PODRAŽITVE

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
borutz
Navdušenec
Prispevkov: 666
Pridružen: 13. Feb 2007 ob 13:31
T-2: Že imam
Kraj: Spodnja Idrija

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a borutz » 7. Jul 2021 ob 07:55

tudi jaz bom potegnil kar nekaj strank za sabo.
Slika

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 08:01

piškot napisal/-a:
6. Jul 2021 ob 23:02
Če že objavite, da se čez 1 mesec dražijo/ukinjajo storitve, potem bi morali vsem, ki v tem času odpovedo, avtomatsko priznati "olajšavo", ne pa da moramo v 2021 obveščati nekoga, zakaj sem prekinil (v končni fazi kaj vas briga, zakaj !?).
Pozdravljen!
Prekinitev je vsak mesec več kot tisoč... po zakonodaji so do prekinitve brez stroškov preklica in izgube posebnih ugodnosti upravičeni LE TISTI, ki ob preklicu IZRECNO navedejo, da preklicujejo zaradi spremembe SPP ali cenika. Od tu torej "birokratska" zahteva, da se navede razlog preklica. Zakonodaja torej ščiti potrošnike v primeru podražitev operaterjev. Ne ščiti pa nikogar pri rednih prehodih med operaterji, ker smo v svobodni družbi in se vsak sam odloča.
:rtmT2:

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 08:02

mikrohard napisal/-a:
6. Jul 2021 ob 23:09
Odgovorni tega ne berejo... tako da ne vem, koga nagovarjaš s tem pisanjem :) Napiši jim na twitter ali facebook.

Sicer pa... žal si si v tem primeru sam kriv. V sporočilu jasno piše, da so stroškov prekinitve upravičeni tisti, ki se ne strinjajo s pogoji in ne tisti, ki bodo v tem času prekinili pogodbo. Operater pa ne more vedeti, da se ne strinjaš, če jih o tem nisi obvestil.
Hvala. Evo, trg pozna pravila.
:rtmT2:

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 08:04

Napovedi in praksa kaže, da je dil dvig cen popolnoma primeren, saj benchmarking pokaže ustrezna razmerja. Navedeno pomeni, da je odliva strank v pričakovanju... pa še tam imamo tudi kakšno takojšnjo zahtevo po vračanju nazaj...

Enostavno so stvari pri storitvah take, da podpora RES ŠTEJE!. In T-2 ima podporo najboljšo. Pika.
Probajte recimo kakšen prehod na TS optiki narediti k Telemachu od A1 .... ;)

https://www.t-2.net/novice/t-2-ponovno- ... -narocniki
:rtmT2:

Uporabniški avatar
borutz
Navdušenec
Prispevkov: 666
Pridružen: 13. Feb 2007 ob 13:31
T-2: Že imam
Kraj: Spodnja Idrija

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a borutz » 8. Jul 2021 ob 10:14

no, ne se preveč hvaliti. Mogoče imate tehnično podporo najboljšo, kar pa ne pomeni da vam ostalo špila. Sem bil 15let vaša stranka.
Slika

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 10:19

borutz napisal/-a:
8. Jul 2021 ob 10:14
no, ne se preveč hvaliti. Mogoče imate tehnično podporo najboljšo, kar pa ne pomeni da vam ostalo špila. Sem bil 15let vaša stranka.
Nihče ni popoln.... se pa max trudimo. In "sistemske napake" proaktivno odpravljamo.

Priključnina in strošek menjave paketa sta pri T-2 brezplačni na fix in mobil, kar NE velja pri A1, Telemachu in Telekomu.

Telemach ima 30+ priključnin na ceniku…. celo take:
-Priključnina (Wi-Fi Mesh). . . . . . . . . 36,60
- Zamenjava sprejemnika (storitev opravljena v strankinem domu s strani tehnika podjetja) . . . .26,00

A1 podobno:
- Menjava paketa 9,99 €
- Menjava tehnologije priklopa širokopasovnih storitev 9,99 €
- Menjava obračunskega obdobja 6,99 €


Wait for it... ne prihajajo zastonj naročniki nazaj na T-2.
:rtmT2:

Alex
Nadebudnež
Prispevkov: 355
Pridružen: 21. Mar 2006 ob 17:03
T-2: Še nimam
Paket: Nimam več!
Kraj: Vidim, da nič ne vidim.

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Alex » 8. Jul 2021 ob 11:11

V službi bo kmalu konec vezave na Telekomu in me nič ne "vleče" nazaj na T-2 (prej smo bili stranka 10 let +).
Doma imam sedaj več kot pol leta A1 brez vezave in me tudi nič ne vleče nazaj (prej stranka skoraj od začetka delovanja T-2).

Vem za vedno manj znancev, da so stranke T-2. Kot kaže sem statistična napaka.

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 8. Jul 2021 ob 11:16

Jaz sem mnenja,d a je vse odvisno od tega katera tehnologija je na naslovu in kaj naročnik želi/pričakuje...
tako da selitve vedno so in bodo.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 8. Jul 2021 ob 14:22

Tako kot pri avtomobilih, kupiš recimo Renault in se ti kvari skoz, in kaj potem se odločiš da nikoli več Renault ?

piškot
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 23. Dec 2015 ob 10:02
T-2: Še nimam

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a piškot » 8. Jul 2021 ob 14:24

Hevidi napisal/-a:
8. Jul 2021 ob 08:01
piškot napisal/-a:
6. Jul 2021 ob 23:02
Če že objavite, da se čez 1 mesec dražijo/ukinjajo storitve, potem bi morali vsem, ki v tem času odpovedo, avtomatsko priznati "olajšavo", ne pa da moramo v 2021 obveščati nekoga, zakaj sem prekinil (v končni fazi kaj vas briga, zakaj !?).
Pozdravljen!
Prekinitev je vsak mesec več kot tisoč... po zakonodaji so do prekinitve brez stroškov preklica in izgube posebnih ugodnosti upravičeni LE TISTI, ki ob preklicu IZRECNO navedejo, da preklicujejo zaradi spremembe SPP ali cenika. Od tu torej "birokratska" zahteva, da se navede razlog preklica. Zakonodaja torej ščiti potrošnike v primeru podražitev operaterjev. Ne ščiti pa nikogar pri rednih prehodih med operaterji, ker smo v svobodni družbi in se vsak sam odloča.
Imaš jajca napisati, kolikšen delež (v %) junijskih prestopnikov je za mesec junij dobilo na zadnjem računu poslovilno nagrado (Izvedba preklica pogodbe) ?
Microsoft is merging Windows CE, Windows ME and Windows NT into one version: Windows CEMENT - hard as a rock and dumb as a brick.

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 14:51

piškot napisal/-a:
8. Jul 2021 ob 14:24
Imaš jajca napisati, kolikšen delež (v %) junijskih prestopnikov je za mesec junij dobilo na zadnjem računu poslovilno nagrado (Izvedba preklica pogodbe) ?
Vsi, ki niso izrecno navedli razlog preklica kot prekinitev zaradi podražitve, so dobili normalno obračunan strošek preklica. Tisti, ki so pa navedli razlog podražitev, so pa v veliki manjšini...

Da se razumemo, ISP ima z izvedbo preklica dejanske stroške (oprema, izklopi v centrali, plačilo najemodajalcu medija, itd.).
:rtmT2:

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 8. Jul 2021 ob 14:52

Alex napisal/-a:
8. Jul 2021 ob 11:11
V službi bo kmalu konec vezave na Telekomu in me nič ne "vleče" nazaj na T-2 (prej smo bili stranka 10 let +).
Doma imam sedaj več kot pol leta A1 brez vezave in me tudi nič ne vleče nazaj (prej stranka skoraj od začetka delovanja T-2).

Vem za vedno manj znancev, da so stranke T-2. Kot kaže sem statistična napaka.
Ja, it's a free world. :pivo:
:rtmT2:

lumpek
Model
Prispevkov: 272
Pridružen: 11. Sep 2009 ob 12:27
T-2: Že imam

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a lumpek » 8. Jul 2021 ob 20:02

Ko so se hitrost interneta dvigovale je bilo receno, da se starih paketov ne posodablja.
Pri podrazitvah, pa se zgleda posodabljajo. :hmm: :grr:
Slika

Uporabniški avatar
borutz
Navdušenec
Prispevkov: 666
Pridružen: 13. Feb 2007 ob 13:31
T-2: Že imam
Kraj: Spodnja Idrija

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a borutz » 9. Jul 2021 ob 08:33

sem pravkar dobil:
Po preveritvi naših evidenc smo ugotovili, da se je strošek izvedbe preklica naročniškega razmerja na
reklamiranem računu obračunal pomotoma. Iz navedenega razloga vam za preveč obračunani strošek
izdajamo ustrezni dobropis.

Drugače pa glede prehodov. 15 let sem bil zvest naročnik. Konkurenčna prednost t2 pred ostalimi je tv vmesnik in hitreje dosegljiva tehnična pomoč. V tujini dajejo rednim strankam dodatne ugodnosti, naša mentaliteta je pa očitno taka, da dajmo lupiti. Glede na to, da doma nismo neki hardcore tv uporabniki, sem se odločil za ta korak, saj je prihranek za dobo dveh let 720€!!!!Bom pač rotiral na dve leti. Dejansko sem imel downtime doma 3minute ob prehodu. Razočaran sem bil edino, ko sem prosil za modem v bridge mode. Na t2 to lahko uredijo na nivoju porta, na Telekomu pa samo cel modem :)
Slika

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Podražitve s 1.7.2021

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 9. Jul 2021 ob 09:42

@borutz:
Tako je kot si napisal in zato sem vesel da boš imel tak prihranek.

Sam imam tudi srečo, da imam trenutno na vseh lokacijah optiko(T2, Telekom) in da lahko na podlagi več priključkov pri enem ponudniku še dobim kak bonbonček/popust(Kot zaposlen imam na eni lokaciji popust za zaposlene!).
Sicer preden je bila optika je bilo pa mešan, Telemach, Telesat in pa T-2(P2P FTTH).

Odgovori