Stran 1 od 2

Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 10:36
Napisal/-a ogi75
Pozdravljeni
Tale forum je naše zadnje upanje na rešitev brez vpletanja odvetnikov in nepotrebnih stroškov za obe strani.Moje potrpljenje je na koncu.
3 tedne nazaj, smo prejeli tv ki smo ga naročili v t2 klubu. Še nikoli nismo izkoristili tistih klubskih točk,tokrat smo se odločili drugače. Zmotno.
Po dnevu uporabe tv ja,je slednji izpustil dušo. Ja, po enem dnevu.Gre za samsung tv...
Kličemo klicni center, prijazna gospa pove, naj tv naslednji dan peljemo v t2 zastopništvo, kjer bodo tv prevzeli, stornirali nakup, vrnili tiste bonus točke, mi pa naj tv še enkrat naročimo.
Na tem zastopnistvu, je gospa rekla da mora najprej poklicat nekoga na t2. Po omenjenem klicu, nam je povedala, da stornacija ni možna, ter da mora tv na servis. Ideja mi ni bila všeč,saj ob nakupu piše, da lahko izdelek iz kakršengakoli razloga v 14 dneh vrneš.Ampak nisem hotel komplicirat in sem v to privolil. Rečeno je bilo, da nas po dnevu ali dveh nekdo pokliče in pove kako in kaj,predvsem pa kdaj. Po enem tednu neodzivanja, sem začel sam klicarit in ugotavljat kaksen je status tv ja, saj drugega mi ni preostalo. Izvedel sem, da je bil tv poslan na nek servis, ki nima veze z samsung tv ji,servisirajo samsung ampak ne tv... V glavnem vse skupaj cel cirkus... Mi pa še vedno brez novega tvja...
Naj povem, da sem razumevajoč človek, ter dolgoletni zadovoljni naročnik t2.Vendar me dejstvo, da se po 3 tednih se vedno niti ne ve, kje tv je, ali se bo sploh popravil, sili na konkretnetna dejanja. Se zavedam, da je ceneje kupit drugje še en tv, kot vstopit v sodno bitko.Vendar priznam, gre za princip. Spoštujem druge,naj tudi oni mene.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 10:43
Napisal/-a kitl
To ti morajo stornirati naročilo oziroma zamenjati aparat.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 10:56
Napisal/-a MrTwelveTrees
Kot prvo, ste sami storili napako da ste privolili v popravilo. Enostavno bi prenesli tv v poslovalnico in povedali da je za vračilo. Konec besed ! Ali pa bi ga poslali na glavni naslov v Lj - T2 klub.

Zdaj po zakonu 45 dni da ga popravijo.

Tako pač je, in kjerkoli drugje bi bilo enako. Ne vem zakaj se čudite da se Samsung lahko pokvari ? Danes je pač tako, ne živeti v pravljici.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 10:57
Napisal/-a ogi75
Kiti verjamem napisanemu... Samo oni ne... Se zavedaš, da nikakor ne moreš pridet dlje kot do študenta v klicnem centru, kateremu iz dneva v dan, znova govoriš eno in isto zgodbo... Saj ti studenti niso nič krivi.... Verjamem, da je zadeva rešljiva v pol ure, če bi kakšen odgovorni seveda hotel...

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 10:59
Napisal/-a ogi75
Tv je bil prinesen v poslovalnico z namenom vračila, ne servisa. Ampak je bilo rečeno da ni možno.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:02
Napisal/-a MrTwelveTrees
Imate dokaz na papirju da piše - z namenom zamenjave ? Seveda ga bo servis zamenjal (pokvarjen del) ali pa celega, ima čas po zakonu 45 dni.

Je bilo rečeno da mi nožno ? Vsi vemo da naročila preko interneta se lahko vrnejo BREZ RAZLOGA ne nekaj dneh (ne vem 14 dni?) od nakupa.
Tudi v splošnih pogojih t2 klupa bi to moralo pisati.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:09
Napisal/-a ogi75
Mr.twelve nekako se mi zdi, da bi znali bit zaposleni na t2,ker ste na tako zagnan način začeli o dokazih in posredno stopili v bran t2... Povedal sem samo dejstva... Ne napadam nikogar.. Ne t2 in niti slučajno vas...in nisem pravnik... Ampak,če mi je bilo rečeno da vrnitev ni možna, sem bil pa očitno zaveden... Ampak kot sem rekel... Nisem pravnik...

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:23
Napisal/-a ogi75
Pa še nekaj se nismo razumeli..
Problem je v temu, da tv po 3 tednih sploh še ni prispel na servis. Vsaj pravi ne. V bistvu sploh ne vedo, kje se trenutno nahaja...Na koncu mi je vseeno če ga popravijo, ali pa stornirajo in naročim novega. Problem je v temu, ker v tolikem času, niso odločili kaj bo. Ker tv ja ni ne pri nas, ne na t2 in ne na pooblaščenemu servisu...

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:27
Napisal/-a slow_slow
Včasih je bil zaposlen na T-2 ja.
Drugače pa je res bolje, se it pravnika in prebrat vse pogodbene obveznosti.
koliko vem je 14 dneva možnost vračila,
samo ne vem kako je s tem v kolikor je zadeva v okvari...
oz na hitro kopirano iz splošnih pogojev:

6.8. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKA
...
"V primeru vračila mora član vrniti prodajalcu brezhibno in nepoškodovano blago, z vso pripadajočo opremo, ter v originalni embalaži."
...

in zato je potem
6.9. GARANCIJA IN STVARNA NAPAKA
...
"Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od člana prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec članu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."
...

zgleda, da ne moreš vrniti nečesa kar ne deluje več.
kar pomeni, da je potrebno servis počakat. jao
torej 45 dni

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:35
Napisal/-a ogi75
Razumem... Ampak...
A ta rok začne teči z datumom moje oddaje tv ja, ali ko tv pride na servis... Ker kot sem povedal, tv po 3 tednih, še ni prispel na servis... No, vsaj na pravi ne... 😂
Ps
Govorimo o 45 delovnih dni, ali koledarskih?

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 11:37
Napisal/-a slow_slow
Tole za dneve se jaz tudi vedno sprašujem...
nazadnje ko sem poslal nekaj na servis je bilo rečeno delovnih...AAaaaaaaaaaa

Če si prav razlagam od dneva, ko si oddal tv začne teči.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 12:02
Napisal/-a MrTwelveTrees
ogi75 napisal/-a:
21. Jan 2020 ob 11:09
Mr.twelve nekako se mi zdi, da bi znali bit zaposleni na t2,ker ste na tako zagnan način začeli o dokazih in posredno stopili v bran t2... Povedal sem samo dejstva... Ne napadam nikogar.. Ne t2 in niti slučajno vas...in nisem pravnik... Ampak,če mi je bilo rečeno da vrnitev ni možna, sem bil pa očitno zaveden... Ampak kot sem rekel... Nisem pravnik...
T2 d.o.o. Tukaj sploh nič nima veze ! Enako bi bilo na KATERI KOLI drugi strani... Telekom, Telemach... to si prosim dopovej.

45 dni se šteje od datuma oddaje na prevzemno mesto.

Naj te tolaži dejstvo, da če gre za novejši TV, potem tudi zelo verjetno nimajo kosov v EU za servis in boš najverjetneje dobil novi tv.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 13:43
Napisal/-a g33k
V takšnem primeru je sigurno najboljše uveljavljati stvarno napako in ne garancijo.

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 16:55
Napisal/-a ogi75
Zadnje novice. Televizor baje ves čas leži na servisu ram2, ki je serviser samsung telefonov in ne tv jev. Ampak. T2, jih nekako baje ves ta čas, ne more priklicat. T2 je v glavnem rekel, da bo nakup storniran, takoj, ko pride televizor nazaj k njim. Samo ne vedo pa, kako televizor dobit nazaj. Skratka čista burleska...
Mogoče je pa zadeva zrela za v medije...

Re: Tv

Objavljeno: 21. Jan 2020 ob 17:22
Napisal/-a MrTwelveTrees
Zakaj? Medije ?
Sej si sam kriv, na prevzemu bi moral zahtevati dokument da si artikel vrnil, dobil pa si potrdilo da ne deluje = je šel na servis.
In ko bodo dobili artikel iz servisa ti ga lahko stornirajo.

Glej nobena internetna trgovina ne bo stranki stornirala naročila dokler artikla ne dobijo iz servisa ALI da bo servis ODOBRIL zamenjavo za novega.

Servis je pa zakonsko krit 45 dni.