Stran 2 od 2

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 10. Feb 2015 ob 09:45
Napisal/-a Alex
Mark napisal/-a:Glede odprtih računov, priporočam, da informativno spremljate pregled plačilnih postavk na servisnih straneh, še vedno pa velja, da če stranka računa ne prejme do 15. dne v mesecu, mora na to opozoriti operaterja.
Hvala za priporočilo. Boš še kaj napisal glede težave neprejemanja eračuna v banko? Glede na to, da "težavo" odpravljajo že drugi dan, gre kot kaže za težjo napako. :hmm:

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 20. Mar 2015 ob 11:10
Napisal/-a Alex
Zadeve se še vedno niso rešile:

Včeraj, 19.03.2015 je žena dobila tole:
Slika

Datumi jih malo jeb...
1. Zahteva naj bi bila oddana 28.01.2015
2. Z dopisom so se ukvarjali šele 24.02.2015
3. Pošta je bila dostavljena šele 19.03.2015

Zraven pa lepo opozorilo, da v 15 dneh po izdaji soglasja (se pravi 11.03.2015) le ta zapade, če ni podpisan v tem času.
Sploh ne vem če se splača podpisovati in pošiljati nazaj.
T - 2 - tako kot ne sme biti.

Edit: kako resajzaš sliko?

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 21. Mar 2015 ob 11:45
Napisal/-a rossi
Skeniraš z manjšim DPI za začetek ;)

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 14. Apr 2015 ob 16:06
Napisal/-a Alex
Seveda se zadeva še vedno ni zaključila. Kot sem predvideval, je T-2 zamudil vse roke, ki si jih je sam postavil.

Slika

Deb.ili.

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 15. Apr 2015 ob 00:30
Napisal/-a fiston
Meni gredo tudi na jetra. Zadnjič so računali obresti brez veze, zdaj so popravili... Ne vem ali mi bodo zdaj spet računali zamudne obresti, tokrat mi jih lahko, ker so dali rok plačila 13. Ne vem kje jim je logika, bi zastopil da bi bilo recimo 13. če bi bila 15. nedelja. Klinc jaz 14. pošto poberem, pa vržem na banko za drugi dan, ne vem kaj se ti zmišljujejo roke plačila.

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 15. Apr 2015 ob 05:52
Napisal/-a Skorc
Pa bi bil konec sveta ali pa bi ti roka stran padla, če bi sam popravil datum ( 1 dan pred rokom plačila )?

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 16. Apr 2015 ob 17:47
Napisal/-a Alex
No zato pa smo tam, kjer smo. Namesto da bi T-2 sistemsko uredil tako, da se zamudne obresti obračunavajo šele naslednji delovni dan po roku plačila, bi ti to raje prestavil na nekaj tisoč T-2jevih strank. Bravo. Itak pa se pri e-računih ne da spreminjati roka plačila. Vsaj na Sberbank in SKB je tako.

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 16. Apr 2015 ob 19:59
Napisal/-a rossi
Pri eracunih se lahko spreminja rok placila.

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 17. Apr 2015 ob 09:22
Napisal/-a Skorc
Alex napisal/-a:No zato pa smo tam, kjer smo. Namesto da bi T-2 sistemsko uredil tako, da se zamudne obresti obračunavajo šele naslednji delovni dan po roku plačila, bi ti to raje prestavil na nekaj tisoč T-2jevih strank. Bravo. Itak pa se pri e-računih ne da spreminjati roka plačila. Vsaj na Sberbank in SKB je tako.
Ne bo držalo! Zagotovo se da, sem komitent SKB-ja in sem že večkrat spremenil datum plačila (različni izdajatelji računov, praviloma zapadlost v soboto, ko v SKB-ju ni izvedbe plačil).

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 20. Apr 2015 ob 15:12
Napisal/-a ve8k
Mogoče še moja izkušnja, ki samo nakazuje, da je administracija oz. računovodstvo T-2 totalno nesposobno.

Pred približno pol leta sem šel v poslovalnico in spremenil prejemanje računov: izbral sem E-Račun v spletno banko.

Prvi mesec sem dobil račun prav in normalno tako, kot mora bit in kot prejemam vse ostale e-račune.
Drugi mesec sem dobil enak račun - torej račun za prejšnji mesec.
Tretji mesec sploh nisem dobil računa
Četrti mesec sem dobil račun z zamudo - po urgenci na helpdesku
Naslednji mesec računa zopet nisem dobil.
...

Vedno pokličem na helpdesk... in vedno ponovno razlagam, kaj in kako in potem sledi... bomo posredovali računovodstvu... in nato "vse tiho je bilo". No, enkrat me je celo poklicala neka gospa in me vprašala, če res hočem nazaj na papirnat račun - pa sem ji odgovoril, da sem to helpdesku omenil kot alternativo, če ne bodo zagotovili pravilnega prejemanja e-računov. Uganite, kaj je bilo ta mesec :) (ni računa)

Ker se zadeva vleče že več mesecev lahko samo ugotovim, da je T-2 popolnoma nesposoben zagotoviti ustrezen servis. Mislim, da bom zahteval prehod nazaj na papirnat račun.

lp, Vili

Re: T-2 administracija ima težave ;)

Objavljeno: 21. Apr 2015 ob 09:08
Napisal/-a Skorc
Hmmmmm, po moje si ti rojen pod nesrečno zvezdo :) Namreč jaz topoglednih težav nikoli nisem imel, ne s klasičnim računom, ne z XML datoteko poslano na osebni e-naslov in ne z e-računom poslanim v banko. Vedno sem prejel pravočasno in brez napak.