Stran 4 od 7

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 10:18
Napisal/-a tonimona
Malkec namig. Vsaka firma, ki da kaj nase, pridobiva povratna mnenja uporabnikov. Na podlagi tega, gradi svojo strategijo delovanja na trgu. Če pa se odgovorni skrivajo kot biser v školjki in je do njih nemogoče priti (npr. računovodstvo), edini kontakt s podjetjem pa preko HD-ja, kjer so informacije odvisne od osebka, s katerim stranka kontaktira, stvar ne more zadovoljivo delovati. Uporabniki smo prepuščeni sreči, informacije dobivamo posredno ali sploh ne. Srečo imamo (mala stranska vrata) ta neuradni forum, ki pa je spet neuradni, mnenja in odgovori neuradnikov so pogosto osebna stališča in niso povezana z družbo. Kako lahko uporabniki pridemo do pravih informacij, tu imam v mislih tudi starejše, ki niso vešči interneta? Zakaj se T-2 otepa uradnega foruma?

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 11:08
Napisal/-a Malkec
Več kot očitno je, da karkoli rečemo nebo zaleglo. Pol pa nebomo več nič rekli, pa bo problem rešen ane :nevem:

P.s.: kaj točno tebe muči sploh? Seveda poleg Mediaset kanalov?

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 11:14
Napisal/-a oyoy
cuker mu je padel ... :D

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 11:28
Napisal/-a matjazc
Malkec napisal/-a: P.s.: kaj točno tebe muči sploh? Seveda poleg Mediaset kanalov?
Več kot očitno ga moti komunikacija med strankami in pa T-2jem.

Kar se komunikacije tiče je to problem od samega začetka, ko je T-2 začel delovati. Kdaj se bo pa ta komunikacija zboljšala oz. popravila, pa raje ne razmišljam. Bi bilo že dovolj, da bi se kakšno telefonsko številko (računovodstvo, itd.) objavilo na sletno stran, predvsem pa da bi se oglašali na klice. Le upamo lahko, da se enkrat vzpostavila prava komunikacija med strankami in T-2jem, ker niso vsi naročniki na tem forumu.

Drugače pa svaka čast Komarju in ostalim, ki pomagajo pri delovanju foruma in pa vsem neuradnikom T-2jevcem, da nam pomagate preko forumu, ker drugače bi bili prepuščeni usodi oz. verjetno bi zgubil potrplenje in bi bil sedaj pri konkurenci kjub višjim cenam. Hvala vam za ves trud. :car: :pivo:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 13:39
Napisal/-a white
oyoy napisal/-a:cuker mu je padel ... :D
Če bi bilo to, bi mu že marsikdo od tukaj prinesel 10Kg bonbončkov :jao:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 14:44
Napisal/-a tonimona
Izvirni greh pa bi ostal. :jao:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 14:55
Napisal/-a tonimona
Malkec napisal/-a:Več kot očitno je, da karkoli rečemo nebo zaleglo. Pol pa nebomo več nič rekli, pa bo problem rešen ane :nevem:

P.s.: kaj točno tebe muči sploh? Seveda poleg Mediaset kanalov?
Malkec, vsaka kritika ne more biti razlog za osebno užaljenost razen, če z njo zadaneš šibko točko. Delno ti je zadevo razložil že matjazc. Menim pa, da če bi odgovorni v firmi stopili iz prestola in prisluhnili ljudstvu, bi marsikateri vzrok za slabo voljo in jezo odpadel. Spisek zadev, ki me (nas) mučijo lahko razbereš tu iz foruma, nekatere pa imate tudi v bazi podatkov na firmi. :namrec:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 15:25
Napisal/-a Malkec
Kakšna osebna užaljenost? Daj ne se hecat no :mrgreen:

Še zdaj mi ni jasno kaj točno te boli. Probleme se rešuje, veliko se jih je že rešilo, še več se jih bo v prihodnosti. Predlagam ti pa, da se malce skuliraš s temi obtožbami. Verjami, da ljudi blizu vrha berejo forum ampak veliko stvari pa ne gre uredit čez noč. Pa saj to trobim že cel čas, pa me noben posluša. :lol:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 15:35
Napisal/-a tonimona
Malkec napisal/-a:A zdaj sem pa jaz neresn ker sem ti nakazal v čem je problem? Prokleti k**** nehvaležni.
:hudicek:
Tudi ostale zadeve lahko argumentiram. :namrec:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 15:39
Napisal/-a slow_slow
alamar napisal/-a:
slow_slow napisal/-a:V bistvu si dajete duščka v tej temi, ker se dobesedno samo stopnjujete.

alamar: če imaš težave lahko prijaviš napako, številka za to je 059000002.
Kaj na javljam? Če bi razumel, je bilo mišljeno o na splošno nedelujočih in pomankljivih stvareh in ne specifičnih za posameznika. ;-)

Tudi take zadeve je dobro, če so javljene po uradni poti.

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 15:52
Napisal/-a Malkec
tonimona napisal/-a:Tudi ostale zadeve lahko argumentiram. :namrec:
Ti kr, tisto je bil en f***** up dan :owned: :pivo:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 17:53
Napisal/-a darkdog
Res da se je precej podražilo,vsi veliko pričakujemo.... v to ne dvomim,da bomo s časoma dobili kakšno prijetno presenečenje,katerega bomo po večini veseli...

... samo ste mi pa nekateri smešni.... še prve položnice z večjim računom niste plačali,pa bi se vsi že s bombončki sladkali...

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 11. Mar 2010 ob 18:00
Napisal/-a tonimona
Ajajaj, ko boš ugotovil, da bo to v redu tudi zate, ti ne bo več tako smešno. :namrec:

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 12. Mar 2010 ob 08:23
Napisal/-a white
Itak da je smešno

Re: Čakajoč na bombončke

Objavljeno: 12. Mar 2010 ob 08:42
Napisal/-a Mah
Meni bi blo kul, če bi pri Brezčasnem VDSL-ju dali iz 10/2 Mbps na 10/4 Mbps.