Stran 1 od 1

reklamacija

Objavljeno: 11. Sep 2009 ob 18:00
Napisal/-a karmen.sedlar
Že 2 x sem ugotovila, da t-2 ne zna izstavljati računov! Prvič so mi za mesec julij 2009 2 x zaračunali
paker, sedaj pa so mi za obrok po računu št.: 09305000963 napisali datum obvestila 08.07.2009, datum
zapadlosti pa 13.09.2009. Pripominjam, da račune plačijem z rahlo zamudo, vsakega, ki ga dobim, plačam
takoj, ko zadnjega v mesecu dobim pokojnino.
Ker sem 90% invalid, ne morem zadev urejati preko pošte, zato to poskušam preko interneta.
Čudi me, da se reklamacija na t-2 ne more izvršiti preko interneta, če se lahko ureja celo bančno poslovanje.
Ali se bomo zaradi reklamacijske službe t-2 vrnili v obdobje pred drugo svetovno vojno in uporabljali namesto
računalnikov tablico in kamenček?

Prosim, da to čimprej uredite in vas lepo pozdravljam!

Re: reklamacija

Objavljeno: 11. Sep 2009 ob 19:48
Napisal/-a KoMar
Lepo bi bilo, če bi si prebrala pravila foruma. Poleg tega ni treba pisat svojih osebnih podatkov, da so vsem vidni... če te bo kdo od naših T-2jevcev kontaktiral prek zasebnih sporočil, mu jih lahko napišeš tam.

Pa kot vidiš, smo neuradni T-2 forum, kar pomeni, da ni smiselno reklamacij pisat nam - to moraš storiti na T-2.

Re: reklamacija

Objavljeno: 12. Sep 2009 ob 22:09
Napisal/-a robbe
Reklamacijo lahko seveda napišeš tudi v elektronski obliki - torej preko maila, vendar jo moraš ustrezno digitalno podpisati.

Re: reklamacija

Objavljeno: 14. Sep 2009 ob 07:53
Napisal/-a gjural
če so bili kakšni prehodi ali odjave, ponovne naročnine ali kaj podobnega sredi meseca, bodo na računu različne količine

PRIMER:
0,35 0,65 in 1, tudi cene niso za celotni mesec tam ko je količina zmanjšana. če so kakšne nejasnosti naj se pokliče na 059000000


dam primer:
količina 0,65 = 65% celotne vrednosti... torej če je cena za internet 20€ in je zraven količina 0,65 , je znesek potem 13€. treba je biti pozoren na količino in na zneske, ne samo na tisto kjer piše: NAROČNINA.

Re: reklamacija

Objavljeno: 14. Sep 2009 ob 10:28
Napisal/-a karmen.sedlar
Morda b lahko odgovoril bolj prijazno, kaj misliš? Če bi ti kaj razmišljal, bi ugotovil, da sem na forum pisala z namenom, da si moje pissmo preberejo tudi ostali, da bodo previdni, ko prejmejo račun.
Kar se tiče mojih osebnih podatkov je popolnoma moja stvar, kje jih objavljam. Sovražim anonimke in imam zato navado, da
se podpišem s polnim imenom. Ker ne lažem, se mi zdi poniževalno, da se ne podpišem, saj nimam vzroka za skrivanje.
Glede na to, da mi je t-2 poslal potem, ko sem sporočila, da imam težave s sprejemom tv programa, serviserja na Božič, kar se mi zdi neprimerno Ivem, da boš spet našel odgovor), nisem presenečena nadtvojim arogantnim načinom komunikacije.
Na t-2 pa lahko pohvalim Tehnično službo in prodajalce, ki pa so res izredno prijazni in ustrežljivi.
Lep pozdrav!
Karmen Sedlar
:beri:

Re: reklamacija

Objavljeno: 14. Sep 2009 ob 13:19
Napisal/-a KoMar
Če bi ti kaj razmišljal
Dobro, boš ti to kje drugje uredila...