Stran 10 od 12

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 30. Dec 2020 ob 08:34
Napisal/-a CrazyX
Mja, se meni tudi zdi, da se prav trudijo in kdorkoli je odgovoren za to nesposobnost, ki se ocitno dogaja ze nekaj casa, bi moral ze leteti iz firme... Danes sen slisal od kolegice da caka ze 14 dni na odgovor emaila s pogodbo oziroma datum priklopa za novega narocnika pa je klicala in so rekli da nimajo vseh podatkov (ceprav imajo, ampak ne gledajo mailov). Support oziroma celotna komunikacija ocitno dalec pod nivojem (ni vec tako kot mora biti oziroma kot je bilo), ocitno tudi storitve niso najbolj zanesljive (glede na izpade v tem mesecu).... res zalostno, kako lahko nesposobno vodstvo dela tako skodo...

Pa ravnokar mi je se en kolega napisal, da pred pol leta je cakal 2 meseca na T2 da bi mu naredili priklop preko Telekoma in se je navelical vzel direktno na Telekomu optiko in imel priklopljeno v parih dneh...

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 30. Dec 2020 ob 17:42
Napisal/-a ciril88
Vsaka zgodba ima 2 plati, včasih ko T-2 naroči pri TSju traja in traja, če naročiš pri TS pa gre itak hitreje...

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 30. Dec 2020 ob 19:28
Napisal/-a Mark
Alex napisal/-a:
24. Dec 2020 ob 11:03
KSZ.

Od oktobra naprej štejem mesece, odkar sem prekinil naročnino, da bo preteklo n mesecev in bom lahko spet "nov" naročnik.
Surprise. Čeprav sem prekinil paket, T-2 mobilno naročnino obračunava dalje, kot da je samostojna storitev. No, kot taka nikoli ni bila naročena.
Dejansko se zelo trudijo do konca zameriti stranki, ki ji je bila naročnik več kot 15 let. Kar tako naprej. Kmalu bo T2 na listi operaterjev "ne diram ni štapom".
Če nisi naročil reklamiraj račun. Možnih je več variant, tole se zelo redko zgodi. Ker, če je nekaj vezano v paket se prekliče, razen, če posebej zahtevaš, da želiš mobilno številko obdržati. Čist možno pa je, da je prišlo do napake in v teh primerih odobrijo reklamacijo in se opravičijo.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 30. Dec 2020 ob 22:29
Napisal/-a Alex
Nič se ne opravičijo. Reklamacija zavrnjena. Napisali so, da se lahko pritožim na AKOS in sem se.

Vedno bolj se mi gabi poslovanje T - 2. Saj, če je taka kriza, ni panike, bom mesečno nakazoval 10€. :) Mene ne bo konec, za T-2 pa slabo kaže, da se poslužuje takih metod.

Kar naj še pošiljajo ankete "Kako verjetno bi priporočili T - 2 znancem?" Ocena pada iz dneva v dan. Enkrat se bo že videlo na statistiki.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 31. Dec 2020 ob 14:33
Napisal/-a DenisSLO
Čaki, a ne moreš zdej prekinit še to?

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 31. Dec 2020 ob 15:09
Napisal/-a Alex
Zakaj bi dodatno prekinjal prekinjeno? Bom počakal na AKOS.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 31. Dec 2020 ob 15:11
Napisal/-a MrTwelveTrees
Alex: sej je vsepovsod enako.

Jaz sem dal na Telemach reklamacijo za predplačniški EON, ki je nehal delat po 14 dneh. Reklamacijo sem dal pred več kot 1 mesecem. Sploh nobenega odgovora, klical po telefonu 2x prijavo, potem dobim odgovor da je vse ok pri njih, a ne dela. Totalno neresni.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 31. Dec 2020 ob 19:23
Napisal/-a Mark
Če je v dopisu pisalo, da preklicuješ vse storitve potem je vsekakor nesporno. Na akosu bo pač vsak predstavil svojo zgodbo in potem se bo videlo.

Ker, če bi bila pomota sem še vedno mnenja, da bi se opravičili in priznali napako.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 1. Jan 2021 ob 14:53
Napisal/-a DenisSLO
MrTwelveTrees napisal/-a:
31. Dec 2020 ob 15:11
Alex: sej je vsepovsod enako.

predplačniški EON, ki je nehal delat po 14 dneh.
Zanimivo. Men je delalo 3 mesece in pol, torej 14 dni več kot piše. So pa akcijo podaljšali do 31.1.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 10:54
Napisal/-a Alex
Mark napisal/-a:
31. Dec 2020 ob 19:23
Če je v dopisu pisalo, da preklicuješ vse storitve potem je vsekakor nesporno. Na akosu bo pač vsak predstavil svojo zgodbo in potem se bo videlo.

Ker, če bi bila pomota sem še vedno mnenja, da bi se opravičili in priznali napako.
Sem šel preveriti odjavno izjavo in je kljukica pri: Želim prekinitev obstoječega naročniškega razmerja za širokopasovno storitev s prehodom na novega ponudnika A1, številka pogodbe xxxxx.

Na prošnjo za popravek odgovora reklamacije so napisali:
Spoštovani!
Prejeli smo pritožbo, v kateri izražate nestrinjanje zoper prejetega odgovora na podano reklamacijo.
Navajate, da ste pri vašemu novemu operaterju za širokopasovne storitve podpisali pooblastilo za ureditev preklica storitev pri nas.
Po pregledu naših evidenc je bilo ugotovljeno, da smo vam vsa ustrezna pojasnila zoper ureditev odjav že podali v dopisu iz dne xx.yy.2020.
Nadalje vam podajamo pojasnilo, da smo iz strani vašega novega operaterja za širokopasovne storitve prejeli zahtevo za preklic stacionarnih priključkov in ne zahteve za preklic mobilnega priključka.
Na podlagi navedenega je vaš mobilni priključek aktiven upravičeno.
Na dan 4.1.2021 imate pri nas zapadli dolg v višini 9,99 EUR. Prosimo vas, da znesek dolga poravnate ob prejemu tega dopisa.
Za razumevanje se vam zahvaljujemo.


Imam več vprašanj kot odgovorov:
- glede na to, da je to kot kaže poslovna praksa T-2ja, me zanima kako da se nihče drug še ni oglasil s tem problemom. :jao:
- vzel sem si kar nekaj časa (kompenzacija bo huda :) ) in ugotovil, da T - 2 muti. Številka pogodbe se večkrat spreminja in se enkrat sklicujejo na eno, drugič na drugo. Na računu je ena, na odgovoru za reklamacijo druga. Glede na to, da je verjetno zadevo v roke vzela pravna služba, mislim, da bo naslednji odgovor, da se ne morejo ločitvi od mene, ker sem "poročil" s T - 2 v stečaju, oni so pa čisto drugi. Tako bolano se to bere.
- če bi T2 toliko energije vložil v "ohranjanje" starega naročnika, bi bil rezultat veliko boljši.

Grem pisati pritožbo še na tržno inšpekcijo.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 14:25
Napisal/-a Skorc
Kakor koli že ... detajlov dejansko ne poznamo. Sodeč po zgoraj navedenem citatu pa se da razbrati, da si ti pooblastil družbo A1, da uredi zadeve namesto tebe. In je očitno prišlo do komunikacijskega šuma (ne bom rekel šlamparije, ker ni vse jasno ali resnično zapisano v preteklih postih). Torej T-2 je naredil kar mu je bilo naročeno, mar ne? Morda bi moral narediti korak nazaj ter preveriti pisne zapise (zahteve) - dokazno gradivo. Saj slednje šteje pri obravnavi in razsodbi.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 15:12
Napisal/-a Alex
Saj sem. Namesto da zvečer bulim TV in uživam vitamine B, sem šel preveriti stare pogodbe in anekse in mislim, da sem v njih našel zlato resnico.

Sedaj čakam, da do istih zaključkov pridejo na T2.

Kaj res še nihče ni šel iz T-2 paketne ponudbe na internet only h konkurenci?

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 15:14
Napisal/-a slow_slow
" Želim prekinitev obstoječega naročniškega razmerja za širokopasovno storitev s prehodom na novega ponudnika A1, številka pogodbe xxxxx."
A si imel kak paket z mobilno ali posebej naročene mobilne številke.
Ker drugače je treba obvezno napisat da odjavljaš tusi mobilne storitve in točno katere telefonske številke.
Sicer ima podobno narejen Telemach, v koliko ni telefonska del paketa je potrebno točno navesti vse kar se odjavlja.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 15:17
Napisal/-a Alex
Saj sem napisal zgoraj, da sem imel Oranžni optimum. Aja, sorry, pa res nisem. No, zdaj sem.

Re: Naročniki že zapuščajo T2

Objavljeno: 5. Jan 2021 ob 15:19
Napisal/-a Alex
Posnetek zaslona 2021-01-05 151848.png