4 dni brez T2
Objavljeno: 25. Jun 2018 ob 15:33
V petek dopoldne je prenehala delovati bela škatljica z lučkami (ruter/modem). Doma smo ostali brez stacionarnega telefona, televizije in interneta. Kličemo 3 x 064. "Bomo poslali tehnika." Naslednji dan še vedno nič. Pokličem še enkrat in mi sogovornica pove, da smo zaradi napake na prednostnem seznamu. Zvečer še enkrat pokličem in mi ena druga pove, da oni ne delajo ob vikendih in praznikih. Danes je itak praznik, tako da ne pričakujem, da bi kdo pozvonil na vratih.
Ampak ... za 40-60 € na mesec, pa da niste sposobni stranki urediti zadeve v štirih dnevih????? Seveda boste poslali polni račun, ker računate na tiste, ki se ne znajo pritožiti, pa čeprav imate vse podatke o napaki pred nosom.
Res sem razočaran nad vami. Ne zaslužite si tega denarja, ki ga pobirate z naročninami.
In to ni prva zelo slaba izkušnja z vami.
Ampak ... za 40-60 € na mesec, pa da niste sposobni stranki urediti zadeve v štirih dnevih????? Seveda boste poslali polni račun, ker računate na tiste, ki se ne znajo pritožiti, pa čeprav imate vse podatke o napaki pred nosom.
Res sem razočaran nad vami. Ne zaslužite si tega denarja, ki ga pobirate z naročninami.
In to ni prva zelo slaba izkušnja z vami.