prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
1. Na programu 24kitchen je tehnična napaka in sicer se (vsaj v oddaji Jamiejeva Revolucija prehrane - oba zaporedna dela) podnapisi iz te oddaje mešajo z nekimi drugimi podnapisi.
2. Ko sem to skušala sporočiti na 080 64 64 je osebo tam bolj zanimalo ime naročnika (kar nisem jaz) in naslov naročnika (kjer naročnik ne živi..no, prevod za vse, naročnik je landlord, jaz pa najemnik in imam feeling, da to ni redkost) in mi sploh ni pustil, da povem, kaj je narobe. A se sploh ne sme več prijaviti napake, če nisi pripravljen odvergljati DNK zapisa lastnikov za 3 generacije nazaj? Naive little me sem mislila, da uporabniki v bistvu pomagamo T 2 opaziti napake in jih čimprej odpraviti in tako preprečiti (nadaljnje) nezadovoljstvo (še drugih) uporabnikov.
2. Ko sem to skušala sporočiti na 080 64 64 je osebo tam bolj zanimalo ime naročnika (kar nisem jaz) in naslov naročnika (kjer naročnik ne živi..no, prevod za vse, naročnik je landlord, jaz pa najemnik in imam feeling, da to ni redkost) in mi sploh ni pustil, da povem, kaj je narobe. A se sploh ne sme več prijaviti napake, če nisi pripravljen odvergljati DNK zapisa lastnikov za 3 generacije nazaj? Naive little me sem mislila, da uporabniki v bistvu pomagamo T 2 opaziti napake in jih čimprej odpraviti in tako preprečiti (nadaljnje) nezadovoljstvo (še drugih) uporabnikov.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Ja eni so res togi na Hd! Jaz naprimer ,kadar rabim in opazim in bi pač rad seveda povedal pokličem tehnično pomoč! (po klicu na 0806464 ali 05900002). Vedno ampak res vedno pritisnem številko 3.tam vsaj vedo kaj govorijo! Ostale cifre pa tisti študentki...(raje ne bi pisal,ker bi me banal).
Lp Gorazd
Lp Gorazd
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Tudi na "interni" 3 niso nič boljši. Sem jim pred 1 tednom poslal fax, ki naj bi bil kot hitro sredstvo za sporazumevanje, poleg tega je bil pa še urgent in pa iz firme. Po 1 tednu ga loleki niso niti prebrali, čeprav imam jaz potrdilo o dostavi.
Pojma nimam, kam naj se še obrnem, saj je dela na T-2 za moj problem samo 20 sekund.
Pojma nimam, kam naj se še obrnem, saj je dela na T-2 za moj problem samo 20 sekund.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1369
- Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Na mail sem do sedaj vedno dobil odgovor znotraj 48 ur, če je bilo konec tedna sicer v cca. 1 dnevu. Tak da se da zmenit. Parkrat pa se je zadeva uredila prek tegale foruma. ne ravno ekspesno hitro a znotraj razumnih rokov.
Telefon sem probal nekajkrat a sem se naveličal čakat na prostega operaterja tako da izkušnje sploh nimam. Kakšne so zahteve ob sprejemu klica pa bodo neuradniki povedali. Se mi zdi pecej logično, da se v nek dnevnik najprej napiše kdo je klical in nejegov status napram T2. ?
Telefon sem probal nekajkrat a sem se naveličal čakat na prostega operaterja tako da izkušnje sploh nimam. Kakšne so zahteve ob sprejemu klica pa bodo neuradniki povedali. Se mi zdi pecej logično, da se v nek dnevnik najprej napiše kdo je klical in nejegov status napram T2. ?
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
rocky, zakaj se ti zdi logično, da rabi za to, da sprejme obvestilo o tehnični napaki, vse tvoje (ali podatke naročnika, če to nisi ti) podatke?
Ne delamo v bistvu mi njim usluge, da sami poročamo napako in jo lahko odpravijo hitreje, kot če bi čakali, da t2 sam nabaše nanjo?
Pogojno mogoče tudi razumem, zakaj rabijo podatke naročnika, ne razumem pa, da te sploh ni pripravljen poslušati o napaki, dokler (in če sploh) podatkov ne daš. "Če dokažeš, da si naš, ti bom pomagal, če pa nisi, pa lahko zaradi mene crkneš"?
Ne delamo v bistvu mi njim usluge, da sami poročamo napako in jo lahko odpravijo hitreje, kot če bi čakali, da t2 sam nabaše nanjo?
Pogojno mogoče tudi razumem, zakaj rabijo podatke naročnika, ne razumem pa, da te sploh ni pripravljen poslušati o napaki, dokler (in če sploh) podatkov ne daš. "Če dokažeš, da si naš, ti bom pomagal, če pa nisi, pa lahko zaradi mene crkneš"?
- ciril88
- T-2jevec
- Prispevkov: 1016
- Pridružen: 16. Apr 2009 ob 16:31
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant 600/100
- Kraj: Republika prlekija
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Ella, povedala bi podatke naročnika oz. priključka ter da prijavi napako,... Če pa nisi zadovoljna z delom operaterja s katerim si se pogovarjala pa pošlji pritožbo,...
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Seveda v pritožbi ne pozabi navesti podatke naročnika in priključka.
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
erbi napisal/-a:Tudi na "interni" 3 niso nič boljši. Sem jim pred 1 tednom poslal fax, ki naj bi bil kot hitro sredstvo za sporazumevanje, poleg tega je bil pa še urgent in pa iz firme. Po 1 tednu ga loleki niso niti prebrali, čeprav imam jaz potrdilo o dostavi.
Pojma nimam, kam naj se še obrnem, saj je dela na T-2 za moj problem samo 20 sekund.
Koliko sem jaz seznanjen, se na T-2 poslovne drugače obravnava, če imaš podpisano poslovno pogodbo!
V kolikor si želel prihraniti par € in si sklenil navadno pogodbo, pa je redni proces takšen kot je in počakaj, da prideš na vrsto... Do sedaj se je vsaka stvar dala z razumnim pogovorom urediti, razen če nekdo res "enostransko" stopi v debato!
Pa lep dan še naprej!
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Od kje pa tebi, da je šlo za enostransko debato? Sploh veš, o čem teče beseda?
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
erbi: če se pošilja iz podjetja, ti svetujem v kolikor še nimaš, da si priskrbiš skrbnika za le to podjetje,
tako boš imel lahko direkten kontakt do njega in bo on urejal nato znotraj T-2, mislim da lahko celo jetomita za to uporabiš.
tako boš imel lahko direkten kontakt do njega in bo on urejal nato znotraj T-2, mislim da lahko celo jetomita za to uporabiš.
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Ja, povej kako urediti pa bom. Ne do sedaj še nimamo urejeno.
Sem pa dobil odgovor na reklamacijo računa, ki sem ga reklamiral zaradi nedelovanja Hustler TV v aprilu. Odgovor pa je bolj iz dežele A-je-to ...
Zakaj je torej v skrajšani obliki, če oni oddajajo 24h?
Sem pa dobil odgovor na reklamacijo računa, ki sem ga reklamiral zaradi nedelovanja Hustler TV v aprilu. Odgovor pa je bolj iz dežele A-je-to ...
Ah, ti Gregec .... Ti ne veš, kje živiš...Glede reklamacije računa za mesec april 2012 vam sporočamo, da televizijskih programov ne spreminjamo, oz. jih ne oblikujemo, temveč jih le predvajamo. Tehničnih nepravilnosti pri delovanju tega programa nismo zaznali. Z upoštevanjem navedenega vašo reklamacijo v celoti zavračamo.
Zakaj je torej v skrajšani obliki, če oni oddajajo 24h?
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Ker ima T-2 polovični Hustler kot zgleda.
Za skrbnika pa se res mogoče obrni na jetomit.
lp
Za skrbnika pa se res mogoče obrni na jetomit.
lp
-
- Model
- Prispevkov: 291
- Pridružen: 4. Sep 2007 ob 21:18
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant 1000/200
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
Jaz tudi delam na klicnem centru, itak je logicno da najprej poves narocnika zato da operater ve pod koga "napako" vlagati brezveze da najprej vse zdrdras kaj je narobe, potem poves ime pa priimek narocnika in te nato agent sprasuje se 1x vso zgodbo ko si jo "zapisuje"...
Re: prijava napake + gestapo na tehnični pomoči
tole bo malo offtopic, malo pa ne, mogoče bi bil bolj primeren naslov "prijava napake +Von Smallhausen na tehnični pomoči", skratka nekaj minut čez eno zjutraj je crknla iptv, po resetu motorole pa druga pika ni postala zelena ampak rdeča in se je vas čas motorola vračala k pridobivanju prve zelene pike.
Čez pol ure sem poklical na tehnično pomoč in začuda dobil operaterja, ga povprašal kaj je narobe in pravi da je optimizacija omrežja, da bodo občasne 5 minutne prekinitve. Pa vprašam a je to to, kar naj bi bilo včeraj? Ne, prišlo je do nekih nujnih vzrdževalnih del. Pa vprašam zakaj ni nikjer napisan, pa pravi da je obvestilo in mi približno citira tole:
Zaradi optimizacije na baznih postajah, dne 8.6.2012 med 00:01 in 01:00 uro, bodo potekala nujna vzdrževalna dela. Prekinitev bo trajala približno 15 minut na eno bazno postajo
Pa pravim da tole ne bo prava in začne utemeljevat, da lahko tudi zaradi del na baznih postajah crkne televizija....pa se nisem več prerekal.
Do treh ni bilo potem nobene spremembe in ga spet pokličem in še enkrat vprašam, če misli da bo TV kej kmalu nazaj. In začne spet z baznimi postajami, pa ga prosim če to preskoči pa začne o tem da nam ne more povedat na katerih baznih postajah so optimizacije, ker to ni javni podatek itd...pa jaz bi vseen rad vedu če bo TV nazaj, pa začne potem kombinirat mal bazne postaje pa Zg. Gameljne in zdej že daljše prekinitve pri posameznih naročnikih, skratka sprot si je zmišljeval neko obvestilo, ki bi nekako pokrilo stanje, ki sem mu ga opisoval (btw, pogovarjal sem se prek umts bazne postaje gameljne, ker nobena druga nima kle signala). Ker še ne dela, kličem spet ob devetih zjutraj, tokrat ne pridem do operaterja, malo čez 9 začne delat.
Komentiral bi samo, da je tako zavajanje in dezinformirnje, katerega osnova je podcenjevanje strank vsaj tako moteče kot nesramnost ali zgoraj omenjena gestapovskost.
Če pa ima kdo možnost in čas mi pojsnit kaj se je v resnici dogajalo, bi bil pa hvaležen, samo tako za splošno znanje da ne bom več nadlegoval sred noči zmedenih (morm pa pohvalit prijaznost) operaterjev.
Čez pol ure sem poklical na tehnično pomoč in začuda dobil operaterja, ga povprašal kaj je narobe in pravi da je optimizacija omrežja, da bodo občasne 5 minutne prekinitve. Pa vprašam a je to to, kar naj bi bilo včeraj? Ne, prišlo je do nekih nujnih vzrdževalnih del. Pa vprašam zakaj ni nikjer napisan, pa pravi da je obvestilo in mi približno citira tole:
Zaradi optimizacije na baznih postajah, dne 8.6.2012 med 00:01 in 01:00 uro, bodo potekala nujna vzdrževalna dela. Prekinitev bo trajala približno 15 minut na eno bazno postajo
Pa pravim da tole ne bo prava in začne utemeljevat, da lahko tudi zaradi del na baznih postajah crkne televizija....pa se nisem več prerekal.
Do treh ni bilo potem nobene spremembe in ga spet pokličem in še enkrat vprašam, če misli da bo TV kej kmalu nazaj. In začne spet z baznimi postajami, pa ga prosim če to preskoči pa začne o tem da nam ne more povedat na katerih baznih postajah so optimizacije, ker to ni javni podatek itd...pa jaz bi vseen rad vedu če bo TV nazaj, pa začne potem kombinirat mal bazne postaje pa Zg. Gameljne in zdej že daljše prekinitve pri posameznih naročnikih, skratka sprot si je zmišljeval neko obvestilo, ki bi nekako pokrilo stanje, ki sem mu ga opisoval (btw, pogovarjal sem se prek umts bazne postaje gameljne, ker nobena druga nima kle signala). Ker še ne dela, kličem spet ob devetih zjutraj, tokrat ne pridem do operaterja, malo čez 9 začne delat.
Komentiral bi samo, da je tako zavajanje in dezinformirnje, katerega osnova je podcenjevanje strank vsaj tako moteče kot nesramnost ali zgoraj omenjena gestapovskost.
Če pa ima kdo možnost in čas mi pojsnit kaj se je v resnici dogajalo, bi bil pa hvaležen, samo tako za splošno znanje da ne bom več nadlegoval sred noči zmedenih (morm pa pohvalit prijaznost) operaterjev.
Zadnjič spremenil kekoke, dne 8. Jun 2012 ob 14:39, skupaj popravljeno 1 krat.