Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Tukaj notri so teme, ki so odslužile svojemu namenu
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 648
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a erbi » 31. Jan 2010 ob 19:13

Zanima me, kdaj bo tudi na T-2 omogočen telefonski dostop do ustreznega oddelka, recimo do računovodske službe, tehnične službe, ...? Koliko časa se bodo s tem še ukvarjali študentje na 000, ki nimajo pojma o pojmu. Res, da ti lahko predlagajo reset modema, o računovodstvu pa nimajo pojma. To je samo en primer, jih je pa še dodatnih 100 neomenjenih.

Da ne bo vroče krvi: Nič jih ne krivim, saj je povsem razumno, da za tovrstne zadeve niso niti usposobljeni, niti pooblaščeni, me pa zanima, zakaj imajo ostale konkurenčne firme objavljeno številko teh oddelkov.

Se na T-2 bojijo naših klicev? Saj ne grizemo!

Uporabniški avatar
obi
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 843
Pridružen: 9. Nov 2006 ob 17:26
T-2: Že imam
Paket: T-2 PAKET T-3 VDSL
Kraj: ljubljana - medvode
Kontakt:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a obi » 31. Jan 2010 ob 19:24

Ena stvar. Zarad tega ker potem ko komu zagusti in neve več koga poklicat, kliče vse številke po vrst. Pol pa se zgodi da stranka pokliče vsa vesela (ja valda) direkt v nadzorni center in bolj kot ji dogovarjaš da je dobila nadzorni center in ne tehnično pomoč bl ona, ja meni ne dela (grožnje, kletvice, natulcevanja....) ˝mel sem napisano celo zgobico amapk se mi ni dalo vsega objavt˝ Ne mislim še enkrat zagovarjat zakaj je sam ena cifra, taka je politika podjetja in pika.
Štrom for wife, ups for live
If you still hear me. It was not loud enough

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a dal » 31. Jan 2010 ob 19:25

Par dni velja Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o elektronskih komunikacijah, tako da lahko reklamacije oddaš telefonsko ali po elektronski pošti, T-2 pa ti mora v 15 dneh odgovoriti (lahko zahtevaš odgovor po elektronski pošti).

Tako da sedaj težav z reklamacijami računov ne sme biti več.

Operaterja, ki sprejme klic, moraš le opozoriti, da vlagaš reklamacijo računa v skladu z zakonom in da mora zabeležiti vse podatke, ki so pomembni za ugovor.

(23. člen Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-B))

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a dal » 31. Jan 2010 ob 19:29

obi napisal/-a:Pol pa se zgodi da stranka pokliče vsa vesela (ja valda) direkt v nadzorni center in bolj kot ji dogovarjaš da je dobila nadzorni center in ne tehnično pomoč bl ona, ja meni ne dela (grožnje, kletvice, natulcevanja....)
Zakaj enostavno ne rečeš "trenutek, prosim" in jo prevežeš na tehnično pomoč?

Klici znotraj T-2 so brezplačni. :rtmT2:

Uporabniški avatar
obi
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 843
Pridružen: 9. Nov 2006 ob 17:26
T-2: Že imam
Paket: T-2 PAKET T-3 VDSL
Kraj: ljubljana - medvode
Kontakt:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a obi » 1. Feb 2010 ob 09:44

Zarad tega ker, če to naredim, se tam mogoče kdo javi, ali pa so tudi zasedeni. In kaj se naredi stranka zopet kliče na taisto številko k je klicala prvič in hmmmm zopet prevezat..... Lahko pišem v nedogled. Potem pa se zadeva reši ob naslednji zadevi k stranko zaboli nekaj in je treba spet klicat T-2 bo pa stranka pozabla splšno številko in klicala tisto na kateri so se ji na zadnje javli. Vrjamem da je mal čudn slišat samo tak je. In taki so vsi k nimajo 5% več pameti v glav k kura. Sori.
Štrom for wife, ups for live
If you still hear me. It was not loud enough

Uporabniški avatar
manic
Nadebudnež
Prispevkov: 389
Pridružen: 25. Maj 2009 ob 12:17
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA - OPTIKA
Kraj: Maribor

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a manic » 1. Feb 2010 ob 11:01

Takšen problem mi (kjer jaz delam) rešimo tako, da stranki sprva povemo katera je prava številka in jo pol še prevežemo. Torej, če stranka ne dobi željene osebe, lahko pri naslednjem klicu kliče sama pravo številko. Obi T2 bi si res moral omislit več kontaktnih številk, vsaj spodobilo bi se.

LP

Uporabniški avatar
turist
Model
Prispevkov: 301
Pridružen: 7. Sep 2007 ob 10:58
T-2: Že imam
Paket: T4 optika(100/10) +2x tel +fax
Kraj: Kranj

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a turist » 1. Feb 2010 ob 12:18

obi napisal/-a:Zarad tega ker, če to naredim, se tam mogoče kdo javi, ali pa so tudi zasedeni. In kaj se naredi stranka zopet kliče na taisto številko k je klicala prvič in hmmmm zopet prevezat..... Lahko pišem v nedogled. Potem pa se zadeva reši ob naslednji zadevi k stranko zaboli nekaj in je treba spet klicat T-2 bo pa stranka pozabla splšno številko in klicala tisto na kateri so se ji na zadnje javli. Vrjamem da je mal čudn slišat samo tak je. In taki so vsi k nimajo 5% več pameti v glav k kura. Sori.
Obi oprosti, ampak tole je pa malo to much razlaga ! Kaj misliš, da ste vi največja in edina firma, ki ima te probleme. Če bi vsi tako razmišljali, bi vsaka firma potrebovala le eno številko za helpdesk, vse ostalo pa bi bila interna telefonija.
Da ti rečem po domače: " Ne ga tolk srat !" :blbl:
Slika
Slika - Mobilno

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 1. Feb 2010 ob 12:33

Tu ni kar bi obi želel ampak je tako politika podjetja,
imamo kontakt preko klicnega.

Mogoče bomo imeli kdaj klicni center za vsak oddelek posebaj,
ampak moremo še pomoje malo zrasti ;)

Uporabniški avatar
turist
Model
Prispevkov: 301
Pridružen: 7. Sep 2007 ob 10:58
T-2: Že imam
Paket: T4 optika(100/10) +2x tel +fax
Kraj: Kranj

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a turist » 1. Feb 2010 ob 14:16

To je pa slišati popolnoma drugače !

A še vseeno je malo skregano z logiko. Če pač rabiš računovodstvo, potem pokličeš računovodstvo. :owned:
Slika
Slika - Mobilno

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 1. Feb 2010 ob 14:24

Hja, saj nekako tako je bilo mišljeno,
ampak saj pravim ko bomo zrasli bo mogoče.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3979
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: Telefonski dostop do ustreznega oddelka

Odgovor Napisal/-a KoMar » 1. Feb 2010 ob 15:00

Case closed.

Zaklenjeno