nezadovoljna stranka

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
snežak
Uporabnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13. Feb 2010 ob 18:46
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a snežak » 3. Jun 2017 ob 11:11

"Mikrohar"
Vem, da je to boj z mlinom na veter, ampak jaz nisem kriv, če je T-2 ponudil tako pogodbo.
Pripada mi tiso kar piše v pogodbi in v aneksu, ki je poseben dogovor med pogodbenima strankama. Kaj si pa ti podpisal, pa ne vem.
Upam, da se strinjaš, da vsaka pogodbena stranka mora izpolnjevati svoje obveznosti, ki se je s svojim podpisom zavezala, ko je sklenila pogodbo in aneks-poseben dogovor.
Če bi med drugim prebral splošne pogoje o poslovanju T-2, bi vedel kaj pomeni posebni dogovor. In da aneks-poseben dogovor prevlada nad splošnimi pogoji, kar je povsem logično.
Kdor se pa premisli, ima vedno kadarkoli možnost odstopiti od pogodbe. Tega nihče ni storil, do takrat pa je veljavna obstoječa pogodba. Sem prepričan, da v bodoče pogodb s tako vsebino, ne bodo več pisali.
Kot sem povedal, pogodbo, aneks, splošne pogoje je potrebno prebrati v celoti in tudi razumeti... :beri: in vse to mora biti napisano v skladu s slovensko zakonodajo, v nasprotnem primeru so pogodbe nične.

Ti pa mešaš to s ceniki vseh ostalih storitev družbe T-2 katerih cene niso navedene v pogodbi in je veljaven vsakokratni cenik objavljen na spletnih straneh T-2, kar sploh ni sporno.
Naj dodam še, da je popolnoma neprofesionalno, da pri sklepanju pogodb ti v T-2 poslovalnici, da uslužbenec najprej podpisat elektronsko, kot da bi podpisal prazen list papirja, šele po podpisu ti sprinta pogodbo in potem opaziš kar nekaj napak notri, da tudi razni uslužbenci T-2 določene si naročene storitve v pogodbi razlagajo vsak po svoje.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a Mark » 3. Jun 2017 ob 15:23

Vsepovsod, kjer imajo elektronske tablice ti dajo prej za podpisati, šele potem vidiš dokument. Konkurenca niti ne tiska dokumentov, ampak ga kr dobiš avtomatsko na mail, razen, če izrecno želiš tisk. Zasledil nekaj časa nazaj preko drugega foruma.

Imaš pa vsekakor tudi možnost, da ti ob obisku poslovalnice natisnejo po stari metodi in dokument v miru prebereš ali se morda čez nekaj dni vrneš nazaj / pošlješ po pošti. Sicer pa je večinoma vse glede paketov opisano na spletnih straneh T-2 (homepage, horizont).

Uporabniški avatar
snežak
Uporabnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13. Feb 2010 ob 18:46
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a snežak » 4. Jun 2017 ob 09:34

Noben resen poslovni partner ne podpiše pogodbe, ne da bi je prej prebral ali jo vsaj videl. Že zaradi tega ne, da se preveri morebitne napake....
Že tako je med raznimi ponudniki storitev veliko drobnega tiska, da moraš z lupo brat, potem ti pa še ne ponudijo pogodbe na vpogled pred podpisom....
Že v sami pogodbi piše, da naročnik s svojim podpisom jamči za resničnost in točnost posredovanih podatkov in izjava o seznanitvi splošnimi pogoji, vsebino pogodbe... kar je nemogoče če je en vidiš pred podpisom :)
Če pa se pogodba natisne po podpisu na elektronsko tablico, pa bi moral biti v pogodbi člen, ki bi naročniku, dovoljeval da recimo v 7-dneh lahko odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in brez odškodnine.... podobno kot to velja pri nakupih preko spleta.
Sej če dobim na mail pogodbo je čist OK, jo lahko v miru preberem in jo lahko podpišem, ali pa jo tudi jaz vrnem podpisano (osebno, prek pošte, skenirano prek maila, digitalna potrdila...).

Pisno sklenjena pogodba da je pravice in dolžnosti obema pogodbenikoma. Zato ne razumem sprenevedanja s strani operaterja... če dobim odgovor na reklamacijo v stilu "naše cene so še vedno konkurenčne, še vedno, nudimo največ kljub podražitvi..." Moraš priznati, da si tak uradni odgovor ne sme privoščiti "resna" firma, tak odgovor je lahko le v debati, kot recimo tukaj na forumu. :)

Uporabniški avatar
nemo
Starešina
Prispevkov: 1591
Pridružen: 30. Avg 2007 ob 15:58
T-2: Že imam
Paket: t4 tera na optiki

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a nemo » 6. Jun 2017 ob 09:26

Sem sicer amater, ampak mislim, da imaš tu kar dobre pravne argumente, ker so v aneksu res navedli konkretno ceno. Če le imaš voljo in čas, bi lahko dosegel vrnitev na staro ceno. In sicer za vse ...
Plačaš 100, dobiš 90.

g33k
Legenda
Prispevkov: 1291
Pridružen: 8. Sep 2011 ob 12:32
T-2: Še nimam

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a g33k » 6. Jun 2017 ob 16:48

Če se ne motim je tudi Simobil imel določeno ceno "za vedno" v ponudbi, ampak se je kaj hitro dvignila zaradi Pro Plusa.
Ocenjena maksimalna hitrost je torej enaka oglaševani hitrosti, ki jo lahko naročnik doseže pri danem paketu vsaj enkrat na dan. :beri:

weby
Navdušenec
Prispevkov: 579
Pridružen: 15. Okt 2006 ob 12:43
T-2: Že imam
Paket: OD HBO

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a weby » 11. Jun 2017 ob 21:03

Na veliko je res pisalo, kakšna bo cena paketa za vedno, a je potem v drobnem tisku na aneksu bilo bolj točno napisano, da za vedno prejmeš samo določen popust na paket (se pravi, v kolikor se osnovna cena paketa spremeni, se spremeni tudi ta večna cena... popust, na katerega je narejena vezava, pa konec koncev ostane).

Uporabniški avatar
snežak
Uporabnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13. Feb 2010 ob 18:46
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: nezadovoljna stranka

Odgovor Napisal/-a snežak » 12. Jun 2017 ob 21:04

weby
Taka pogodba je bila za mojo prejšnjo osnovno paketno ponudbo T4 GIGA/TERA, ki je tako kot ti praviš "drobni tisk" v členih od aneksa vsebovala le višino popusta 50% za prvih 6 mesecev ob vezavi 24 mesecev. Če bi tako pisalo torej le višina popusta tudi za paket oranžni diamant, bi bilo vse OK :)

Odgovori