Stran 1 od 1

Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 15. Dec 2018 ob 20:37
Napisal/-a aleskuhar
Pozdrav!
Kako je z nadaljno podporo, oziroma posredovanjem izdelkov na servis, če jih kupiš prek t-2 kluba? Gospa, ki je pred enim letom kupila telefon doro za starejše, po enem letu je telefonu nenadoma oslabela baterija, hotela je, da ga pošljejo na servis, šla pa je v Brežice, k pooblaščenem prodajalcu in ne v poslovalnico. Dejali so, da oni ne posredujejo telefonov na servis. Ko je gospa neimenovana prišla domov je dejala, da ne kupi niti enega izdelka več in kar malo zagrozila z odjavo. Se pravi, da poslovanje enot t-2 ni identično, kot, če uporabiš pooblačščenega prodajalca?

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 15. Dec 2018 ob 21:14
Napisal/-a MrTwelveTrees
Prvo kot prvo, stranka je sama kriva če vrže stran embalažno ali navodila na kateri piše kdo je pooblaščeni servis.

Obrni se na t2 klub preko email, sporoči naročniške podatke naročnika (tudi davčno, da vidijo da je res naročnik)
pa se napiše kaj je bilo kupljeno in kje, T2 lahko preveri kdo in kje je pooblaščeni servis za izdelek.

Ampak bojim se da je na baterijo manj garancije... to piše bolj v garancijskem listu.

PS: če je enak izdelek naprodaj v različnih trgovinah je lahko tudi več pooblaščenih servisov, ampak v praksi nisi dolžni (trgovine) pošiljat na servis, če ni kupljeno pri njih.

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 06:58
Napisal/-a aleskuhar
Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 10:00
Napisal/-a kitl
Trgovine tudi ne pošiljajo izdelkov na servis :grrpc: Stranka je sama dolžna poiskati pooblaščenega serviserja in se tam zmeni za servis v garanciji.

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 10:25
Napisal/-a ervins
To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 10:35
Napisal/-a MrTwelveTrees
aleskuhar napisal/-a:Potem mi je jasno. Ne, ni vrgla stran ničesar, ima tako embalažo, kot garancijski list, servis za te telefone je v industrijski coni v Kromberku. Se pravi, ti moreš dejansko sam poslati mobilnik na servis, ali naprimer, če prek kluba vzameš hladilnik, ali karkoli, pomembno je, da imaš garancijski list, potem bo pač urejeno, če ustreza vsem pogojem brezplačno, naprimer za hladilnik moreš sam klicati sservis, za primer Velenjsko podjetje?
Ja, ti moraš poslati na lastne stroške na servis (v praksi) če pa bi šel brati "pravila" zveze potrošnikov bi mogoče bilo drugače.
Velike izdelke kot so gospodinjski aparati pa itak hodijo servisirat na dom.

Lastne T2 poslovalnice ki jih ima T2 bi ti najbrž poslale aparat na servis na njihove stroške, - zunanji partnerji ki delajo za t2 in imajo lastne poslovalnice pa zelo verjetno ne, ker gledajo na vsak euro.

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 10:59
Napisal/-a atepej
V primeru PC komponent pa izpolniš RMA obrazec na spletni strani proizvajalca.

Primer: https://eu.evga.com/support/rma.asp

Re: Podpora izdelkov po nakupu prek t-2 kluba?

Objavljeno: 16. Dec 2018 ob 11:50
Napisal/-a MrTwelveTrees
ervins napisal/-a:To pa ni res, Kitl... v Bigbang, Mercator, A1, Telekom, Mimovrste lahko prineseš izdelek v okvari pa ti oni spišejo reklamacijski zahtevek in pošljejo na servis.

Res je, in zakaj tako ? Ker si lahko privoščijo. Namreč imajo pogodbo z kurirsko službo za neomejeno število paketov (ali določeno število), plačujejo enako, tako da jim ni problem poslati na lastne stroške na servis.

Samo so pa včasih stranke tudi tako "neumne", da ne preberejo garancijskega lista, in recimo da imajo v istem kraju servis, raje vrnejo v trgovino, potem pa so več dni brez (max 45 dni zakonsko).