Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Lepo napisano. Dodal bi le, da strategija reševanja podjetja z molzenjem naročnikov je obsojena na neuspeh. Če bi se tako lotili reševat Merkur, bi že propadel.
-
- Znanec
- Prispevkov: 59
- Pridružen: 1. Sep 2008 ob 20:39
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasna optičarka
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Vsak operater ima nek varnostni ventil, da si vsaj delno pokrije stroške priklopa novega uporabnika. Samo T-2 do zdaj tega ni imel. Če ljudem ponudiš prst, ti bodo požrli celo roko. To vem iz izkušenj. Ne vem pa ali je pametno da to zaračunaš vsem brez kake časovne omejitve. Osebno bi se mi zdelo mimo, da bi mi operater zaračunal preklic po nekem določenem času, sploh, če sem bila naročnica skoraj 5 let, kot sem recimo na T-2. To seveda hipotetično, ker nikamor ne odhajam. A vseeno, misim, da bi tukaj bilo pametno upeljati nek časovni parameter.
Moje osebno mnenje je, da bi že od začetka T-2 moral voditi drugačno politiko poslovanja, to je eno, poleg tega pa morda biti malce bolj zmeren pri upeljavi obsega storitev (tukaj ciljam predvsem na UMTS) saj so to res velike naložbe, ki morda nekaj let nazaj niso delovale tako zelo rizične, a pač noben ni računal na recesijo, ki je nedvomno prispevala svoje. A menim da bi kljub temu slej kot prej naleteli na podobne težave. Preveč tega je bilo zastonj. Tudi obstoječi naročniki predstavljajo strošek, ne samo novi.
Moje osebno mnenje je, da bi že od začetka T-2 moral voditi drugačno politiko poslovanja, to je eno, poleg tega pa morda biti malce bolj zmeren pri upeljavi obsega storitev (tukaj ciljam predvsem na UMTS) saj so to res velike naložbe, ki morda nekaj let nazaj niso delovale tako zelo rizične, a pač noben ni računal na recesijo, ki je nedvomno prispevala svoje. A menim da bi kljub temu slej kot prej naleteli na podobne težave. Preveč tega je bilo zastonj. Tudi obstoječi naročniki predstavljajo strošek, ne samo novi.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Ugotavljam, da se najina stališča krepko razhajajo.voyager2 napisal/-a:
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1067
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Kakšno grdo zavajanje!
Telemach ima skoraj vse postavke na ceniku dražje, recimo računa montažo digitalnega sprejemnika, kar je res
Amis, kot je bilo ugotovljeno, računa tudi priključnino pod določenimi pogoji, ostale postavke praviloma dražje, recimo ponovni vklop neplačnika; pri T-2 za četvorčka računamo manj, recimo
Siol, pa to verjet ne morš, da si dal kot primerjavo, saj računajo za vzpostavitev priključka s TVjem kar 115€
Tuštelekom ti računa kilometrino pri odpravi napak pa recimo selitev priključka 63€, pri nas je to 20€ (če upoštevamo strošek preklica)
Bodimo korektni, celokupno gledano je T-2 še vedno je daleč cenejši kot konkurenca, kar dokazujejo računi, ki jih vsak mesec izdajamo.
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Bravo.
Take neutemeljene je treba lepo z dejstvi pa je mir
Take neutemeljene je treba lepo z dejstvi pa je mir
-
- Faca
- Prispevkov: 171
- Pridružen: 8. Mar 2007 ob 15:25
- T-2: Že imam
- Paket: T4 GIGA / TS Modri Plus
- Kraj: odročen
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Se strinjam, da je to precej sporno. Ali to pomeni, da bodo v primeru črnega scenarija - blackouta zaradi stečaja - potem vsem odhajajočim strankam na podlagi tega pobrali še 20 EUR? Sicer ne gre za nek velik denar, pač pa za princip in dejstvo, da noben od glavnih konkurentov tega nima - niti SiOL niti Amis niti Telemach niti Tuš.
Še enkrat si preberi.
Še enkrat si preberi.
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Ma kakšen blackout lepo vas prosim.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Tukaj se gre za preklic pogodbe s strani uporabnika.
Zakaj se pa uvaja, ker določeni uporabniki se naročajo za nekaj dni samo za to da bi videli kako to zgleda, in to ne naredijo samo 1x.
Zakaj se pa uvaja, ker določeni uporabniki se naročajo za nekaj dni samo za to da bi videli kako to zgleda, in to ne naredijo samo 1x.
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Ne, ker pogodbo ni prekinil uporabnik!maxhoop napisal/-a:Se strinjam, da je to precej sporno. Ali to pomeni, da bodo v primeru črnega scenarija - blackouta zaradi stečaja - potem vsem odhajajočim strankam na podlagi tega pobrali še 20 EUR?
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
ce nisi vezan na t-2 ne vem zakaj bi sedaj naenkrat moral placati ce gres vztran...pa zdi se mi "to je moje mnenje" da je edino pravilno da nisi vezan na nekega ponudnika...saj smo v demokraciji. pac e nisi zadovoljen gres vstran. ne pa potem placujes neke penale...oz. predcasno prekinitev
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
odgovor ti je bil napisan že neštetokrat skozi to temo. Samo dva posta gor ga imaš napisanega ...
-
- Faca
- Prispevkov: 171
- Pridružen: 8. Mar 2007 ob 15:25
- T-2: Že imam
- Paket: T4 GIGA / TS Modri Plus
- Kraj: odročen
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Potem pa naj ne velja za uporabnike, ki so več kot 12 mesecev in bo mir.slow_slow napisal/-a:Tukaj se gre za preklic pogodbe s strani uporabnika.
Zakaj se pa uvaja, ker določeni uporabniki se naročajo za nekaj dni samo za to da bi videli kako to zgleda, in to ne naredijo samo 1x.
-
- Guru
- Prispevkov: 999
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
slow_slow in zato ajde vsem nabit 20 EUR dolga ane. Zakaj se ne računa 2,3,..priklop? Ali pa zakaj se ni T-2 odločil, da ta znesek plača le tisti, ki je naročnik recimo manj kot x mesecev? Ne, T-2 čist po balkansko vse v isti kotl pa udri. Če je nekdo 5 let že T-2jev naročnik, potem pa kar naenkrat začnejo storitve propadat ali pa gredo cene v nebo in se zato odloči da gre. Kako je to isto tistemu, ki se "preserava"? Tu je pač očiten poskus oz. realizacija molzenja naročnikov, zato ker so predolgo na T-2.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Jaz sem samo en razlog napisal,
drugače nimam jaz nič pri oblikovanju cen.
Če želiš svoje nestrinjanje torej uveljavljat se na T-2 direkt obrni.
drugače nimam jaz nič pri oblikovanju cen.
Če želiš svoje nestrinjanje torej uveljavljat se na T-2 direkt obrni.
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Podrazitev storitev T-2 s 1.1.2011
Nekoč nedavno tega je bilo zapisano:
"Napisal/-a tonimona » 29. jan 2010 ob 13:10
Pa so govorili, da niso kot ostali. Pa so razlagali, da so boljši. Pa so se primerjali s konkurenco. Samo vprašanje časa je bilo, kdaj bodo pohlepni ratali. In niste mi verjeli, od 1.3.2010 mi boste verjeli. Amen "
"Napisal/-a tonimona » 29. jan 2010 ob 13:10
Pa so govorili, da niso kot ostali. Pa so razlagali, da so boljši. Pa so se primerjali s konkurenco. Samo vprašanje časa je bilo, kdaj bodo pohlepni ratali. In niste mi verjeli, od 1.3.2010 mi boste verjeli. Amen "