Pritožba in čakanje na odgovor

Tukaj notri so teme, ki so odslužile svojemu namenu
Zaklenjeno
arsnuova
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 8. Apr 2011 ob 16:17
T-2: Že imam

Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a arsnuova » 8. Apr 2011 ob 17:14

Pozdravljeni!

Naj vam predstavim svojo izkušnjo s T-2, morda ima nekdo že podobne izkušnje. V bistvu tule pišem zato, ker nisem po treh tednih prejel še nobenega odgovora.
S T-2 sem bil recimo 90% zadovoljen ostalo so malenkosti o katerih ne gre izgubljati besed. Seveda so bili tudi pri njih zelo zadovoljni. Najbolj so bili zadovoljni, ko so izstavili račun. Še bolj so bili zadovoljni, ko sem račun plačal. A se je naše sožitje končalo s tisto novembersko položnico 2010. Takrat sem storil lapsus in namesto 55 plačal samo 50 eurov;) torej sem ubogemu in revnemu T-2 ostal dolžan celih in neverjetnih 5 eurov. Kako sem le mogel ccc... Seveda tega nisem vedel, in enkrat februarja dobim opomin na mobi, da imam neporavnane račune. Doma pregledam položnice, nobenih nepravilnosti. Nekaj dni pozneje ravno opravljam zadeve na netu in bam! SMS- izklopili smo vas iz omrežja. Hitro letim na T-2, kjer mi vljuden poba razloži, da imam še en neporavnan račun. Jaz hitro na banko ta račun plačat, očitno sem ga nekje pobiksal, vosu. No pa mi vseeno drug dan ni dalo miru in sem šel še enkrat na banko po pretekle izpiske , kjer pa ugotovim, da sem račun dejansko plačal, a samo 50 in ne 55 eurov. No takrat sem bil pošteno jezen na T-2, da me pošilja sem in tja za 5 eu in me prisili, da ponovno plačam celoten znesek 55 eu. Mah, sem reku, dobr, pr T-2 so še mladi in jih mormo razumet pa tut najbrž niso ravno pri denarju pa cerkev je revna itd.itd.itd... In sem si rekel, da bodo gotovo to pri naslednjem računu odšteli pa smo kvit. AMPAK, pogrelo me pa je takrat in to tako, da je bilo tisti trenutek bolje, da sem bil sam s sabo, ko sem prejel zadnji račun, ki ni bil samo zmanjšan za znesek, ki sem ga preplačal, temveč je poleg redne naročnine vseboval še stroške ponovnega priklopa. 77 eurov. Torej, če se je kdo izmed vas sposoben spraviti v mojo kožo, bo razumel, da si žal nisem želel drugega, kot kaki birokratski riti iz T-2 opraviti lobotomijo. Takrat bi bil zmožen storit tudi kako stvar, ki bi jo kasneje seveda obžaloval, tako ogorčen, jezen in razočaran sem bil. Seveda reševanje problemov na tak način ni dolgoročna solucija in sem zato napisal ne preveč prijazno, a konkretno pismo in zahtevo po vračilu denarja. Odgovora po treh tednih nisem prejel. In sedaj se bom postavil v vlogo Nostradamusa in napovedujem naslednje. Z odgovorom zavlačujejo, saj mi bodo za zadnji račun 77 eurov, ki ga nisem in ga niti ne nameravam plačat, poslali opomin pred odklopom. Tako bom, če bom želel ostati pri T-2, prisiljen to poravnati, saj ne poznajo bremepisa. In dokler ne bom denarja na nek način dobil nazaj, bom vsak mesec prisiljen plačevat grožnje pred odklopom. Lahko se samo sklonim in z vso hitrostjo stečem proti zaprtim vratom, a je tako goveda iz t-2. Samo jaz nisem pravi klovn za take igrice. Treba je poudarit, da so goveda iz T-2 v veliki finančni riti in jim pride prav vsak zavlačevan euro. AMPAK NE NA MOJ RAČUN!!

Evo, tule še pismo, ki sem ga naslovil na T-2.

Lp, Arsnuova




Ta pa ta
Tam pa tam
1000 Ljubljana
Transakcijski račun:UniCredit Bank
Osnovni kapital: 0,00 €

T-2 d.o.o
Streliška cesta 150
2000 Maribor
Transakcijski račun:Raiffeisen Banka d.d.24100-9004664694
Banka Celje d.d.06000-0949235606
NLB d.d.02922-0256058946
Osnovni kapital družbe: 28.264.625,75 €



Zadeva: Zahteva po vračilu preveč plačane naročnine na T-2 na zgoraj naveden transakcijski račun.




Spodaj podpisani ta pa ta zahtevam, da mi vrnete preveč plačano naročnino T-2 na zgoraj naveden transakcijski račun v OSMIH DNEH. Naj posebej poudarim, da dobropis ne pride v upoštev, saj ne dopuščam, da bi VAM na moj račun tekle pozitivne obresti.
Kot boste razbrali iz dokazil, ste mi na najbolj aroganten način, brez da bi preverili, izključili internet za borih 5 eurov. Očitno pri vas bremepis ne funkcionira, zato tudi na dobropis ne pristanem. Za 5 eurov ste me prisilili na nepotrebno pot, stroške prevoza in ponovno neupravičeno plačilo za že plačano storitev. Če vaš računalnik ne loči med neplačanim in premalo plačanim (5 eurov) računom in ni zmožen funkcije bremepisa, potem se moramo strinjati, da ni vreden več, kot dobrega meta skozi zaprto okno, sledi pa mu lahko tudi tisti, ki ga je tako programiral. Pika na i pa je najnovejši račun za storitve T-2, ki pa znaša kar 77 eurov in kjer so všteti še stroški ponovnega priklopa! PONOVNI PRIKLOP, KATEREGA UREDI VAŠ ZAPOSLENI NA IZPOSTAVI ZGOLJ S KLIKOM NA RAČUNALNIK ZNAŠA 16 eurov brez ddv!? TO JE MILO REČENO ODERUŠTVO IN JE ZRELO ZA PRIJAVO NA ZPS. Pravzaprav je celotna zadeva zrela za pritisk na več pravnih vzvodov.
Naravnost neverjetno je, da si družba, ki razpolaga z 28.264.625,75 € kapitala dopušča tako ravnanje s strankami.
Zato sem sklenil, da bom tudi sam zahteval odškodnino za škodo, ki mi jo je povzročilo vaše podjetje, če mojim zahtevam ne boste pravično ugodili Namreč kot lahko preverite telefonske pogovore, sem večkrat podal prijavo, da v deževju teče voda iz T-2 omarice v kleti. Po večkratnih opozorilih, se je le pojavil nekdo, ki je zatrdil, da bo napaka odpravljena. Če je odpravljena ne vem, je pa nastala škoda, za katero sprva nisem zahteval odškodnine, po dogodku z izključitvijo iz omrežja za borih 5 eurov pa sem na tožbo pripravljen.

Še vprašanja:
- Kdo mi bo poravnal potne stroške za nepotrebno urejanje situacije?
- Kdo bo poravnal stroške poštnine za to nepotrebno pismo?
- Kdo bo povrnil škodo za delno neopravljeno, vendar v celoti plačano storitev (nedelovanje TV programov- History, Nat geo wild,... 14 dni) ter večkrat prekinjeno delovanje interneta, kjer pa se na vaši strani samo zahvaljujete za razumevanje? Tudi sam bi se lahko zahvalil za razumevanje, ker sem se zatipkal in namesto 55 plačal samo 50 eurov!!!!
- Zakaj zadnji račun znaša 57 in ne 55 eurov? Ali si je gospoda zamislila ponovno podražitev?
- Zakaj kljub izjemnemu bogastvu, s katerim razpolagate ne najamete kvalificiranih prevajalcev, da bi kot Slovenec lahko užival ob branju kvalitetnih slovenskih prevodov namesto te spakedralščine?
- Zakaj moram za pritožbe ali urejanje zadev z vami vedno podpisovati papirje, medtem ko vi nonšalantno vse stvari, ki vas mučijo enostavno uredite s kratkim SMSom?
- Zakaj vaši referenti tako hitro odpravijo stranko, ko se le ta želi pritožiti nad vašimi storitvami? Zelo prijazno do firme, a neprijazno do nas, ki vas polnimo.
- Kako do vašega računovodstva preko telefona? Ko želim, da mi vaš referent pojasni, kateri računi so vknjiženi in kateri ne, sklici, itd...., mi ta odgovori, da nima vpogleda v računovodske podatke. Da mi številko računovodstva, vendar pravi, da se tam neradi javijo! Torej, za tak absurd bi vam moral natrositi krepkih verbalnih in še drugačnih zaušnic.

Ta vprašanja so zgolj retorična, reševanje teh pa zame na vašo srečo nesmiselno. Zadnja položnica v višini 77 eurov ne bo nikdar poravnana! V zaključku tega pisma pa vas pozivam, da mi pošljete novo položnico, kjer bo znesek pravilen in bo ta znašal nič manj in nič več, kot je bilo to do sedaj, stroške ponovnega priklopa pa izbrišete, sicer bom prekinil pogodbo, vas prijavil ustreznim organom in iskal pravico na sodišču zaradi povzročene škode v hiši. Zahtevam tudi vračilo preveč plačanih storitev T-2 v višini 50 eurov.



S spoštovanjem.

Ljubljana, dne 9. marca. 2011



podpis




Priloge:

- Dokazilo o premalo plačani naročnini na T-2 za 5 eurov z dnem
- Dokazilo o ponovno plačani naročnini na T-2 z dnem
- Najnovejša položnica z zneskom 77 eurov z dnem

gogi1
Navdušenec
Prispevkov: 503
Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
T-2: Že imam
Paket: t-3 mobil 100/10
Kraj: Komenda

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a gogi1 » 8. Apr 2011 ob 17:28

Ja hudič ti...ja pa si šel po tem vsaj na poslovalnico,kjer bi sigurno hitro rešili problem...

arsnuova
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 8. Apr 2011 ob 16:17
T-2: Že imam

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a arsnuova » 8. Apr 2011 ob 18:33

Seveda šel na poslovalnico, tam pa ti rečejo, da sprejemajo pritožbe v pisni obliki, kar sem storil, odgovora pa ni

Lp

gogi1
Navdušenec
Prispevkov: 503
Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
T-2: Že imam
Paket: t-3 mobil 100/10
Kraj: Komenda

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a gogi1 » 8. Apr 2011 ob 19:36

ja,po tem jim pa teži po HD...in seveda kakšen od Neradnikov bi tukaj prav prišel... :nevem:

arsnuova
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 8. Apr 2011 ob 16:17
T-2: Že imam

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a arsnuova » 9. Apr 2011 ob 15:40

No, se obračam na Neuradnike. Neuradniki, želim vam lep vikend, nikar se ne sekirajte zaradi mene, za ponedeljek pa vas vljudno, s sključenim hrbtom, glavo globoko med rameni in prav ponižnim, v tla usmerjenim pogledom naprošam, da preverite, kaj se dogaja z mojim primerom. Še prej bi bilo fino prebrat ta post, saj glede nato, koliko ogledov je bilo, si je najbrž marsikdo premislil prebrati celotno besedilo, ker je pač dolgo, a resnično in resno. V želji, da bi bil moj problem rešen hitro pa vam želim mnogo uslišanih molitev. Amen. :car:

Lp
Arsnuova

skymaniak
T-2jevec
Prispevkov: 561
Pridružen: 14. Dec 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: T-2 Mobile

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a skymaniak » 9. Apr 2011 ob 18:28

Z vsem spoštovanjem ne vem zakaj niste preverili plačilnih postavk na servisnih straneh ?
https://servis.t-2.net/status/placilne-postavke

Tukaj lahko vidite, če kje zadeve ne špilajo pri računih.

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a dal » 9. Apr 2011 ob 18:55

Vidiš že, ampak vse se konča pri tem stavku:

"Morebitne domnevne nepravilnosti glede postavk pa lahko prijavite na telefonsko številko 0590 02 214." :neutral:

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a tonimona » 9. Apr 2011 ob 20:13

Saj številka naj bi bila prava, a če se spomnim:
Napisal/-a tonimona » 12. jun 2007 ob 10:33
Nadaljuj, meni jih je uspelo priklicati v 53-em klicu. :jao:
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a dal » 9. Apr 2011 ob 20:25

Jaz ne poznam nikogar, ki bi mu na tej številki kdo dvignil. :neutral:

Ti si prvi. :car:

arsnuova
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 8. Apr 2011 ob 16:17
T-2: Že imam

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a arsnuova » 9. Apr 2011 ob 22:28

Nisem preveril, saj do sedaj nisem uporabljal servisnih strani oz. če se popravim, priznam, da za njih nisem vedel. V vsakem primeru pa bi me po vsej verjetnosti pošiljali od Poncija do Pilata, kakor smo že vsi vajeni v tej birokratski in neurejeni državi. Hvala za informacijo, bom v bodoče spremljal tekoče zadeve.

Arsnuova

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 11. Apr 2011 ob 13:53

Torej, če prav razumem, ker si ti napačno plačal, so zdj neki drugi ljudje goveda in izkoriščevalska banda, ki živi na račun tvojih obresti?

- prosim na ZS ID oz. osebne podatke
- pa še poslovalnico kjer si bil, ker pritožbo lahko oddaš tudi "na zapisnik", oz. jo tam spišete skupaj

Kmečka logika bi mi rekla, po preveritviv na servisnih straneh, da pač samo naslednji račun plačam tolk manj, kot imam preplačila, ane.
:rtmT2:

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a tonimona » 11. Apr 2011 ob 18:53

dal napisal/-a:Jaz ne poznam nikogar, ki bi mu na tej številki kdo dvignil. :neutral:

Ti si prvi. :car:
Malo nas je takih vztrajnežev, ki po 52-tih neuspešnih klicih pokličemo še enkrat isto številko. :namrec:
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1067
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 12. Apr 2011 ob 08:32

Z arsnuovo že rešujeva na privat...
:rtmT2:

Uporabniški avatar
BOBI
Starešina
Prispevkov: 2139
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
T-2: Že imam
Paket: Full kasko na fibru + UMTS
Kraj: Šiška

Re: Pritožba in čakanje na odgovor

Odgovor Napisal/-a BOBI » 12. Apr 2011 ob 10:00

Glavno je da se bo rešil problem :pivo:

Zaklenjeno