nezadovoljna stranka

Splošni pogovori o T-2
delkat
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 5. Dec 2016 ob 20:47
T-2: Že imam
Paket: oranžni

nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a delkat » 5. Dec 2016 ob 20:54

Pozdravljeni,

vaša zvesta stranka sem že od leta 2008. v mesecu oktobru sem se z vašim zunanjim sodelavcem dogovorila za menjavo paketa, menjavo tv pilota, stacionarnega telefona in Wi-fi, ki ga dosedaj nismo imeli. A do danes se še vaš serviser ni oglasil pri nas. Vsak teden od 9.11.2016 naprej vas kličem dvakrat tedensko in vsakokrat mi vaši sodelavci zatrjujejo, da me bo eden vaših serviserjev poklical in zadevo uredil. Želela sem dobiti odgovorno osebo na vašem podjetju, da bi zadeva hitreje stekla, a mi vaši zatrjujejo, da to ni mogoče.

Prosim za pomoč

rossi
Navdušenec
Prispevkov: 745
Pridružen: 16. Dec 2007 ob 18:27
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO FTTH BRO
Kraj: Litija

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a rossi » 5. Dec 2016 ob 21:13

Tole je neuradni forum t2, ki ima vezo s t2 le toliko kot kdo prostovoljno pomaga. To pritozbo bo treba poslat na info@t-2.net ali pa prek facebooka

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a jst1 » 5. Dec 2016 ob 21:50

A ni mail info identično call centru? Morda največ in najhitreje dosežeš če na fb pišeš, ker je vidno večim. Al pa u poslovalnico in udari po mizi.


Zna pa bit težava tudi v temu, da nimajo materiala na zalogi v skladišču. Identične težave sem imel ob prehodu na optiko ob prejšnjem stečaju. Pa nihče, no skoraj nihče ni priznal da je težava v tem, da ni materiala.

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

webmaher
Starešina
Prispevkov: 2336
Pridružen: 8. Okt 2009 ob 10:30
T-2: Še nimam
Paket: Telesmeh
Kontakt:

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a webmaher » 5. Dec 2016 ob 22:03

@delkat ne se norca delat tu na forumu, lepo prosim... več kot en mesec in zdaj pišeš neumnosti tule gori... pejt raje h konkurenci te že komaj čakajo ampak res no :mrgreen:
Sony 65XE9005 z EON box, HTPC 4k HDR
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella

Uporabniški avatar
ciril88
T-2jevec
Prispevkov: 1016
Pridružen: 16. Apr 2009 ob 16:31
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant 600/100
Kraj: Republika prlekija

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a ciril88 » 6. Dec 2016 ob 07:29

Daj podatke na ZS pa preverim.
You Can Call Me Santa Claus
Slika

WalkingBlind
Uporabnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 10. Feb 2017 ob 14:52
T-2: Že imam
Paket: T2 NET+MOBIL

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a WalkingBlind » 6. Apr 2017 ob 12:01

Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 6. Apr 2017 ob 12:13

Random storitve?
Lahko mi tudi podatke na ZS sporočiš in pogledam kje se je zataknilo in pomagam, da se uredi.

Prebeznik
Faca
Prispevkov: 148
Pridružen: 23. Feb 2009 ob 17:09
T-2: Že imam
Paket: Oranžni d. FTTH 1000/200
Kraj: Zgornja Besnica

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a Prebeznik » 6. Apr 2017 ob 12:33

Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 6. Apr 2017 ob 12:35

Verjetno je lahko isto sprememba kot za spremembo cene paketa.
Točno vem pa ne.

Uporabniški avatar
odpisani
Model
Prispevkov: 261
Pridružen: 18. Sep 2007 ob 13:18
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant - FTTH
Kraj: Ljubljana - Dravlje

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a odpisani » 6. Apr 2017 ob 14:26

WalkingBlind napisal/-a:Danes sem morala drugič zaporedoma reklamirati račun, saj so mi bile ponovno zaračunane random storitve (ki jih niti nisem naročila niti ne vidim nobene druge logike, po kateri bi bile lahko zaračunane). Ob prvi reklamaciji mi je gospodič razložil, naj plačam celoten znesek in da bom dobila povrnjen dobropis (o katerem do danes ne duha ne sluha). Danes mi je gospodična spet prepričevala, da naj kar plačam vse in bom dobila dobropis. Tokrat sem plačilo zavrnila in zahtevala ponovno izdajo računa skupaj z upoštevanim dobropisom za prejšnji mesec. Vprašanje za tiste, ki ste zaposleni oz. bližje T2: kakšna je verjetnost, da se bo taka izstavitev računa zgodila?
Sam čakam na povrnjen dobropis že od januarja 2015.

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a white » 6. Apr 2017 ob 15:16

Prebeznik napisal/-a:Kaj pa sprememba upokojenskega popusta iz 15% na 10%. Brez obvestila komitentom, ki že imajo kao popust 15% do konca trajanja naročniškega razmerja pri podjetju. Nikjer v "drobnemtisku" ni zaslediti,da so možne spremembe oziroma neveljavnost pogodbe.

https://www.t-2.net/novice/t-2-ugodnost ... ija-senior

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a Skorc » 6. Apr 2017 ob 16:12

In kje je "pojasnilo", da se prvotna pogodba enostransko spremeni? Ker
"v sklopu akcije Senior pripada 10% popust na osnovno paketno naročnino, ki velja do konca trajanja naročniškega razmerja ali do spremembe T-2 naročniškega paketa."
Spremenila se je le cena naročniškega pakata in ne naročniški paket. Govorim seveda o starih naročnikih kateri so bili deležni 15% popusta ob "podpisu pogodbe".

"Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in tiskarskih napak." Ta stavek razumem, da se lahko NOVA akcija spremeni (npr iz 15% na 10%) ali ukine za vse nove naročnike.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

PatrikK
Model
Prispevkov: 295
Pridružen: 13. Nov 2016 ob 08:31
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant
Kraj: Tolmin

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a PatrikK » 6. Apr 2017 ob 19:42

Glej spremembe so bile objavljene z podražitvijo cen 1.3.2017, tam je bila tudi ta sprememba senior popusta. Bi se moral pomojem takrat pritožit v roku 30dni.
Slika

Prebeznik
Faca
Prispevkov: 148
Pridružen: 23. Feb 2009 ob 17:09
T-2: Že imam
Paket: Oranžni d. FTTH 1000/200
Kraj: Zgornja Besnica

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a Prebeznik » 7. Apr 2017 ob 07:22

V kratkem bo na spletnih straneh pisalo: z 1.7.2017 ukinjamo akcijo Senior. Ni več popusta tudi za tiste, ki so že imeli ta popust "doživljensko". Pričakujemo "lojalnost" še naprej čeprav smo vas malo NA..GN..

"Kaj pa če bo res"?

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a Skorc » 7. Apr 2017 ob 07:23

Da se zastopimo, bolje 10% popusta, kot pa nič :) Zmotila me je le zgoraj citirana navedba. Še zdaleč pa ne bi prekinil naročniškega razmerja zaradi zmanjšanja popusta.
Priznati pa moram, da niti nisem zasledil obvestila o spremembi popusta (za "stare" naročnike, ki so pristopli k akciji pred 1.3.2017) - vse se je vrtelo le o zvišanju cen naročniških paketov.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

Odgovori