Stran 1 od 1

(ne)delujoči TV kanali brez obvestil ...

Objavljeno: 20. Feb 2011 ob 10:46
Napisal/-a davorg
Spoštovani T-2

Sem zadovoljen uporabnik T-2 storitev na dveh lokacijah. Prva lokacija ima VDSL in druga lokacija optiko. Imam T-2 telefonijo, T-2 IP TV in T-2 mobilno telefonijo. Mesečno vam za vaše storitve plačujem cca. 100 EUR. A se vam ne zdi fer, da me obvestite o tem, da določeni kanali ne delujejo. Če mi že lahko za novo leto pošljete čestitko po mailu vam ne bi tudi zameril, če bi mi po mailu poslali obvestilo o tem, da ste iz sheme odtranili BBC kanale, seveda z obrezložitvijo zakaj je do tega tudi prišlo in da lahko zanje plačam dodatne 4 EUR in si jih vklopim nazaj v svojo programsko shemo. Ker to da shema M ima kanal BBC World, shema L pa ga nima, mi ni ravno najbolj jasno. A je oseba, ki je na T-2 odgovorna za te zadeve, skregrana z logiko?

Lahko bi prav tako povedali, zakaj ne deluje Info TV HD, zakaj ima ARTE HD težave, zakaj HBO in HBO Comedy ni deloval par dni in še kaj bi se našlo. Ne, reklamacije za nedelujoč HBO ne bom dajal, saj tudi če bi mi odšteli 40 centov za motnje v mesecu februarju ne bi prodobil ničesar. Povejte uporabnikom T-2 storitev v čem je težava na IP TV; a bi zvišanje naročnine za dodatna 2 EUR / mesec pomagala? Če bo pomagalo vam rade volje dodam še 2 EUR, ni težav, želim biti samo obveščen o tem kaj se dogaja. Prosim ne me razočarat po vseh letih kakovostnih storitev.

S spoštovanjem,

D.

P.S.: Sporočilo je poslano tudi na T-2, zanima me uraden odgovor.

Re: (ne)delujoči TV kanali brez obvestil ...

Objavljeno: 20. Feb 2011 ob 11:55
Napisal/-a BOBI