Stran 1 od 2

vsaj nemoralno

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 08:29
Napisal/-a jocohamas
Moram priznati, da ko sem poslal pogodbo o priključitvi interneta (4/1) in tulifona, je trajalo samo 7 dni, da so me priklopili. Edina svetla točka s T-2-jem Kje je težava? Težava je v tem, da je bil priklop izveden 24.4.06 dopoldne in da do 25.8.06 zadeva ni delovala. Pardon, prvih 5 minut je, pole sem moral nazaj v službo in popoldne no connection no fun. In tako 4 mesece. Odnos do mene je bil super, kadar sem slučajno (od 50ih klicev - 5x?!?) kakšnega freaka uspel celo na telefon dobiti, ponavadi je bilo:"Bomo težavo odpravili v najkrajšem možnem času"... in podobne oslarije. Glede na to, da sem hotel dejansko pri Telemachu prekiniti pogodbo, ker je bilo, sploh v primerjavi, drago (za 1/512 - 8.000 sit brez davka !). No, po pregledu dogodkov, je za plačevanje nedelujoče zadeve kar naenkrat dražje. Sedaj sem zmagovalec, pri Telemachu je 5.000 sit z DDV-jem, sicer 1/512, sploh ker zadeva deluje. Kabel je kul. Pa po večini ljudje ki jih poznam in so pri SIOL-u ali na kabel priklopljeni, so zadovoljni, stvari delujejo, brez nepotrebnega živciranja, četudi je za kakšen odstotek dražje. Ampak, živci so tudi nekaj vredni. Seveda pa govorim o uporabi interneta kot življenski potrebi resne uporabe, za katero je pač izredno pomembna zanesljivost.
Toliko o moji izkušnji z tako opevanim T-2-jem, globoko odpriporočam!

LP, pa še kdaj!
Jože

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 11:37
Napisal/-a PicNiK
Če v štirih mesecih nisi pripravil T-2 da ti naštimajo internet pol pa si ti nesposoben. Zgleda da edilno kar znaš e jokat po forumih.

Se mi zdi prav smešno da človek v 4 mesecih se ne uspe razpizdit in doseči svoje. Seveda je T-2 tudi totalno neorganiziran, da dopusti da se kaj takega zgodi, ampak da en človek ki si rihta zase ne uspe nič doseči to pa je še večja debilnmost (po mojem skromnem mnenju).

Kar pejedi na Telesmeh in plačuj več za manj, pa veži za 2 leti, samo pol ne spet jokat po forumih da vsake toliko ti Telesmehovci zanalašč pokvarijo internet povezavo samo zato, da jih pokličeš na dom in plačaš servis, ker ti bodo rekli, da je bila krivda tvoja.

LP, pa ne se užalit samo moje mnenje podajam, za to so forumi ;)

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 14:01
Napisal/-a LyLa
Jst se sicer strinjam s tabo PicNik oz te razumem kaj ces povedat, samo se hudo motis.
Da bi nekdo moral "pripravit" T2 da priklopi novega narocnika?
A si ti njihova nova stranka al so oni tvoja? Ne gre to tko. Nismo vec leta gospodovega, ko si bil odvisen od drzavnega podjetja na vse ali nic..
Ni strankina dolznost, da tezi, klicari, pise dopise in priganja vse skupaj. Ce ti izstavijo fakturo za tok pa tok SIT na mesec za to pa to storitev, naj to storitev tudi opravijo, tko kot jo to v pogodbi doloceno.
Oni mene bodo terjali ko ne bom placala, jaz pa njih ne smem, ko ne izpolnijo svojih dolznosti? Jeah right :>

In ce je podjetje odvisno od poslovanja preko spleta - halo da se cloveku zdi neumno. Je treba malo razumet osnove poslovnega sveta, pol pa pljuvat kok se komu mora dat tezit za kej.
Jst osebno doma za lastne potrebe ze lahko tezim na helpdesk - medtem ko v sluzbi, ko nekaj ne deluje kot mora gladko zavrnes vse in menjas "dobavitelja" prosto po presernu. Folk lije kri za stranke, oni pa tkole? Err ...

Jst pri T2 sicer zaenkrat se ostajam in tudi razumem vse sorte "zacetniskih" kiksov, ampak dejansko so neprofesionalni in konec.

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 14:39
Napisal/-a T2_Delavec
Če je kaj narobe s tvojo storitvijo, mi vedno lahko pošlješ Zasebno sporočilo in daš svojo "številko priključka", ki je na pogodbi. Tako se včasih kej premakne malo hitreje, kot bi se sicer. :)

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 15:40
Napisal/-a Skorc
NN to je vse res kar si napisal in resnično smo ti hvaležni za vse tvoje urgence in prenašanje včasih tečnih uporabnikov. Ampak ... to ni to, storitve ne morejo sloneti, oprosti mi izrazu, na volenterskem delu. Zadeve morajo biti urejene sistemsko. In ravnotako prvi stik s T-2 je info točka, operaterji so predstavniki podjetja T-2. V kakšnem so razmerju z delodajalcem, kakšna je njihova usposobljenost pa odjemalcu čisto nič mar. Saj, morda ni pravo mesto za izlivanj "čustev", nenazadnje je tole neformalen forum. Razumem ga zgolj kot "pogovor", izmenajva izkušenj in ne mesto za "knjigo pritožb".

Na sploh pa je znana "formula" storitvene dejavnosti:

Uporabnikovo zadovoljstvo = Zaznana korist - Pričakovana korist

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 19:54
Napisal/-a Bine
Mene pa res zanima, kaj je bil razlog za 4 mesečno nedelovanje.
Ali pa gre zgolj za provokacijo?

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 20:10
Napisal/-a HitRi
No mene pa bolj zanima kaj ti ne dela ker ne vrjamem da ti je bil 4 mesce LINK down. Sumim ker nisi nič povedal o svoji težavi, če bi bi ti lahko kdo pomagal da je tvoja napaka da se ni modem zadosti sinhroniziral in zato ti je TV kockal, telefon prekinjal...Uglavnem v tem problemu je dosti možnosti. Najpogostejši vzrok je INTERNA INŠTALACIJA. kar če gre za to težavo ti je gotov en opereter izmed 50 povedal da si morte urediti interno inštalacijo. Drug vzrok je pa lahko da je TS parica zanič.

Tako da prosim povej kaj je bila TOČNA tvoja težava in mogoče ti bo lahko kdo pomagal, če nisi tok trmast in vztrajaš o preklicu pogodbe s T2jem

Lep pozdrav :)

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 20:41
Napisal/-a Matija Repe
Ko smo že pri "napaki uporabnika" in "interni instalaciji", samo primer mojega znanca.

Monter je prišel, priklopil vse in povedal, da bo začelo delovat v roku nekaj ur (in seveda zahteval, da se podpiše, da je opravil priklop).

4 mesece je bil brez interneta, na helpdesku so mu vseskozi zatrjevali, da bo nekdo prišel pogleda.

No po 4 mesecih je prišel taisti monter in ugotovil, da je pri strokovnem priklopu zamenjal vtičnici in se priklopil na napačno.

Glede na to, da je monter pri meni narobe stisnil konektor na UTP kabel (zamešal barve) in sem ga moral popravlati sam, bi rekel, da 3x preglej napeljavo.

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 20:43
Napisal/-a HitRi
Ja če je tvoj znanec prijatelj poklical na helpdesk so mu povedali če imate več vtičnic v stanovanju da more na glavno priklopt

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 20:46
Napisal/-a Matija Repe
Glede na mučnost celotnega čakanja brez interneta, televizije in telefona, je nekako samoumevno, da znanec ni namerno ignoriral tako preprostih navodil?

Objavljeno: 21. Sep 2006 ob 22:19
Napisal/-a Krypto
Pri vseh ponudnikih je isti pes. So bolj in manj zadovoljne stranke. Normalno je da če nekomu ne dela ne bo zadovoljen, in da nekomu ki mu super dela da bo hvalil storitev. Težave imajo vsi T2, SIOL, AMIS, Triera, Telemach, VSI. VSAK ima možnost da se osebno oglasi na T2 v Črnučah in se pritoži. Zanimivo da ljudje raje sedijo doma 4 mesece in gledajo v opremo ki ne deluje kot da bi opravili pol urni obisk na T2 in se pozanimali kaj se sploh dogaja. Ni to dolžnost posameznika, je pa kot sem rekel zanimivo, da se samo čaka in čaka, na koncu ima pa revež mogoče samo napačen profil nastavljen:). Jože pa srečno pri Telemachu!:)

Objavljeno: 22. Sep 2006 ob 06:32
Napisal/-a Matija Repe
No ja... Kar se tiče podpore - podpora preko telefona je na vseh ponudnikih na meji neuporabnosti, ampak ... v primeru napake so se pri SiOLu in Telemachu osebno oglasili že naslednji delovni dan. Tukaj ni dolžnost uporabnika, da se vozi 60 km v eno smer na neke obiske, ki lahko ali pa tudi ne obrodijo sadove. Kakorkoli obrneš, T-2 internet storitve so na ravni, tehnična podpora pač ne.

Objavljeno: 22. Sep 2006 ob 10:13
Napisal/-a icebreakr
i agree. Kot bi se pogovarjal z indijskimi opicami - ne dosežeš nič.

Objavljeno: 22. Sep 2006 ob 10:14
Napisal/-a T2_Delavec
Indijske opice je reku! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Objavljeno: 22. Sep 2006 ob 10:42
Napisal/-a Krypto
Indijske opice, ki jih vsak dan kliče 3500 neandertalcov 8)