Nove cene s 1.3.2010
Re: Nove cene s 1.3.2010
In zanima me, ali se bodo tudi sami klici pri T-2 s 1.3-ga zvišali?
LP!
LP!
Zadnjič spremenil Mah, dne 11. Feb 2010 ob 07:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nove cene s 1.3.2010
Tudi! Napovedali so podražitve za klice v Telekom, Simobil in Mobitel. Ostalo bi moralo ostati nespremenjeno.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nove cene s 1.3.2010
pri % napak sem zaokrožil navzgor...Ika13 napisal/-a:@Hevidi; vendar pisanje na pamet o % in podobnih jajcih je nesmiselno (če je podatek čisto točen se opravičujem).
Enostavno vzamš list papirja, napišeš kaj je narobe in pošlješ na fax 059 000 001, pošlješ po pošti, podpisan dopis skeniraš in pošlješ na mail, se oglasiš v poslovalnici, al pa pokličeš na HD1 in ustrezno podaš ustno reklamacijo. Torej poti je več kot dovolj.
Tole je grozno natolcevanje! Prejeto pošto (1-2 dni dajte samo pošti čas) se evidentira, vnese v elektronski sistem reklamiranja in vsak na HD ima po nekaj dneh možnost vpogleda v proces reševanja reklamacije. Torej odgovor, da "nič ne vedo" ne more držat... če se to zgodi po enem tednu recimo, prosim meni na ZS.Ika13 napisal/-a:Preko pošte je vprašanje kaj se zgodi, ko boš čez 2 dni klical na HD, da si reklamiral zadevo pa te zanima kako daleč je. Seveda odgovor, da nič ne vedo za to in da nima zabeleženo.
Ne drži, uporabnik je dolžan plačati samo nesporen del računa (brezčasni paket v tvojem primeru), torej T-2 ne bo ničesar "obračal".Ika13 napisal/-a:V konkretnem primeru bo T2 en mesec obračal 41€, ker je bila položnica dvojno zaračunana.
Dejmo bit konsistentni, tako pri šinfanju, kot pri pohvalah.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nove cene s 1.3.2010
slow_slow napisal/-a:Heividi je bil zelo dober ko je rekel koliko je uporabnikov s težavo pri računih, saj se ZELO spozna na to.
Re: Nove cene s 1.3.2010
Ravno to je problem! T-2 bi lahko naredil kakšno veselico za svoje uporabnike in "obračal" odojke na žerjavici! Boš videl, kako bodo potem deževale pohvale!Hevidi napisal/-a:...torej T-2 ne bo ničesar "obračal".
Dejmo bit konsistentni, tako pri šinfanju, kot pri pohvalah.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- turist
- Model
- Prispevkov: 301
- Pridružen: 7. Sep 2007 ob 10:58
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika(100/10) +2x tel +fax
- Kraj: Kranj
Re: Nove cene s 1.3.2010
Cobane napisal/-a:Ravno to je problem! T-2 bi lahko naredil kakšno veselico za svoje uporabnike in "obračal" odojke na žerjavici! Boš videl, kako bodo potem deževale pohvale!Hevidi napisal/-a:...torej T-2 ne bo ničesar "obračal".
Dejmo bit konsistentni, tako pri šinfanju, kot pri pohvalah.
Jebeš podražitve, začnimo obračat odojke !
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 19. Okt 2006 ob 19:36
- T-2: Že imam
- Paket: 50/50, 2x IPTV, ip telefonija
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Nove cene s 1.3.2010
No mene so podražitve zelo prizadele (denarnico namreč).
Moj paket 50/50 se bo podražil za 9€
Malce mi je dalo misliti in nažalost zaradi zapletene situacije (v družinskih financah) bom moral vzeti malce manjši paket. Vseeno pa:
Še zmerom so najcenejši!
Moj paket 50/50 se bo podražil za 9€
Malce mi je dalo misliti in nažalost zaradi zapletene situacije (v družinskih financah) bom moral vzeti malce manjši paket. Vseeno pa:
Še zmerom so najcenejši!
Re: Nove cene s 1.3.2010
@Hevidi
Da bo seveda jasno, sem zelo zadovoljen uporabnik T2 storitev in tudi vem kje in kako iskat pomoč ob nastalih problemih. Razumem tudi, da včasih zakocka ali ne deluje kakšen program, da je izpad interneta,...
in tudi razumem, da se zgodi, da se zašuštra pri izdaji računov.
Razlog; vsepovsod je prisotn človeški faktor in ljudje delamo napake od prvega do zadnjega, včasih so prisotne višje sile, na katere tudi ne moremo vplivat.
Ampak v konkretnem primeru sem se postavil v kožo oškodovanca.
Seveda sem že hotel zaključit s pisanjem na to temo in zaplet ki je nastal, vendar bom še vseeno enkrat napisal točno kaj sem hotel povedat s svojim pisanjem.
V vseh tvojih naštetih načinih, kako reklamirati zadevo povzročate dodatn strošek uporabniku in me res zanima, če bo pri naslednji položnici priloženo kakšno opravičilo za nastale nevšečnosti.
Še najbolj mi je simpatična ta varianta reklamacija preko HD, vendar moram napisa, da je kolega kateri ima tudi narobe obračunan znesek včeraj to poskusil
( seveda po postopku, da se uslužbenca opozori, da bi rad podal reklamacijo).
In odgovor vašega uslužbenca je bil naj se napiše reklamacija preko emaila na ta naslov: info @ t-2.net
Jaz oz. uporabniki tega foruma lahko rešujemo zadeve, kar preko foruma in T2jevci poskrbite, da se zadeva uredi. Vendar dosti uporabnikov storitev T2, ne pozna foruma, oziroma jih to ne zanima.
Seveda pohvalno za vse T2jevce, ki tudi svoj prosti čas namenjate reševanju problemov.
To o "groznem natolcevanju" pa sem sam doživel na lastni koži, ko so mi kljub vrnjeni opremi pošiljali dopise, da sem še dolžan vrniti vrvični IP tel., sem jim pisno in telefonsko razložil zadevo,
ter da naj preverijo zadevo in da je telefon vrnjen, pa sem dobil po letu dni spet pošto.
In k sreči mi je takrat Mark preko foruma pomagal rešit zaplet (hvala še enkrat). In dobro si napisal, da če po tednu dni ne bodo na HD vedeli za reklamacijo naj kontaktiram tebe na ZS.
Seveda jaz te bom, vendar moji starši pa ne, ker ne poznajo tega foruma in vrjetno niso edini.
Pa še o plačilu nespornega deleža oziroma o "obračanju". Očetu, ki je šel reklamirat zadevo v poslovalnico Mb, mu vaša uslužbenka ni znala izračunat tega nespornega deleža in kaj naj napiše na drugo položnico.
In je na to dejala naj plača to položnico, pa mu bodo že naslednji mesec odračunali kolko je preveč plačal.
Mogoče me še samo zanima ena stvar, kaj je s tistimi uporabniki, ki plačujejo vaše storitve preko trajnega naloga in jim Vi po pomoti zaračunate preveč (dvojno)?
Drugače pa samo pogumno nadaljujte s svojim delom!
Jaz bom vsekakor plačal teh 5€ več, kolko me stane moj paket ob podražitvi in upal na to, da ostanete najboljši.
lp,Ika13
Da bo seveda jasno, sem zelo zadovoljen uporabnik T2 storitev in tudi vem kje in kako iskat pomoč ob nastalih problemih. Razumem tudi, da včasih zakocka ali ne deluje kakšen program, da je izpad interneta,...
in tudi razumem, da se zgodi, da se zašuštra pri izdaji računov.
Razlog; vsepovsod je prisotn človeški faktor in ljudje delamo napake od prvega do zadnjega, včasih so prisotne višje sile, na katere tudi ne moremo vplivat.
Ampak v konkretnem primeru sem se postavil v kožo oškodovanca.
Seveda sem že hotel zaključit s pisanjem na to temo in zaplet ki je nastal, vendar bom še vseeno enkrat napisal točno kaj sem hotel povedat s svojim pisanjem.
V vseh tvojih naštetih načinih, kako reklamirati zadevo povzročate dodatn strošek uporabniku in me res zanima, če bo pri naslednji položnici priloženo kakšno opravičilo za nastale nevšečnosti.
Še najbolj mi je simpatična ta varianta reklamacija preko HD, vendar moram napisa, da je kolega kateri ima tudi narobe obračunan znesek včeraj to poskusil
( seveda po postopku, da se uslužbenca opozori, da bi rad podal reklamacijo).
In odgovor vašega uslužbenca je bil naj se napiše reklamacija preko emaila na ta naslov: info @ t-2.net
Jaz oz. uporabniki tega foruma lahko rešujemo zadeve, kar preko foruma in T2jevci poskrbite, da se zadeva uredi. Vendar dosti uporabnikov storitev T2, ne pozna foruma, oziroma jih to ne zanima.
Seveda pohvalno za vse T2jevce, ki tudi svoj prosti čas namenjate reševanju problemov.
To o "groznem natolcevanju" pa sem sam doživel na lastni koži, ko so mi kljub vrnjeni opremi pošiljali dopise, da sem še dolžan vrniti vrvični IP tel., sem jim pisno in telefonsko razložil zadevo,
ter da naj preverijo zadevo in da je telefon vrnjen, pa sem dobil po letu dni spet pošto.
In k sreči mi je takrat Mark preko foruma pomagal rešit zaplet (hvala še enkrat). In dobro si napisal, da če po tednu dni ne bodo na HD vedeli za reklamacijo naj kontaktiram tebe na ZS.
Seveda jaz te bom, vendar moji starši pa ne, ker ne poznajo tega foruma in vrjetno niso edini.
Pa še o plačilu nespornega deleža oziroma o "obračanju". Očetu, ki je šel reklamirat zadevo v poslovalnico Mb, mu vaša uslužbenka ni znala izračunat tega nespornega deleža in kaj naj napiše na drugo položnico.
In je na to dejala naj plača to položnico, pa mu bodo že naslednji mesec odračunali kolko je preveč plačal.
Mogoče me še samo zanima ena stvar, kaj je s tistimi uporabniki, ki plačujejo vaše storitve preko trajnega naloga in jim Vi po pomoti zaračunate preveč (dvojno)?
Drugače pa samo pogumno nadaljujte s svojim delom!
Jaz bom vsekakor plačal teh 5€ več, kolko me stane moj paket ob podražitvi in upal na to, da ostanete najboljši.
lp,Ika13
lp, Ika13
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nove cene s 1.3.2010
Povsem razumem tvoj pogled... vedt pa moraš, da zadeve v veliki veliki večini špilajo, torej tut podajanje reklamacij prek HD. Torej pravilo je da vsi uradni kanali delujejo, kadar pa se kje zaplete, takrat pa neuradniki pomagamo ne vem kdo ni znal izračunat nespornega zneska? slaba res
Končni cilj je vsekakor happy customer, ampak prek vseh meja se pa vedno ne da jet... takrat pa je potrebno obojestransko razumevanje.
lp
Končni cilj je vsekakor happy customer, ampak prek vseh meja se pa vedno ne da jet... takrat pa je potrebno obojestransko razumevanje.
lp
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 631
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:03
- T-2: Že imam
- Paket: 20Mbps / 2Mbs
- Kraj: maribor
Re: Nove cene s 1.3.2010
lahko bi nam "navadnim" ponudli tudi večjo kapaciteto poštnega predala, seveda brez doplačila
Re: Nove cene s 1.3.2010
Mogoče sem preveč blond, ampak a mi lahko kdo pove kaj točno pomeni vzpostavitev optične povezave za poslovne uporabnike (na linku, ki ga je dal Hevidi)?
S solzami v očeh sklepam, da je to samo za območja kjer je delujoče T-2 optično omrežje?
Lahko pa kdo s kakšnim revolucionarnim odgovorom mojo bridkost spremeni v solze nepopisne sreče.
S solzami v očeh sklepam, da je to samo za območja kjer je delujoče T-2 optično omrežje?
Lahko pa kdo s kakšnim revolucionarnim odgovorom mojo bridkost spremeni v solze nepopisne sreče.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Nove cene s 1.3.2010
gmailjurcek napisal/-a:lahko bi nam "navadnim" ponudli tudi večjo kapaciteto poštnega predala, seveda brez doplačila