Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
T-2 d.o.o.
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 183
Pridružen: 5. Sep 2013 ob 09:29
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO
Kontakt:

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a T-2 d.o.o. » 13. Okt 2016 ob 20:41

Pozdravljeni! Nič kaj prijetna izkušnja, se strinjam in se v imenu T-2 opravičujem zanjo. S prve roke lahko povem, da potekajo priklopi in odjave od predhodnih operaterjev na isti dan oz. lahko tudi kakšen dan kasneje zaradi tega, da stranka ni brez storitev, v primeru, da priklop ne bi bil mogoč zaradi takšnih in drugačnih razlogov. Velikokrat je problem tudi v tem, da ni pripravljene interne inštalacije (UTP razpeljave). Zakaj je bila odjava in prenos številke urejena toliko dni kasneje ne vem, lahko pa preverim, če mi sporočite naročniške podatke.

Če so vam v klicnem centru podali napačno informacijo, da ne urejamo odjav pri Telemachu se opravičujemo. Glede enomesečnega odpovednega roka pa skoraj vedno opozorimo stranko, ne moremo pa urejati datumov priklopa na isti dan, kot bo prekinjen Telemachov signal, ravno zaradi zgoraj navedenih razlogov. Enomesečnega odpovednega roka tudi nimajo vsi operaterji. V takih primerih stranka res plača dvojne stroške tisti mesec, ko še poteka naročnina pri prejšnjem operaterju. So pa pri nas na voljo različne ugodnosti za nove naročnike, tako da je ta prehod karseda milejši. Prve tri mesece recimo prejmete brezplačno shemo in ostale TV pakete.

Interna inštalacija je v domeni naročnika, sam priklop pa je brezplačen. Omrežna tehnika sta vam želela le pomagati pri urejanju, vendar pa žal ne moreta vsega urediti.

Težko komentiramo pogovor s svetovalcem v klicnem centru. Verjetno je želel le dobro in je zato spisal pritožbo, da bodo o vašem primeru seznanjeni tudi ostali oddelki in se bo preverilo, ali je pri priklopu prišlo do nepravilnosti. Vsaka takšna informacija je dobrodošla in nam služi, da izboljšamo naše procese.

Ne bi rada opravičevala postopkov v T-2, mogoče bi jih rada vsaj nekoliko pojasnila. Ker delam v oddelku za pomoč uporabnikom, mi ni vseeno. Če lahko kako pomagam vsaj nekoliko omiliti neprijetno izkušnjo prosim sporočite v zasebno sporočilo. Verjamem, da lahko najdemo kakšno rešitev.

Lep pozdrav, Romana
Lep pozdrav, Romana
T-2 d.o.o.

Slika

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a Krypto » 13. Okt 2016 ob 21:09

Komentiral bom zgolj tisto kar se nanaša na monterja. T-2 ima cenik v katerem ponuja tudi storitve izgradnje interne inštalacije, tako da v kolikor je stranka interesent bi se ji to moralo na nek način tudi omogočit. Polovičarska usluga ni nekaj kar pusti nek dober vtis, saj se mora stranka zayebavat s stvarmi za katere je bila pripravljena plačati, pa četudi drago. Monterjema se je seveda mudilo, saj tempo dveh ur ne dopušča še ukvarjanja z interno inštalacijo. V tem primeru bi bilo bolje da se obisk prestavi, se rezervira več časa za izgradnjo in uredi stvari kot je potrebno.

strom
Legenda
Prispevkov: 1259
Pridružen: 3. Avg 2007 ob 15:07
T-2: Še nimam
Paket: Šel drugam (doklet ni FTTH T2)

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a strom » 13. Okt 2016 ob 22:20

Telemach ob priključnini (ki je ob vezavi brezplačna) nudi tole:

1. Nov priključek je vzpostavitev povezave med omrežjem Telemach in hišno predajno točko naročnika pod pogojem, da za to obstojijo tehnične možnosti . V ta okvir sodi tudi izvedba hišne inštalacije od naročniške omarice do priključnega mesta, kjer je nameščena uporabniška terminalna oprema ter vključuje naslednje (glede na storitev):

• prihod tehnika
• material (inštalacijski kabel, konektorji, priključna vrvica 1m, pritrdilni material, UTP priključna vrvica)
• delo za nadometni priklop stranke od priključnega mesta do prvega sprejemnika (do 20 m inštalacije) v prostorih stranke, 1 x preboj stene do 25 cm
• konfiguracija kabelskega modema
• izvedba priključitve telefona z modemom
• izvedba priključitve brezžičnega usmerjevalnika
• testiranje storitve

Hišna predajna točka je točka, kjer preide signal iz kabelskega distribucijskega omrežja na hišno inštalacijo in se nahaja v omarici, vgrajeni praviloma na zunanji steni objekta, ki je dostopna serviserjem za vzdrževalna dela in odpravo okvar . Vsa dodatna dela in material, ki niso zajeta v postavkah zgoraj in se skladno z naročilom naročnika izvedejo v njegovih prostorih, se zaračunajo posebej, skladno s cenikom Telemacha . Naročnik za tako naročilo dodatnih del podpiše Obrazec št . 1, iz katerega je razviden porabljen material in delo ter končni znesek za plačilo . Dodatno delo in material za napeljavo telefonskega in računalniškega kabla od modema do oddaljene lokacije v prostorih naročnika plača naročnik direktno podizvajalcu, ki izstavi račun za opravljeno storitev .

2. Priključnina vključuje (glede na storitev):

• prihod tehnika
• material (inštalacijski kabel, konektorji, priključna vrvica 1m, pritrdilni material, UTP priključna vrvica)
• delo za nadometni priklop stranke od priključnega mesta do prvega sprejemnika (do 20 m inštalacije) v prostorih stranke, 1 x preboj stene do 25 cm
• konfiguracija kabelskega modema
• izvedba priključitve telefona z modemom
• izvedba priključitve brezžičnega usmerjevalnika
• testiranje storitve

Vsa dodatna dela in material, ki niso zajeta v teh postavkah in se skladno z naročilom naročnika izvedejo v njegovih prostorih, se zaračunajo posebej, skladno s cenikom Telemacha . Naročnik za tako naročilo dodatnih del podpiše Obrazec št . 1, iz katerega je razviden porabljen material in delo ter končni znesek za plačilo . Dodatno delo in material za napeljavo telefonskega in računalniškega kabla od modema do oddaljene lokacije v prostorih naročnika plača naročnik direktno podizvajalcu, ki izstavi račun za opravljeno storitev .

3. Priključnina ob prenosu naročniškega razmerja znotraj omrežja (priključek mora biti že vzpostavljen in obstajati morajo tehnične možnosti) bo obračunana ob prvem naslednjem mesečnem računu za naročene storitve .

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8478
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a kitl » 13. Okt 2016 ob 22:51

Kaj pa nudi ob odklopu? Raje ne povem pa sem imel samo mobilno pri njih enih stroškov, da popiz.... s tem, da je kakovost njihove storitve močno pod nivojem, Tako, da jaz imam z njimi zelo slabe izkušnje.
Slika


Lp, Kitl

strom
Legenda
Prispevkov: 1259
Pridružen: 3. Avg 2007 ob 15:07
T-2: Še nimam
Paket: Šel drugam (doklet ni FTTH T2)

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a strom » 13. Okt 2016 ob 22:57

Za mobilno telefonijo sta na Slovenskem trgu dobra le dva (Telekom Slovenije in SiMobil). Slovenija pri tako malo številčnem prebivalstvu ne potrebuje več akor 2 mobilna operaterja (zaradi konkurence morata biti dva) vse ostalo je le životarjenje ostalih. Npr. Nemčija ima cca 80 mio prevbivalcev pa ima 4 mobile operaterje mi jih imamo cca. 2 mio in imamo 4 mobilne operaterje. Moje mnenje je da je T-2 ravno to da je začel ponujati lasno mobilno omrežje tudi pokopala. Oprostite za besedilo, k se ne drži teme (to sem le navedel o mobilnem na Slovenskem ko je kitl to omenil)

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8478
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a kitl » 13. Okt 2016 ob 23:58

Glede mobilne telefonije v SLO je tako, da je dober samo Mobitel in vsi ostali operaterji, ki ponujajo storitve preko njih med njimi je tudi T-2. Simobil je pa sploh razred zase.
Slika


Lp, Kitl

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko

Odgovor Napisal/-a Mark » 14. Okt 2016 ob 08:10

Krypto napisal/-a:T-2 ima cenik v katerem ponuja tudi storitve izgradnje interne inštalacije, tako da v kolikor je stranka interesent bi se ji to moralo na nek način tudi omogočit.
Se omogoči in zelo zaželeno je, da se to zapiše že kar pri sklepanju pogodbe, če pa ne ob klicu in rezervaciji termina, da se pri pripravi razporeda za priklope to terminsko uskladi in predvideva dovolj dolg termin za priklop. Saj posledično tehnik lahko zamudi naslednji priklop.

Odgovori