T-2 administracija ima težave ;)
Objavljeno: 29. Jan 2015 ob 13:13
Danes sem prejel dopis T2 in sicer, da moram (oz. žena) vrniti podpisan izvod, če želim prejemati E-račun v spletno banko. Dobro, sem rekel, so pa hitri. Včeraj sem preko stare spletne banke oddal odjavo od eračuna in čez nekaj trenutkov oddal prijavo na prejem eračunov na nov TRR. Super. Danes pa v kaselcu že pošta.
Seveda bi bilo prelepo, da bi bilo res. Dopis je datiran 27.01.2015, v njem pa piše, da sem 27.11.2014 oddal prošnjo za prejem eračuna. Berem dalje in na koncu vseh iksov vidim, da je na pooblastilu zapisan TRR stare banke. WTF? Kaj jim spet ni jasno? Prejel sem že dva eračuna v ebanko. Je bila potem dostava "nelegalna"? Prijavo sem oddal preko spletne banke, ker naj bi bila to edina prava pot in naslednji račun že prejel v spletno banko.
Enako sem storil pri zadnji spremembi. Oddaja odjave preko spletne banke in spletna prijava spet preko banke, seveda. Ker sem imel ravno čas, sem poklical na HD. Po nekaj standardnih "počakajte trenutek" in "hvala, da ste počakali" sva z agentko prišla do spoznanja, da bo potrebno napisati dopis, lahko pa to uredim tudi preko servisnih strani.
1. Dopis. Pa kakšen dopis spet? Spet neko kracanje na roko, skeniranje, faksiranje, ... Že tako se dušijo v nekih svojih dopisih, ki jih pošiljajo naokrog, sedaj naj pa spet na dolgo in široko pišem, kaj da naj naredijo. Pojdi v točko A, poberi predmet B, se obrni nazaj, naredi poceduro C, ... Sami IF stavki. Raje uberem drugo točko.
2. Servisne strani. Agentka pravi, da lahko vse v zvezi z računom uredim preko SS. Ji razložim, da tam lahko uredim le prejem preko epošte. Mi pove, da ni tako in da naj kliknem sem, pa sem. Počasi. Kam naj kliknem? Ste na SS? Sem. Počakajte trenutek. Spet "se oprvičujem za čakanje", tega se žal ne da urediti preko SS. In kaj naj torej storim z dopisom? Pravi, da je dopis gotovo napaka, saj v sistemu ni zabeleženo, da je bilo sploh kaj poslano in da naj ga vržem stran.
Glede na hitrost administracije, ki kot kaže dela z nekim vzporednem sistemu, lahko nov dopis za včerajšnjo prijavo pričakujem čez cca. 2 meseca.
Kar je pa spet novo vprašanje: zakaj sploh potrebujem dopis? Prijavo sem oddal z uporabo spletne banke, v katero sem se moral predstaviti z osebnimi identifikacijskimi sredstvi in poslal prijavo s pravilnim sklicem iz zadnjega računa. Da to uspe nekemu hekerju pa vsaka čast.
Pa še dopis, ki je pomota:
Uf, zdaj mi je malo odleglo, ko sem to spravil iz sebe Moram pa povedati, da je s takim početjem T2 v zlati sredini v Sloveniji. Koliko težav sem imel s prepisom števca pri Elektru, menjava naročnika pri komunali, prikopom na bakreno omrežje, odmero NUSZ, ... Kaj pa vem. Verjetno je problem le pri meni
Seveda bi bilo prelepo, da bi bilo res. Dopis je datiran 27.01.2015, v njem pa piše, da sem 27.11.2014 oddal prošnjo za prejem eračuna. Berem dalje in na koncu vseh iksov vidim, da je na pooblastilu zapisan TRR stare banke. WTF? Kaj jim spet ni jasno? Prejel sem že dva eračuna v ebanko. Je bila potem dostava "nelegalna"? Prijavo sem oddal preko spletne banke, ker naj bi bila to edina prava pot in naslednji račun že prejel v spletno banko.
Enako sem storil pri zadnji spremembi. Oddaja odjave preko spletne banke in spletna prijava spet preko banke, seveda. Ker sem imel ravno čas, sem poklical na HD. Po nekaj standardnih "počakajte trenutek" in "hvala, da ste počakali" sva z agentko prišla do spoznanja, da bo potrebno napisati dopis, lahko pa to uredim tudi preko servisnih strani.
1. Dopis. Pa kakšen dopis spet? Spet neko kracanje na roko, skeniranje, faksiranje, ... Že tako se dušijo v nekih svojih dopisih, ki jih pošiljajo naokrog, sedaj naj pa spet na dolgo in široko pišem, kaj da naj naredijo. Pojdi v točko A, poberi predmet B, se obrni nazaj, naredi poceduro C, ... Sami IF stavki. Raje uberem drugo točko.
2. Servisne strani. Agentka pravi, da lahko vse v zvezi z računom uredim preko SS. Ji razložim, da tam lahko uredim le prejem preko epošte. Mi pove, da ni tako in da naj kliknem sem, pa sem. Počasi. Kam naj kliknem? Ste na SS? Sem. Počakajte trenutek. Spet "se oprvičujem za čakanje", tega se žal ne da urediti preko SS. In kaj naj torej storim z dopisom? Pravi, da je dopis gotovo napaka, saj v sistemu ni zabeleženo, da je bilo sploh kaj poslano in da naj ga vržem stran.
Glede na hitrost administracije, ki kot kaže dela z nekim vzporednem sistemu, lahko nov dopis za včerajšnjo prijavo pričakujem čez cca. 2 meseca.
Kar je pa spet novo vprašanje: zakaj sploh potrebujem dopis? Prijavo sem oddal z uporabo spletne banke, v katero sem se moral predstaviti z osebnimi identifikacijskimi sredstvi in poslal prijavo s pravilnim sklicem iz zadnjega računa. Da to uspe nekemu hekerju pa vsaka čast.
Pa še dopis, ki je pomota:
Uf, zdaj mi je malo odleglo, ko sem to spravil iz sebe Moram pa povedati, da je s takim početjem T2 v zlati sredini v Sloveniji. Koliko težav sem imel s prepisom števca pri Elektru, menjava naročnika pri komunali, prikopom na bakreno omrežje, odmero NUSZ, ... Kaj pa vem. Verjetno je problem le pri meni