Sem naročnik T-2 UMTS telefonije.
Želel bi, da bi se mi oglasil odzivnik ("Kličete v drugo omrežje."), kadar kličem nekoga, ki je svojo številko prenesel v drugo omrežje, če je klic dražji, kot v njegovo prvotno omrežje.
Mislim, da sem dovolj jasno povedal kaj želim, verjetno boste vsi razumeli.
Primer:
Moj sosed je prenesel številko iz Mobitela na Tušmobil. Ker je klic na Tušmobil bistveno dražji, bi želel v tem primeru predvajanje tega sporočila. Sicer za soseda ni problem, saj vem, da je prenesel. Za marsikoga pa lahko ne bi vedel in bi bil potem gromozanski račun.
Imam naročnino tudi pri Simobilu, kjer sem si ta odzivnik brez težav aktiviral (na začetku ni bil aktiven). Zadeva tudi deluje. Kadar kličem soseda, se mi ta odzivnik oglasi. S Simobila je namreč klic na Tušmobil tudi dražji v primerjavi s klicem na Mobitel. Torej, je stvar identična, kot na T-2.
Na T-2 sem tudi v pisni obliki poslal dopis, kaj želim že v petek, 10. 10. 2008. Punca ravno tako. No, še do danes stvar ne deluje, ravno tako pri punci ne (tudi ona ima T-2 in Simobil naročnino, kjer si je to aktivirala in ji tam tudi deluje).
Ker sem včeraj ugotovil, da odzivnik ne dela, sem včeraj in danes klical, kaj je narobe, zakaj niso še uspeli tega aktivirati.
Odgovor:
Da najbrž še niso poskenirali dopisa oz. nekaj v tem smislu. Nato pa so me danes tudi poklicali nazaj, da tega ni več možno aktivirat, da to ni po pravilih in da je to možno v nekem drugem primeru:
Če bi recimo jaz prenesel številko na T-2 in bi želel, da se ta odzivnik predvaja drugim, ki me kličejo.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Seveda sem razložil, da na Simobilu to ni problem, da tam stvar lahko vključim in tudi veselo deluje. Odgovor gospe na drugi strani pa je bil, da je zagotovo tako, kot ona trdi. Svašta!
Zakaj potem na Simobilu ni težav?!! Saj morajo oni tudi upoštevati pravila.
1.) Mi lahko nekdo 100% pojasni, kdo sedaj dela narobe? Simobil ali T-2?
2.) Kaj naj naredim? Vse kar bi rad, je, da se mi odzivnik pač predvaja, ker nočem bit presenečen, ko dobim račun....
Glede tega na APEK-u piše tako:
Prenosljivost številk več kot uspešna
Od uvedbe prenosljivosti mobilnih in fiksnih številk Agencija z izrednim zadovoljstvom ugotavlja, da je bilo do danes prenesenih skupaj že več kot 50.000 številk.
Po opravljenem posvetovanju z zaintetesirano javnostjo je Agencija objavila spremembe in dopolnitve Splošnega akta o prenosljivosti številk, v okviru katerega je pomembno poudariti
predvsem spremembo, ki določa, da je operater v izvornem omrežju dolžan klicočemu uporabniku ob klicu na preneseno številko posredovati kratko sporočilo »Kličete v drugo omrežje« samo v naslednjih dveh primrih;
* da klicoči uporabnik želi prejemati tako sporočilo, kar mora predhodno zahtevati od operaterja in
* kadar operater ponuja klice v omrežje operaterja prejemnika številke po ceni, ki je višja od cene klicev v omrežje operaterja klicočega.
Poudariti je potrebno, da lahko uporabnik svojo odločitev o prejemanju obvestila kadarkoli spremeni.
Operaterji so dolžni svoje uporabnike o teh možnostih obvestiti z objavo na svoji spletni strani, vidno na mesečnih računih, v dnevnem časopisju ali s kratkimi sporočili SMS ter jim izključitev oz. priključitev predvajanja opozorila v roku 60 dni, od uveljavite splošnega akta, tudi omogočiti.
Še link:
http://www.apek.si/sl/prenosljivost_ste ... ot_uspesna
Na Simobilu:
21.02.2007
Ukinitev odzivnika za prenesene številke
S 23.4.2007 ukinjamo govorno opozorilo za vse prenesene številke: "Kličete v drugo omrežje". Na vašo željo si ga lahko ponovno aktivirate.
S 23.4.2007 ukinjamo govorno opozorilo za vse prenesene številke: "Kličete v drugo omrežje". Na vašo željo si ga lahko ponovno aktivirate.
Možnosti za ponovni vklop odzivnika so naslednje:
* uporabniki Halo vtipkajte *456# in pritisnite tipko za klic
* naročniki vtipkajte *789# in pritisnite tipko za klic
ali pokličite na brezplačno številko 080 40 40 40. Isti ukaz velja tudi za izklop odzivnika.
Lahko pa tudi preverite, v katerem omrežju se številka nahaja:
* uporabniki Halo vtipkajte *456*številka# in pritisnite tipko za klicanje
* naročniki vtipkajte *789*številka# in pritisnite tipko za klicanje.
Primer: *456*040 123 456#
Še link:
http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid ... 83DB3D3D54
3.) Kako si razlagate ti dve uradni obvestili z APEK-a in Simobila? Bi mi moral T-2 omogočiti, kar želim, ali ne, glede na pisni dopis?
Hvala in LP