Na koga ali kaj se obrniti, če T-2 ignorira zahteve posl.up.
Objavljeno: 31. Jul 2018 ob 20:47
Prosim za pomoč oz. napotek:
Na koga ali kaj se lahko še obrnemo, če T-2 vztrajno ignorira in ne odgovarja na mnoge dopise (poslane na info@t-2.net) nas kot poslovnega naročnika, ne pošlje zahtevanih IOP-jev (glede na očitno razlikovanje med našim in njihovim stanjem), konstantno izdaja račune z napakami, napačno dodeljuje točke v T-2 klubu, pošilja neupravičene opomine, pozablja pošiljati račune na dogovorjen način (e-poslovanje),..., skratka konstantno pije živce s svojim načinom poslovanja in jemlje nepotrebno energijo za reševanje teh njihovih napak (do zdaj so bile napake vedno le z njihove strani).
Po drugi strani smo z njihovimi storitvami tehnično zadovoljni že vrsto let, a imajo očitno velike težave pri komunikaciji in ažurnosti.
Od APEK oz. AKOS-a do zdaj tudi ni bilo neke uporabne koristi, ko je bilo treba reševati te spore na 2. stopnji, tako da so očitno bolj namen samemu sebi ali pa so v navezi.
Vsekakor je zdajšnji T-2 le senca glede učinkovitosti in ažurnosti glede na čas njihovega začetka poslovanja.
Na koga ali kaj se lahko še obrnemo, če T-2 vztrajno ignorira in ne odgovarja na mnoge dopise (poslane na info@t-2.net) nas kot poslovnega naročnika, ne pošlje zahtevanih IOP-jev (glede na očitno razlikovanje med našim in njihovim stanjem), konstantno izdaja račune z napakami, napačno dodeljuje točke v T-2 klubu, pošilja neupravičene opomine, pozablja pošiljati račune na dogovorjen način (e-poslovanje),..., skratka konstantno pije živce s svojim načinom poslovanja in jemlje nepotrebno energijo za reševanje teh njihovih napak (do zdaj so bile napake vedno le z njihove strani).
Po drugi strani smo z njihovimi storitvami tehnično zadovoljni že vrsto let, a imajo očitno velike težave pri komunikaciji in ažurnosti.
Od APEK oz. AKOS-a do zdaj tudi ni bilo neke uporabne koristi, ko je bilo treba reševati te spore na 2. stopnji, tako da so očitno bolj namen samemu sebi ali pa so v navezi.
Vsekakor je zdajšnji T-2 le senca glede učinkovitosti in ažurnosti glede na čas njihovega začetka poslovanja.