, ker je pac zastonj.

WTF enim ni jasno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 22:32
Napisal/-a Skorc
Očitno se je praksa spremenila (na slabše za stranko) :) Na eni od lokacij kjer je bil optični priključek ter STB, šlo je za prekinitev naročniškega razmerja, je bilo naprošeno, da prite na lokacijo tehnik, ki bi odklopil opremo ter jo pobral. Pozor! Stranka ni tehnično podkovana, obstajala je možnost, da nenamerno poškoduje opremo (inštalacijo) pri demontaži, je bil takšen odgovor s strani T-2:
Strošek preklica pogodbe je 20€, s plačilom zneska pa poravnate tudi vse administrativne stroške, ki se pojavijo ob preklicu pogodbe.

Opremo je potrebno vrniti v katerokoli poslovalnico v roku dveh tednov. Če boste potrebovali še kakršen koli nasvet ali pomoč se lahko vedno obrnete na nas. Veseli bomo vašega sporočila.
Žal ... iz dneva v dan gre le na slabše. Menim, da še vedno drži: Tehnika je OK, "administracija" pa rak-rana družbe T-2.

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 22:35
Napisal/-a slitkx
Glede fizičnega odklopa ter tehnika, ki se mora organizirati, razumem.
Kar se pa tiče administrativnega dela, je to oslarija (ob delujočem (npr. SAP) sistemu je to nekaj klikov, dobesedno). Kmalu nekdanjo stranko pa lahko obvestiš tudi na e-mail. (Koliko je danes ljudi, ki imajo zgolj e-mail operaterja? :-)) Tako da glede obveščan je še dodaten nateg.

Danke.

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 22:37
Napisal/-a slitkx
Priklop me je zanimal, ko sem se zanimal za T-2. Sedaj me ne več, ker je T-2 pakete pokvaril (DO hitrost internetne povezave pač ni edina, ki šteje), moje preference so se spremenile.
Cena paketa je postala previsoka, npr. časovni zamik/preskok kot samostojno storitev pa T-2 obračunava kot suho zlato. Ko sem si pogledal pakete oz. možnosti z nižjim DL/UL (pa ne minimalnim), sem prec opazil, da sta skinjena tako time shift kot vsi HD programi. Pristaneš na osnovni shemi.

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 22:54
Napisal/-a MrTwelveTrees
Glej takle mamo, lahko se še vedno pritožiš na sončno upravo ;).

Re: Prekinitev T2 pogodbe?

Objavljeno: 12. Avg 2018 ob 23:48
Napisal/-a slitkx
Se lahko raje na mesečevo?