3 tedne brez interneta in televizije

Tukaj notri so teme, ki so odslužile svojemu namenu
anjas82
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 21. Apr 2009 ob 07:48
T-2: Že imam

3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a anjas82 » 6. Maj 2009 ob 10:41

13.4. sem prijavila napako, pa se do danes še ni zgodilo nič. So sicer že naslednji dan prišli pogledat kaj bi bilo lahko narobe in so ugotovili, da je napaka na Telekomovemu kablu in zagotovili, da bo napaka odpravljena v enemu tednu najkasneje. Od takrat naj bi podali prijavo na Telekom točno dvakrat, premakne pa se nič ne nikamor. T-2 se je v tem času oglasil še enkrat, Telekom nikoli. Kličem dnevno na klicni center, a mi vsakič ne povejo nič novega, so tudi nezainteresirani in nesramni (enkrat so mi celo slušalko dol vrgli), krivdo pa valijo na Telekom, kot da niso sami nič krivi. Kot da ne plačujem njihove položnice vsak mesec!? Po vsem skupaj in dejstvu, da se zadeva še zmeraj ne premakne nikamor, je najbolje, da naročnino odpovem in si najdem drugega operaterja, operaterja, ki mu bo dejansko mar za svoje stranke!

Uporabniški avatar
Vragec
Znanec
Prispevkov: 89
Pridružen: 5. Mar 2009 ob 18:31
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL
Kraj: Benedikt

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a Vragec » 6. Maj 2009 ob 10:57

gospodična anjas82 ... kolikor jaz zgodbo poznam (dejansko ne tvoje ampak imam tudi sam podobne probleme) tukaj nima kaj veliko prstov vmes T-2. Večina ima telekom (upam da moj post ne bo zbrisan, ker kao blatim telekom). Ampak kolikor je meni znano vsi ponudniki (med njimi amis, t-2, ....) "hodijo" po telekomovih kablih (tam kjer nima T-2 svojih in ostali ponudniki morajoit po telekomovih), tako da T-2 sam nesme popravljat kablov saj niso v njihovi lasti. On samo prijavi napako na telekom, telekom pa jo odpravi. In tako ker je telekom "monopolist" v državi in so kabli njegovi on lahko to napako zadržuje nekaj časa ... dokler se stranka v tem primeru Vi ne odloči da gre na telekom, potem pa lahko reši zadevo zelo hitro. Saj tako pridobi stranko in kao obrne dejansko stanje samemu sebi v prid.

Da ti opišem še mojo zgodbo. Internet "sm" vzeli na vikendu ... kjer je prej bil telekomov telefon ...vzeli smo AMIS trojček (tv + internet + telefon) ... ker gre to za vikend, nismo kaj veliko prisotni ampak zadevo nam je uspelo zmontirat .... delalo je vse od tv-ja do interneta in telefonije ...nakar po 14 dneh vse skupaj mrkne ... kličem na amis pravijo to ma telekom preko ... kličem Telekom oni meni pravijo vete gospod tukaj pa nikoli ni bilo televizije ker je linija preslaba ...(btw:sam mam sliko na kateri gledamo TV na vikendu) ... jaz njemu pravim ja pa je bila ker smo jo gledli ... on ponovno vete linija je preslaba ...dokler mu nisem rekel, da ga bom za jaj** obesil na kandelaber ... pol se je umiril ... od takrat pa samo navzdol ... sedaj se AMIS ne vzpostavi niti na najmanjšem servisnem paketu ne ... in smo ponovno klicali AMIS ...oni so dejali da so telekomca poslali na naš naslov ta je ugotovil da je 40m pred bajto bil kabel poškodovan, je prišel GVO in kabel menjam ...ampak še sedaj se ne vzpostavi NIČ od NIČ .... in pol naj kdo reče da je kriv amis ... dejansko TELEKOM samo zadržuje ostalim podjetjem, da bi se širli in ponujali svoje storitve

Tako, da zaključim na hitro ... ne krivit AMIS, T-2, in ostale operaterje dokler ne veste kaj se zadaj dogaja ... tudi sam sem prvo nahrulil AMIS-ovega strokovanjaka na tehtnični pomoči ... ampak tisti niso nič krivi po večini tam delajo študentje in nimajo pojma o čem se gre .... tu pa tam ima mogoče kateri ...
Za vse je kriv Tele*** (vsaj po mojem) in dokler nebo imel en drug ponudnik celotne slovenije pokrite z lastnimi kabli ... lahko samo čakamo na lepše cajta ...

BTW: mogoče ima T-2 nekaj "porodnih" krčev ... tudi sam imam pri njih nekaj odprtih kadrovskih zadev, vendar se hitro uredijo ... tudi na AMIS-u v MB so zelo prijazni (čeprav pride na pomoč študentek, ki ima manj pojma ko moja pokojna babica :) )

BTW2: če si več kot 3 dni odrezan od storitev ... (v tvojem primeru internet,...) lahko od ponudnika zahtevaš povrnitev plačane naročnine nam je AMIS povrnil naročnono.

lep pozdrav,
Simon
Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 6. Maj 2009 ob 13:13

anjas82 napisal/-a:13.4. sem prijavila napako, pa se do danes še ni zgodilo nič. So sicer že naslednji dan prišli pogledat kaj bi bilo lahko narobe in so ugotovili, da je napaka na Telekomovemu kablu in zagotovili, da bo napaka odpravljena v enemu tednu najkasneje. Od takrat naj bi podali prijavo na Telekom točno dvakrat, premakne pa se nič ne nikamor. T-2 se je v tem času oglasil še enkrat, Telekom nikoli. Kličem dnevno na klicni center, a mi vsakič ne povejo nič novega, so tudi nezainteresirani in nesramni (enkrat so mi celo slušalko dol vrgli), krivdo pa valijo na Telekom, kot da niso sami nič krivi. Kot da ne plačujem njihove položnice vsak mesec!? Po vsem skupaj in dejstvu, da se zadeva še zmeraj ne premakne nikamor, je najbolje, da naročnino odpovem in si najdem drugega operaterja, operaterja, ki mu bo dejansko mar za svoje stranke!
Lahko mi napišeš "številko pogodbe" na Zasebna sporočila in bom dal preveriti. Načeloma je pa tako, da dokler je zadeva v postopku pri Telekomu, ne moremo dajati nekih podatkov, ker jih nimamo. Vse kar vemo je, da je parica nekje prekinjena ali motena in to v tistem delu, ki je v telekomovi domeni.

Če so ti pa naši na Klicnem centru dol vrgli slušalko, se bom pa eksplicitno pozanimal. Tako se seveda ne smejo obnašati, za kar se opravičujem! :)

Za čas izpada ti seveda ni potrebno plačevati niti centa! Če dobiš račun, lahko takoj narediš reklamacijo. Če ne znaš, lahko tudi jaz probam pomagati.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a Mark » 6. Maj 2009 ob 21:12

anjas82, T-2 v najkrajšem času po prejemu napake dejansko preveri kje je prišlo do težave in v primeru večje napake, ki ni v pristojnosti T-2, tehnične ugotovitve prijavi na TS.

Predlagam, da sporočiš št. pogodbe (kot je že predlagal NN) in se bo z veseljem preverilo in pomagalo pri rešitvi težave.

anjas82
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 21. Apr 2009 ob 07:48
T-2: Že imam

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a anjas82 » 11. Maj 2009 ob 21:23

Prvi teden, ko je vse skupaj "crknilo", sem klicala na Telekom, pa ni pomagalo nič, do danes (po natanko štirih tednih), ko so zadevo končno popravili. In kaj jih je prisililo k temu? Tržni inšpektor. Meni je jasno, da Telekom zaj***** vsakega, ki ima z njim opravka, ampak to ni moj problem. V kakršnikoli službi že si, boš sam odgovarjal za takšno ali drugačno škodo oz. napako, pa če si kriv ali ne.

Tebi NN sem pa vse podatke posredovala že 21.4.;)

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a Krypto » 12. Maj 2009 ob 10:41

Kljub vsemu NN ne dela čudežev, mora kar lepo TS urediti infrastrukturo (napako). Mogoče nebi bilo slabo napisati v katerem koncu Slovenije se to dogaja, v opozorilo ostalim.

mitja
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 28. Maj 2009 ob 12:13
T-2: Že imam
Paket: zaenkrat še, odpovem pa danes

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a mitja » 28. Maj 2009 ob 13:26

Razumljivo, edino tole: pogodba je sklenjena med menoj in T2. Torej je T2 dolžan zagotavljati meni storitev, kar mu tudi plačam. S Telekomom pa nimam nobene pogodbe tako, da ne razumem kako se lahko krivi Telekom? Če se T2 ne more zmeniti z Telekomom naj to pove in bom enostavno zamenjal ponudnika, takegaki se je z telekomom dogovoril!

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a gjural » 28. Maj 2009 ob 14:02

mitja :plosk:

idi k tistemu ki ima takšen sistem delovanja: če ne boš pri nas pa sploh ne boš imel storitev!
Slika
Slika
Slika

celloak
Legenda
Prispevkov: 1191
Pridružen: 30. Okt 2006 ob 18:20
T-2: Že imam
Paket: Brezčasna optika 100/10

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a celloak » 28. Maj 2009 ob 14:24

@gjural: Močno upam da ne delaš za T-2, če take pribijaš.
ko rano rani /
il' je pekar /
il' budala

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a kekoke » 28. Maj 2009 ob 14:56

kolikor vem se žal motiš. na splošno bi bilo lepo, če bi vsi zaposleni imeli to tudi jasno označeno na neuradnem forumu. Pa ne rečem, da kdo zavestno zavaja ljudi proti plačilu, ampak tudi zaradi drugih vzrokov je mnenje zaposlenega lahko včasih zelo izkrivljeno.

Aja, vzrok za moj podpis so prav otroško naivno navijaška mnenja gjurala.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 28. Maj 2009 ob 16:10

mitja: tako kot si ti napisal tudi obratujemo, mi se zafrkavamo s TSom in jim pošiljamo kaj točno je na njihovih linijah narobe zato da lahko Ti potem imaš storitve pri nas.

za Gjural: svetujem ti, da se če res delaš na T-2, malo si preberi teme na forumu in malo znotraj T-2ja povprašaj se kako delujemo!!
Če hočeš ti tudi jaz povem kako.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a Mark » 28. Maj 2009 ob 21:08

Seveda T-2-jev naročnik širokopasovnega polno razvezanega priključka nima nič z nacionalnim operaterjem. Je pa naročnik dolžan prijaviti morebitno napako svojemu ponudniku storitev (v tem primeru na T-2 klicni center). Na terenu oz. na razvezani zanki se ugotovi kje je napaka in se to z ustreznimi dokazili meritev prijavi lastniku te parice, ki napako odpravi. Če bi se kdo želel malo dotakniti te teme lahko pogleda SEM (Link do RUO dokumenta od TS)


ps. Čisto neuradno kolikor vem gjural ni zaposlen na T-2. :nevem:

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a gjural » 29. Maj 2009 ob 15:36

gjural napisal/-a:mitja :plosk:

idi k tistemu ki ima takšen sistem delovanja: če ne boš pri nas pa sploh ne boš imel storitev!
nisem zaposlen pri T2 in ne pri telekomu. post je bil namenjen temu da telekom ne odpravi napake in da mi to deluje kot: če stranka ne bo pri TS potem ji storitve ne bodo delovale.

to kar pa je po tvojem moje navijanje za T2 pa se nanaša iz osebnih izkušenj pri siolu in t2-ju. Sem imel siol TV in siol internet ker T2 ni bil možen (ni proste parice). in zaradi tega ker sem se naslednje leto selil so bili stroški odjave kar lepi, medtem ko za t-2 ni bilo parice.

Ob pihanju burje na primorskem je tudi pretrgalo kabel ki gre od hišne omarice do druge hiše in je prekinitev na siolu trajala nekje 5 dni če se ne motim, od tega mislim da so bili 4 delovni, kar se mi zdi veliko, glede na to da potem ko so prispeli GVO je bila zadeva v 1 uri odpravljena.

enako je pri stricu, kateri je pri siolu in je imel okvaro aminota. ob zamenjavi so mu seveda ponudili nov super vmesnik, seveda za protiplačilo, katerega je plačal, kasneje pa so mu tudi zamenjali aminota (po dobrev mesecu dni). Problem pa ima že samo z gledanjem 1 TV-ja, saj se mu pojavlja kockanje. tako da mi že to "prisiljeno" kupovanje vmesnikov ni všeč

seveda je ts dolžan odpraviti napako po zakonu, neglede na to pri kom je naročnik


ker imam t2 že 2 leti, in nimam nobenih problemov z internetom in TV-jem pa bi z veseljem če me bilo kdo vpraša katerega ponudnika izbrati takoj rekel: t2

če je to potem otročje navijanje, pa ok, otročje navijam za t2


vem da ta tema ni namenjena pisanju moje zgodbe, zato bom tudi končal tukaj, želel sem le obrazložiti verjetno narobe razlagan post in "moje navijanje" za t2
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
RobertM
Moderator
Prispevkov: 2347
Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
T-2: Že imam
Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
Kraj: Okolica Tolmina

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a RobertM » 29. Maj 2009 ob 20:09

anjas82: T-2 je najemnika parice in nima dovoljenj da bi posega na liniji ampak lahko samo posreduje napako Telekomu in v njen napise kaj bi bilo lahko narobe - vse preveckrat se zgodi,da dobimo odgovor "Nismo ugotovili nepravilnosti" pa ceprav je videti, da se linije niso dotikali (sistem lepo belezi posege na liniji!)In potem ponovi vajo-nazaj monter k tebi ali v centralo, primerja podatke in nato zopet prijava na Telekom,.... in tako tecejo dnevi,tedni,meseci,...
Moja najstarejsa napaka je 27.7.2008 !!!! O stevilu prijav in dobesedno d.kanja z njimi je obcutno preveec - najraje bi rekel stranki, naj gre na Siol in se je.e z njimi ampak T-2jevi monterji smo dakaj zagnani in se ne damo kar tako!

Smo,da se razumemo-Telekomovi rajonci so povecini face-riba smrdi pri glavi :namrec:

ana82 - daj i tvoje podatke na ZS - sem "jako radoznala" oseba in bi rad videl,kaj se dogaja s tvojo linijo :mrgreen:

BDW-gjural - sem bil 100% preprican, da si nas HD2jevec R.K. :hudicek:
L.P.Robert
Pred zagonom jezika vklopi možgane !

Slika
Slika

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: 3 tedne brez interneta in televizije

Odgovor Napisal/-a kekoke » 30. Maj 2009 ob 09:24

http://t-2.rula.net/viewtopic.php?f=1&t ... 05#p125605
se mi ni le sanjalo
skratka 7. maja si se izdajal za osebo s pooblastili t-2, pa mi je čist vseen kako so te plačevali za to.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Zaklenjeno