Izkušnja pri prehodu iz konkurence na T-2jevo optiko
Objavljeno: 11. Okt 2016 ob 16:20
Moja izkušnja pri prehodu iz Telemachove kabelske na T-2 optiko:
Pogodba (skupaj s pooblastilom za odjavo ostalih storitev pri konkurenci) poslana konec avgusta. V začetku septembra me kličejo, kdaj lahko pridejo priklopit, predlagajo 6. septembra, na koncu se zmenimo da pridejo 9. septembra.
Monterja sta zgodba zase. Povzetek: luknjo za 2x UTP iz ene sobe v drugo sta vrtala 3x, v prvih dveh poskusih sta vrtala tako mimo, da sta končala v izolaciji. Samega ometa (na srečo) nista poškodovala. V tretje gre rado, jima je pa uspelo prevrtati starega koaksialca od Telemacha.
Pri preboju iz hodnika v stanovanje je na notranji strani nastala razpoka (ne obsojam, vem da se zgodi), popravila sta jo tako, da sta jo zasilikonirala. Na koncu mi pravita, da se jima mudi in da naj si v dnevni sobi sam nalepim kanale na zid (2x UTP za TV in telefon), pustila sta par metrov kanalov in oddrvela naprej.
Internet in televizija sta delala takoj, telefon pa še nekaj časa ne. Ko sem klical na T-2 support kakšen teden po priklopu mi sporočijo da so poslali prošnjo za prenos številke, ampak da se očitno ni zgodilo še nič, da bojo pa vseeno poslali prošnjo še enkrat. No, telefon je začel delat ravno 19. septembra.
Zdaj, ko sem pa položnice dobil se je pa začel žur. Telemach mi je zaračunal polno položnico za september + 5€ za prenos telefonske številke (...), kličem na support. Pravijo, da so prejeli odpoved 19. septembra. Skupaj z enomesečnim odpovednim rokom to pomeni, da bom plačal še eno položnico do 20. tega meseca.
Kličem na T-2 support, pa referent pravi, da oni sploh ne morejo urediti odklopa pri operaterju Telemach. Zanimivo, ker mi je Telemach 20. septembra poslal obvestilo, da moram ob odklopu vrnit njihovo opremo na najbližjo poslovalnico (kar sem tudi storil, par dni za prejetim pismom). Jaz Telemachu sploh sporočil nisem, da imam namen zamenjat ponudnika, tako da se tu nekdo očitno moti. Baje je referent napisal pritožbo (kakšno sploh vem ne, ker naj bi jo spisal na podlagi telefonskega pogovora), tako da se saga sedaj nadaljuje.
Kaj me moti (če spustim "majstra" ki sta uredila priklop v stanovanju) je:
- Po parih klicih in izmenjanih mailih na T-2, ko me je zanimal prehod mi je celo bilo omenjeno, da ima TM eno mesečni odpovedni rok, nihče ti pa ne pove, da bodo oni prišli svojo storitev priklopit čim prej, ne glede na to koliko časa imaš storitve naročene še pri konkurenci. Jaz sem imel občutek, da po poslani pogodbi oni vsaj približno čakajo, da konkurenca svojo storitev odklopi, da ne plačuješ dvojnih položnic. Vem, moja napaka. Skrajno nesramno ta podatek skrivajo pred novimi naročniki.
- Pooblastilo za odklop storitev pri Telemachu sem poslal še pred koncem avgusta, očitno potem zadeve niso speljali naprej še skoraj en mesec. Rezultat je, da vsaj zaenkrat stroške tega šalabajzerstva nosim jaz.
TL;DR:
Prehod iz TM kabelske na T-2 optiko:
- Pogodbo skupaj s pooblastilom za odjavo ostalih storitev pri TM poslal konec avgusta
- Priklopit so želeli 6. septembra, zmenimo se za 9. septembra
- Monterja sta derp
- TM pošlje položnico za cel september, in bo poslal položnico še za večino oktobra, T-2 pošlje položnico za september.
- T-2 support pravi, da oni sploh ne morejo odjavit storitev pri TM, kljub temu, da je TM očitno zaznal na vodi, da se odjavljam od njihovih storitev, in so zahtevali svojo opremo nazaj (conax modul+kartica, en STB, modem)
- T-2 support na podlagi mojega klica pripravi pritožbo, za katero sploh ne vem kako zgleda.
- ???
Pogodba (skupaj s pooblastilom za odjavo ostalih storitev pri konkurenci) poslana konec avgusta. V začetku septembra me kličejo, kdaj lahko pridejo priklopit, predlagajo 6. septembra, na koncu se zmenimo da pridejo 9. septembra.
Monterja sta zgodba zase. Povzetek: luknjo za 2x UTP iz ene sobe v drugo sta vrtala 3x, v prvih dveh poskusih sta vrtala tako mimo, da sta končala v izolaciji. Samega ometa (na srečo) nista poškodovala. V tretje gre rado, jima je pa uspelo prevrtati starega koaksialca od Telemacha.
Pri preboju iz hodnika v stanovanje je na notranji strani nastala razpoka (ne obsojam, vem da se zgodi), popravila sta jo tako, da sta jo zasilikonirala. Na koncu mi pravita, da se jima mudi in da naj si v dnevni sobi sam nalepim kanale na zid (2x UTP za TV in telefon), pustila sta par metrov kanalov in oddrvela naprej.
Internet in televizija sta delala takoj, telefon pa še nekaj časa ne. Ko sem klical na T-2 support kakšen teden po priklopu mi sporočijo da so poslali prošnjo za prenos številke, ampak da se očitno ni zgodilo še nič, da bojo pa vseeno poslali prošnjo še enkrat. No, telefon je začel delat ravno 19. septembra.
Zdaj, ko sem pa položnice dobil se je pa začel žur. Telemach mi je zaračunal polno položnico za september + 5€ za prenos telefonske številke (...), kličem na support. Pravijo, da so prejeli odpoved 19. septembra. Skupaj z enomesečnim odpovednim rokom to pomeni, da bom plačal še eno položnico do 20. tega meseca.
Kličem na T-2 support, pa referent pravi, da oni sploh ne morejo urediti odklopa pri operaterju Telemach. Zanimivo, ker mi je Telemach 20. septembra poslal obvestilo, da moram ob odklopu vrnit njihovo opremo na najbližjo poslovalnico (kar sem tudi storil, par dni za prejetim pismom). Jaz Telemachu sploh sporočil nisem, da imam namen zamenjat ponudnika, tako da se tu nekdo očitno moti. Baje je referent napisal pritožbo (kakšno sploh vem ne, ker naj bi jo spisal na podlagi telefonskega pogovora), tako da se saga sedaj nadaljuje.
Kaj me moti (če spustim "majstra" ki sta uredila priklop v stanovanju) je:
- Po parih klicih in izmenjanih mailih na T-2, ko me je zanimal prehod mi je celo bilo omenjeno, da ima TM eno mesečni odpovedni rok, nihče ti pa ne pove, da bodo oni prišli svojo storitev priklopit čim prej, ne glede na to koliko časa imaš storitve naročene še pri konkurenci. Jaz sem imel občutek, da po poslani pogodbi oni vsaj približno čakajo, da konkurenca svojo storitev odklopi, da ne plačuješ dvojnih položnic. Vem, moja napaka. Skrajno nesramno ta podatek skrivajo pred novimi naročniki.
- Pooblastilo za odklop storitev pri Telemachu sem poslal še pred koncem avgusta, očitno potem zadeve niso speljali naprej še skoraj en mesec. Rezultat je, da vsaj zaenkrat stroške tega šalabajzerstva nosim jaz.
TL;DR:
Prehod iz TM kabelske na T-2 optiko:
- Pogodbo skupaj s pooblastilom za odjavo ostalih storitev pri TM poslal konec avgusta
- Priklopit so želeli 6. septembra, zmenimo se za 9. septembra
- Monterja sta derp
- TM pošlje položnico za cel september, in bo poslal položnico še za večino oktobra, T-2 pošlje položnico za september.
- T-2 support pravi, da oni sploh ne morejo odjavit storitev pri TM, kljub temu, da je TM očitno zaznal na vodi, da se odjavljam od njihovih storitev, in so zahtevali svojo opremo nazaj (conax modul+kartica, en STB, modem)
- T-2 support na podlagi mojega klica pripravi pritožbo, za katero sploh ne vem kako zgleda.
- ???