Stran 16 od 19

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 22. Apr 2019 ob 18:50
Napisal/-a starfotr
cslesce napisal/-a:tudi če gredo plače 10% gor, gre ostalo sorazmerno....že to, da imamo 22% ddv kljub temu, da je kao "začasni" pa da imamo hrano obdavčeno 22%.....
Katero hrano imamo na 22 %?

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 16:03
Napisal/-a vizer
Danes sem dobil novo položnico za 20€ višjo kot običajno. Imam paket T2 NET+MOBIL FTTH, vezava na 24 mesecev. Po podražitvi so mi spremenili brezčasni M v oranžni maxi in mi pač zaračunali dodatnih 18,99 €, istočasno se je podražil tudi internet iz 38,99 na 40,99 brez DDV. Taka poslovna politika je zame nesprejemljiva! Če imam podpisano pogodbo za 24 mesecev, pričakujem da se t-2 drži pogodbe, če se jo že jaz moram. Po klicu na T-2 mi je operater povedal da v primeru prekinitve pogodbe ne zaračunajo malipulativnih stroškov jaz pa moram vseeno plačati kazen za popuste ki sem jih bil deležen. Sem sredi aprila poklican na T-2 help desk in so mi dali informacijo, da se bo moj paket podražil za 2€, sedaj pa tole. Skregano z vsakršno logiko in ZKP. Prekleti t-2 nategneti !!! :grr: :grr: :grr:
Tole bom dal naprej na ZPS.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 17:47
Napisal/-a Mark
Tole je bila napaka na računih, zaradi spremembe ponudbe je žal prišlo do napake. Mobilni paket se nebi smel dodatno obračunati, saj je vključen v osnovno ceno paketa.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 18:00
Napisal/-a Ledenko
Sej Oranžni Maxi je (po novem namesto Brezčasni M) del paketa T2 NET + MOBIL, ki je 40,99€ oz. 29,99€ prvo leto za nove naročnike. Tebi so še dodatno zaračunali ta paket?

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 18:00
Napisal/-a MrTwelveTrees
Jaz ne razumem to več, prej sem imel na XS telefonski popust za dodatne mobilne številke 2,45 eur, zdej pa ko XS ni več je pa kr polna cena 7,99 eur

Kr tako na na lepem....

in valda pri 6x XS je zdaj cca 12eur večja položnica, če upoštevam da se je še T4 Tera podražil.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 19:48
Napisal/-a Bayern1
tudi mene skoraj kap zdajle ko gledam poloznico!!! iz 30,78 na 51,35.....ne vem kaj naj naredim? ali naj takoj poklicem konkurenco in bezim stran od T-2?

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 19:52
Napisal/-a mikrohard
Saj je @Mark napisal, da je to napaka pri izdaji računa. Kaj narediti? Reklamiraj račun.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 20:54
Napisal/-a Mark
Paketa NET in Mobil trenutno ni potrebno reklamirati, saj je napaka že ugotovljena. Počakaj kakšen dan ali dva, da bo znano kaj več in boste prejeli ustrezna navodila.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 6. Maj 2019 ob 21:17
Napisal/-a mahi
Tudi moj račun je iz 77 zrasel na 93 EUR :(

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 09:45
Napisal/-a Bayern1
jaz v moji spletni banki ne morem reklamirati racuna....lahko ga samo izbrisem....jaz sigurno ne mislim placati 51,35€....posljejo mi naj novi pravilen e-racun, tega nepravilnega pa bom izbrisal...tokrat resno prosim bilokatereg zaposlenega na t-2, da naj moj problem prenese naprej, ker v nasprotnem grem v parih dneh drugam....take slamparije pac ne morem prenesti....

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 13:27
Napisal/-a Skorc
Neuradniki niso tvoji pooblaščeni ali zakoniti zastopniki, to ti je verjetno znano, ti pa si, domnevam, opravilno sposoben ;) Tistih par stavkov boš že zmogel napisati na uradni e-naslov in tako reklamiral račun. Lahko pa seveda brez pojasnila prekineš naročniško razmerje.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 13:46
Napisal/-a MrTwelveTrees
Jaz ne ven zakaj T2 sam ne obvesti te naročnike osebno ? Je to tako težko ?
Ali pa so računovodkinje preveč obremenjene s rednim delom ?

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 14:30
Napisal/-a slow_slow
MrTwelveTrees :
Če gre za res splošno težavo... kot npr. Paketa NET in Mobil bi mogoče res lahko se poslal SMS/mail... vendar koliko vem nimajo takega načina dela in ja je to kar težko, če nimaš postopka za takšne primere.
Računovodkinje... tole je bolj služba za reklamacije in zato je bolje, če se takoj reklamira sporen račun in potem imaš tudi "odgovor" kako in kaj.

Bayern1:
Zbrisat račun ni rešitev, ampak samo dodatna komplikacija.
Napisat na neuradni forum naj nekdo uredi nekaj v tvojem imenu pa tudi ni ravno primerno... napaka se je zgodila in jo je potrebno uredit tako za tebe kot za T-2.

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 14:32
Napisal/-a MrTwelveTrees
Sej se bo tudi to uredilo, v roku 10 let sigurno :)

Re: Podražitev storitev T2 (1.4.2019)

Objavljeno: 7. Maj 2019 ob 19:35
Napisal/-a gali
V marcu 2019 sem T-2 povprašal, koliko bo znašal račun za storitve T4 Optika 100/10 in trije mobilni paket Oranžni Mini v aprilu 2019 in dobil odgovor 53,97 €. Račun pa je T-2 poslal v višini 61,96EUR. Na reklamacijo se T-2 spreneveda in ne želi prebrati citiranega T-2 odgovora iz marca s ceno 53,97EUR. Če bi mi pošteno odogovorili v marcu, bi lahko brez stroškov prešel z mobilno telefonijo h konkurenci brez plačila prenosa številke, saj je takrat npr. Hot imel zastonj prenos številke.