Reklamacije računov

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Annia
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Jul 2017 ob 08:02
T-2: Že imam

Reklamacije računov

Odgovor Napisal/-a Annia » 27. Jul 2017 ob 08:15

V mesecu decembru me je klical agent iz klicnega centra in mi ponudil 3 mesece brezplačnega koriščenja sheme XL HD. Ker je rekel, da bo brezplačno in da se po treh mesecih avtomatično prekine, sem privolila v to ugodnost. Ker plačujem račune preko trajnika nisem takoj opazila, da so mi vse tri mesece to shemo zaračunavali. Klicala sem v klicni center, naredila reklamacijo, odgovor sem dobila šele čez tri mesece. Reklamacijo so mi zavrnili, češ da po njihovi evidenci je bila storitev pravilno zaračunana. A mi lahko prosim nekdo pove, kaj naj naredim? Zahtevala sem, da naj poslušajo telefonski klic, ampak seveda bom ponovno čakala 3 mesece na odgovor in na koncu bo vse skupaj zavrnjeno, saj po navadi v teh klicnih center nihče klicev ne posluša. Se je še komu kaj podobnega zgodilo pri njih?

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: Reklamacije računov

Odgovor Napisal/-a Skorc » 27. Jul 2017 ob 13:38

Osebno imam slabe izkušnje s temi "agenti", ki sploh niso zaposleni na T-2. Zadnji primer ... kliče dečva, ki se niti ne predstavi, le spašuje, če govori z gospodom (uporabi priimek moje tašče). Niti ne ve za katero naročniško razmerje gre (številka priključka). V resnici so se je na tem priključku zamenjali tri osebe; po tašči ni smrti je priključek podedovala moja žena, čez čas je narejen prenos na najino hčerko in sedaj zadnje 4 mesece je neka druga oseba (hči se je preselila na drugo lokacijo). Skratka zmešnjava na kubik. To, da je imela zastarele podatke (najmanj 4 leta) niti agentka ni kriva ampak njen delodajalec. Nakar začne mutiti o enih popustih in take fore. Pa ji rečem, da ne želim nobene razširitve naročniških paketov in ta mi trdi, da ne gre za nove storitve oziroma nabor naročniških storitev. Takrat pa meni popustijo zavore in jo povprašam, če gre za srečolov in so mene izžrebali :) Končava pa tako, da ji prijazno rečem, da je škoda tako mojega kot njenega časa ter ji še enkart rečem, da me ne zanimajo nobene spremembe in popusti ter vezave.
Želim ti obilo sreče pri iskanju konkretnega "agenta" in dokazovanju brezplačnega obdobje.
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

Nikonja
Faca
Prispevkov: 168
Pridružen: 8. Apr 2008 ob 20:39
T-2: Že imam
Paket: 200/20

Re: Reklamacije računov

Odgovor Napisal/-a Nikonja » 27. Jul 2017 ob 15:25

Zelo enostavno, naj ti pokažejo na čigavo zahtevo se ti je sploh vklopil ta paket. Če nimajo tvoj potpis ali dokaz da si prek portala to naročila potem je zadeva jasna ko pasulj.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Annia
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Jul 2017 ob 08:02
T-2: Že imam

Re: Reklamacije računov

Odgovor Napisal/-a Annia » 28. Jul 2017 ob 13:11

Ne morem verjet kakšen odgovor sem dobila, ko sem jim napisala naj mi povedo od kod so dobili zahtevo za vklop sheme. Odgovorili so, da sem bila v xy poslovalnici in da sem tam to vklopila. Še nikoli nisem stopila v to poslovalnico, da ne omenjam, da sploh nisem iz tega kraja, amapk živim precej km stran. Res neverjetno kaj delajo na tem T-2! Danes se grem osebno v poslovlanico razburjat :grr:

Annia
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Jul 2017 ob 08:02
T-2: Že imam

Re: Reklamacije računov

Odgovor Napisal/-a Annia » 29. Jul 2017 ob 15:29

Očitno obisk v poslovalnici pomaga, sem vse rešila v 5 minutah, ne pa takole preko telefona in maila, ko čakaš na odgovor 3 mesece. S tem, ko so mi napisali, da sem se osebno oglasila v xy poslovalnici so se zmotili, saj se nisem tam oglasila, ampak so me od tam klicali. Ugotovili smo, da so mi pravilno obračunali storitev, samo napačno razlago so mi dali, saj mi nihče ni znal povedati, da je dejansko bila obračunana shema XL HD, ampak za 1€ nižjo ceno kot shema, ki sem jo do zdaj imela. Na računu to ni bilo dobro razvidno in seveda sem se zmedla in predvidevala, da so mi polno ceno obračunali. Nauk zgodbe, če boste imeli karkoli za reklamirati, se osebno oglasite v poslovalnici, boste veliko hitreje rešili problem :D

Odgovori