[Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
- iElectric
- Model
- Prispevkov: 214
- Pridružen: 3. Apr 2006 ob 22:39
- T-2: Že imam
- Paket: 20/20mbit
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
[Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Torej, za vse tiste, ki selite priključek in vam downtime povzroča škodo. Preden začnem še povem, da slabše ne bi moglo se zaplesti (tako kot sem navajen iz T2). Selitveni datum, ko morajo biti ključi prejšnega prostora predani je 01.06.2010. Gre za d.o.o.
20.04.2010
Več kot mesec je do selitve, treba je razmišljati o migraciji optičnega priključka. Selimo se v isti stavbi, samo v drugo nadstropje. Kličem na T-2 helpdesk in povprašam kakšen je postopek. Razložijo mi, da pride nek mojster izklopit in drugi mojster v roku dveh dneh izklopit. Povem jim, da dva dni nedelujočega priključka za firmo ni sprejemljiv. Ampak, tak je pač postopek mi pravijo.
Razmišljam, kako zminimizirat čas...
15.05.2010
Na T-2 pošljem prošnjo selitve priključka.
22.05.2010
Nobenega odgovora, zato kličem na T-2, kjer mi povejo da je postopek stekel, a mene vseeno radi pustijo na hladnem. V parih dneh me pokliče serviser.
01.06.2010
Ob 13:30 odpove internet. Puf. Kličem na T-2 in mi odvrnejo, da smo v postopku selitve. Brez obvestila, opozorila nič. Rdeč od besa težim na T-2, kaj se grejo. Čez 2 uri me kliče serviser, da pride jutri. Ok, prvi dan downtime-a se začne.
02.06.2010
Serviser se oglasi, razložim mu da nočem 2dni downtime-a in če bodo danes stvari porihtane. Odvrne mi, da on tako ali tak samo priključi, stvari morajo štimat. Napelje optiko od omarce do nas, priključi modem. Čara gor dol... Nato pravi, da je optični kabel poškodovan, ker imamo zelo slab signal. Bo posredoval naprej.
GREAT, spet sem v temi. Kaj sploh vem, da se dogaja? Nobena stvar ni šla tako, kot so mi na T-2 napovedali (od tistega, kar sploh so).
03.06.2010
Pridem v firmo, T-2-jevec naj bi se oglasil, internet dela. Yaay, sprobam vso našo tehniko, dela. Vprašam kolegico, kaj je serviser zrihtal, pravi da je samo menjal modem in šel. Aha, sklepam da so porihtali problem s signalom, ali pa je bil modem kriv.
05.06.2010
SSH-jam se na sever, pingtimeout. Fuck, ura je 10 zvečer in niti do našega routerja ne morem. Treba bo v firmo. Pridem tja, znotraj routerja vse dela. Ping ven ne dela. Ping noter ne dela. Kličem na T-2, v 4 mi rata dobit dokaj pismeno osebo. Ugotoviva, da moj switch ne dobi IP-ja. Povem mu za predhodne ugotovitve servierja, večkrat resetirava modem, poda napako naprej. Nalepem se klic prekine, dobro si rečem, recimo da sva zrihtala.
06.06.2010
Spet, polovico dneva promet skozi modem ne gre nikamor. Čakamo.
07.06.2010
Spet, že zjutraj odpove promet. Firma spet stoji. Kličem na T-2, in mu razložim dogodke s signalom itd, pove mi naj resetiram modem. Lepo mu odvrnem, da foro z resetiranjem poznamo slabih 10 let, da smo več al manj vsak dan pri problemu sprobali rešitev in da trenutno nisem na lokaciji, da bi ga sploh resetiral. Zanima me, kdaj pride kdo pogledat naš signal. Tip se začne dret, da če nisem na lokaciji da bi resetiral modem ga nimam kaj klicat in odloži. Wow, tak odnos s strankami, svaka čast. Kličem na novo, bodo poslali nekoga.
11.06.2010
Od ponedeljka je internet delal povprečno po 2/3 dneva, nekako se je dalo preživet. Ob 2 me kliče me serviser, da lahko pride čez pol ure. Super, čudno da ni poklical kar iz lokacije. Pičim v firmo, on pride z novim modemom. Povem mu, da nima smisla menjat, ker smo že probali na samem začetku. Že skoraj 14 dni loopamo okol problema. Pokliče v centralo, potrdijo mu menjavo. Ko je prišel, je internet ravno delal. V centrali preverijo loge, internet res večino časa ne deluje. Pravi, da mora napako prijavit na FTTH oddelek, on ne more nič. HALO?! Mislim, ko da se med sabo ne bi pogovarjali. Ok si rečem, važno da so DOJELI, da je problem nekje med modemom in centralo. Odvrne mi, da me bo že v ponedljek zjutri nekdo klical, da bodo izvedli mertive.
15.06.2010
Danes je torek, ura gre proti opoldne. Nobenega klica. Internet je v zadnjih 3 dneh delal skupaj mogoče 6 ur. Nevem kaj naresti, preden se mi utrga. Definitivno ta mesec interneta NE bom plačal, če sploh pridem do njega. Naj kličem na helpdesk? Že vem odogovor, napaka je bila sposredovana. Dobra dva tedna že imamo dobesedno downtime, rajše ne bi opisoval kakšna škoda je zaradi tega nastala.
20.04.2010
Več kot mesec je do selitve, treba je razmišljati o migraciji optičnega priključka. Selimo se v isti stavbi, samo v drugo nadstropje. Kličem na T-2 helpdesk in povprašam kakšen je postopek. Razložijo mi, da pride nek mojster izklopit in drugi mojster v roku dveh dneh izklopit. Povem jim, da dva dni nedelujočega priključka za firmo ni sprejemljiv. Ampak, tak je pač postopek mi pravijo.
Razmišljam, kako zminimizirat čas...
15.05.2010
Na T-2 pošljem prošnjo selitve priključka.
22.05.2010
Nobenega odgovora, zato kličem na T-2, kjer mi povejo da je postopek stekel, a mene vseeno radi pustijo na hladnem. V parih dneh me pokliče serviser.
01.06.2010
Ob 13:30 odpove internet. Puf. Kličem na T-2 in mi odvrnejo, da smo v postopku selitve. Brez obvestila, opozorila nič. Rdeč od besa težim na T-2, kaj se grejo. Čez 2 uri me kliče serviser, da pride jutri. Ok, prvi dan downtime-a se začne.
02.06.2010
Serviser se oglasi, razložim mu da nočem 2dni downtime-a in če bodo danes stvari porihtane. Odvrne mi, da on tako ali tak samo priključi, stvari morajo štimat. Napelje optiko od omarce do nas, priključi modem. Čara gor dol... Nato pravi, da je optični kabel poškodovan, ker imamo zelo slab signal. Bo posredoval naprej.
GREAT, spet sem v temi. Kaj sploh vem, da se dogaja? Nobena stvar ni šla tako, kot so mi na T-2 napovedali (od tistega, kar sploh so).
03.06.2010
Pridem v firmo, T-2-jevec naj bi se oglasil, internet dela. Yaay, sprobam vso našo tehniko, dela. Vprašam kolegico, kaj je serviser zrihtal, pravi da je samo menjal modem in šel. Aha, sklepam da so porihtali problem s signalom, ali pa je bil modem kriv.
05.06.2010
SSH-jam se na sever, pingtimeout. Fuck, ura je 10 zvečer in niti do našega routerja ne morem. Treba bo v firmo. Pridem tja, znotraj routerja vse dela. Ping ven ne dela. Ping noter ne dela. Kličem na T-2, v 4 mi rata dobit dokaj pismeno osebo. Ugotoviva, da moj switch ne dobi IP-ja. Povem mu za predhodne ugotovitve servierja, večkrat resetirava modem, poda napako naprej. Nalepem se klic prekine, dobro si rečem, recimo da sva zrihtala.
06.06.2010
Spet, polovico dneva promet skozi modem ne gre nikamor. Čakamo.
07.06.2010
Spet, že zjutraj odpove promet. Firma spet stoji. Kličem na T-2, in mu razložim dogodke s signalom itd, pove mi naj resetiram modem. Lepo mu odvrnem, da foro z resetiranjem poznamo slabih 10 let, da smo več al manj vsak dan pri problemu sprobali rešitev in da trenutno nisem na lokaciji, da bi ga sploh resetiral. Zanima me, kdaj pride kdo pogledat naš signal. Tip se začne dret, da če nisem na lokaciji da bi resetiral modem ga nimam kaj klicat in odloži. Wow, tak odnos s strankami, svaka čast. Kličem na novo, bodo poslali nekoga.
11.06.2010
Od ponedeljka je internet delal povprečno po 2/3 dneva, nekako se je dalo preživet. Ob 2 me kliče me serviser, da lahko pride čez pol ure. Super, čudno da ni poklical kar iz lokacije. Pičim v firmo, on pride z novim modemom. Povem mu, da nima smisla menjat, ker smo že probali na samem začetku. Že skoraj 14 dni loopamo okol problema. Pokliče v centralo, potrdijo mu menjavo. Ko je prišel, je internet ravno delal. V centrali preverijo loge, internet res večino časa ne deluje. Pravi, da mora napako prijavit na FTTH oddelek, on ne more nič. HALO?! Mislim, ko da se med sabo ne bi pogovarjali. Ok si rečem, važno da so DOJELI, da je problem nekje med modemom in centralo. Odvrne mi, da me bo že v ponedljek zjutri nekdo klical, da bodo izvedli mertive.
15.06.2010
Danes je torek, ura gre proti opoldne. Nobenega klica. Internet je v zadnjih 3 dneh delal skupaj mogoče 6 ur. Nevem kaj naresti, preden se mi utrga. Definitivno ta mesec interneta NE bom plačal, če sploh pridem do njega. Naj kličem na helpdesk? Že vem odogovor, napaka je bila sposredovana. Dobra dva tedna že imamo dobesedno downtime, rajše ne bi opisoval kakšna škoda je zaradi tega nastala.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Prosim za id priključka na privatno sporočilo, da se pogleda. Tole mora bit nekaj hudo narobe.
- iElectric
- Model
- Prispevkov: 214
- Pridružen: 3. Apr 2006 ob 22:39
- T-2: Že imam
- Paket: 20/20mbit
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
16.06.2010
Ob 12:00 se je oglasil tehnik, ugotovil je močno slablenje na povezavi s centralo (več kot 30dB na kablu). Meritve iz centrale niso pokazale nobene napake, na koncu sva z rdečim laserjem odkrila na 2 lokacijah sred hodnika močno ukrivljen kabel in v omarci na prehodu iz horizontale v vertikalo je bil tako zasukan, da je laser svetil kar v steno.
Torej, problem rešen (upajmo dokončno), zahvale Malkecu in tehniku
Ob 12:00 se je oglasil tehnik, ugotovil je močno slablenje na povezavi s centralo (več kot 30dB na kablu). Meritve iz centrale niso pokazale nobene napake, na koncu sva z rdečim laserjem odkrila na 2 lokacijah sred hodnika močno ukrivljen kabel in v omarci na prehodu iz horizontale v vertikalo je bil tako zasukan, da je laser svetil kar v steno.
Torej, problem rešen (upajmo dokončno), zahvale Malkecu in tehniku
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Se pravi se nekomu 2.6. ni dalo pogledat če je kje mogoče kabel zategnil na vogalih po nesreči. Super.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Glavno da se je tole rešilo.
-
- Guru
- Prispevkov: 999
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Upam, da si navil par uhljev tistim, ki niso uspeli tega urediti v 24urah.
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Čudi me, da Kekoke ni skočil v zrak... bom pa zato jaz.Malkec napisal/-a:Glavno da se je tole rešilo.
A to je neuraden odgovor, stranko se je pa nategovalo celih 14 dni (s povezavo), pa še prej 14 dni (slabo obveščanje)? Za take stvari bi moral nekdo leteti iz službe, stranki pa v opravičilo dati najmanj letno naročnino. V Sloveniji je še vedno prisotna balkanska miselnost... očitno moramo biti srečni in tiho, da sploh imamo internet, pa četudi ta 9/10 časa ne deluje in te operater nateguje cel mesec!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Malkec je samo pomagal. kar je napisal je zato ker se je res rešilo.
In še kr je to neuradno ja,
vse nadaljno pa rešuje npr. reklamacijska služva(pritožbe, reklamacije),
noben ni rekel da more kdo biti tiho, na tak način se ne bo nič rešilo.
In še kr je to neuradno ja,
vse nadaljno pa rešuje npr. reklamacijska služva(pritožbe, reklamacije),
noben ni rekel da more kdo biti tiho, na tak način se ne bo nič rešilo.
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Nisem policaj in sem se imuniziral tozadevno. Mislim da sem dovolj energije vložil v pojasnjevanje mojega mnenja in Malkec pravi, da me je razumel.
Zgleda so med nami le tolikšne jezikovne razlike, da je komunikacija nemogoča.
Mogoče je treba spisat en
Štajersko - Slovenski slovar:
Fraze
Glavno da se je tole rešilo. :
1 sleng Kok sem si ušeč, ker sem tole
v parih urah zrihtu. Če neb blo mene sploh
ne bi blo T2
2 strokovno Smrdule lublanske od
tehnikov k se niti mal ne pretegnejo, dab kakšen
problem rešile, jaz klele cele dneve umiram za
firmo, pol moram pa še javno podobo firme za
njimi popravljat.
3 prostaško Ja kaj nam pa boš? Kaj se pa
repenčiš? Sej smo ti zrihtal, začepi zdej in bod
hvaležen. Pričakujem da spišeš zdej en
hvalospev meni in enega za firmo.
Zgleda so med nami le tolikšne jezikovne razlike, da je komunikacija nemogoča.
Mogoče je treba spisat en
Štajersko - Slovenski slovar:
Fraze
Glavno da se je tole rešilo. :
1 sleng Kok sem si ušeč, ker sem tole
v parih urah zrihtu. Če neb blo mene sploh
ne bi blo T2
2 strokovno Smrdule lublanske od
tehnikov k se niti mal ne pretegnejo, dab kakšen
problem rešile, jaz klele cele dneve umiram za
firmo, pol moram pa še javno podobo firme za
njimi popravljat.
3 prostaško Ja kaj nam pa boš? Kaj se pa
repenčiš? Sej smo ti zrihtal, začepi zdej in bod
hvaležen. Pričakujem da spišeš zdej en
hvalospev meni in enega za firmo.
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Da se razumemo, to ni bil napad na Malkca. Je pač bil edini, ki je sploh karkoli neuradno komentiral. Njegov odgovor sem komentiral, ker bo to tudi edini odgovor, ki ga bo stranka dobila.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
In pol sem spet jaz vsega kriv ker hočem pomagat stranki, kateri se je dogodil neljubi dogodek zaradi različnega spleta okoliščin. Mene prav BK kaj si vidva tule mislita pa filozofirata, me ne gane več sploh. Glavno je samo to, da se problem pri stranki reši.
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 648
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Ma, sploh ni problem v T-2(ju)! Problem je v teh "študentkih" na HD. Primer: 3x sem podal eno in isto okvaro, vedno so jo vpisali v računalnik, a jo tudi niso nikoli našli, ko sem ponovno klical. Kam je izginila? Verjetno je to odvisno od stranke do stranke, a pri meni je že stalna praksa.
Moj komentar: Raje bi na liniji čakal 3x več, kot pa da me prevzame en študentek, ki nima pojma o pojmu, me odslovi v parih skundah in potem ploska "PA SEM GA ....".
Tukaj je glavna črna in zelo šibka točka T-2.
Druga šibka točka pa je dostopnost. Vse "normalne" firme imajo objavljeno številko do konkretnega oddelka. Zakaj jo T-2 nima? Kdaj se bo o tej problematiki kaj bolj resno razpravljalo? Zakaj se skrivajo? Poslujejo na črno ali pa se bojijo naših vprašanj?
Moj komentar: Raje bi na liniji čakal 3x več, kot pa da me prevzame en študentek, ki nima pojma o pojmu, me odslovi v parih skundah in potem ploska "PA SEM GA ....".
Tukaj je glavna črna in zelo šibka točka T-2.
Druga šibka točka pa je dostopnost. Vse "normalne" firme imajo objavljeno številko do konkretnega oddelka. Zakaj jo T-2 nima? Kdaj se bo o tej problematiki kaj bolj resno razpravljalo? Zakaj se skrivajo? Poslujejo na črno ali pa se bojijo naših vprašanj?
- iElectric
- Model
- Prispevkov: 214
- Pridružen: 3. Apr 2006 ob 22:39
- T-2: Že imam
- Paket: 20/20mbit
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Sicer študiram elektrotehniko, pa sem se zelo težko skomuniciral z HD oddelkom na T-2. Ločitev HD in tehnične podpore je super ideja, ampak mnogokrat ljudje na tehnični še vedno niso dobro komunikacijsko sposobni. T-2 bi moral predvsem izvesti komunikacijske teste pri zaposlovanju.
Bistvo leži na komunikaciji s stranko in njenim zadovoljstvom. Če imaš nekoga zaposlenega, ki ima stik s strankami in nima pojma kaj dela, pride firma na slab glas. Moj primer lepo pokaže, kako težko je pridi do servisa, ker te ljudje na helpdesku vzamejo apriori za kretena.
Seveda marsikdo, ki kliče na HD nima pojma kaj/o čem govori. T-2 bi moral delati v smeri hitrejšega ugotavljanja napak.
Predstavljam si, da imajo na tehničnem oddelku precej nepregleden sistem nad stanjem omrežja stranke.
Mojih 5 centov.
Bistvo leži na komunikaciji s stranko in njenim zadovoljstvom. Če imaš nekoga zaposlenega, ki ima stik s strankami in nima pojma kaj dela, pride firma na slab glas. Moj primer lepo pokaže, kako težko je pridi do servisa, ker te ljudje na helpdesku vzamejo apriori za kretena.
Seveda marsikdo, ki kliče na HD nima pojma kaj/o čem govori. T-2 bi moral delati v smeri hitrejšega ugotavljanja napak.
Predstavljam si, da imajo na tehničnem oddelku precej nepregleden sistem nad stanjem omrežja stranke.
Mojih 5 centov.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
Res ne bi rad bil pameten in verjamm, da je blo tle velik nepotrebne slabe volje.iElectric napisal/-a: Razmišljam, kako zminimizirat čas...
Ampak, če bi bil jst na tvojem mestu, bi vzporedno vzpostavil FTTH priključek vsaj kakšen teden prej (selitev sploh omenil ne bi). Potem pa z enim dopisom razjasnil svoje želje, ko bi bila oba priključka že funkcionalna. Imel bi cca. 5€ večje stroške zaradi podvojene naročnine tistih nekaj dni, ampak 100x manj problemov.
Drug komentar, očitno je, da se je zapletlo zaradi napake v vlaknu, torej nesposobnost HDja oz. nerazumevanje tvojih želja, tle nima NIKAKRŠNE veze, ker bi blo, če bi bla vlakna delujoča vse zelo tekoče...
Mam pa dnevno izkušnje, ko stranke na TS "selijo" priključek in se zaplete ma popolnoma vse, s tem da zraven trpi pa konkurenčen ISP, ki res ni popolnoma nič kriv, stranke pa prav tako reklamirajo storitev, kljub krivdi na drugem koncu žice... skratka, živemu človeku se vse zgodi.
Re: [Imam] FTTH 50/50 (selitev priključka)
sploh ne morš verjet, da lahko kdo to napiše, če se zavedaš, da je tole napisal nekdo, ki je glede na dosedaj napisano očitno dokaj visoko, kjer ima lahko kako vlogo pri odločanju o administrativnih postopkih...ne morš verjet na kubik.
Torej Hevidi, če ti prevedem kaj si našpisal: Nima veze kaj se v resnici dogaja (selitev), ti bi moral poznat naše slabe administrativne postopke in jih prelisičit. Če tega ne znaš, si si sam kriv.
Slaba volja je res nepotrebna, loh greš za 14 dni na pir in si ga na izi vzameš. Ni slabe volje, zagarantirano!