Pa tudi na helpdesku so mi rekli da teh problemov nimam samo jaz, vedno naredijo enako:" bom resetiral..." Seveda dela max. normalno 1 teden nato pa spet po malo kocka. Travel CH. sem klical vceraj in povedal da travel ze 1 teden prekinja, mozakar na T-2 mi rece: "nimate samo vi teh probemov s tem programom so problemi..." Enako so mi rekli za NG Wild, da je to program ki zasede najvec pasovne sirine in da zato dela probleme. Enako je bilo iz ponedeljka na torek crknili so mi vsi programi ob 23:00, drugo jutro se vedno niso delali, spet policem, spet reset in dela normalno...
![Ne vem :nevem:](./images/smilies/dunno.gif)
Sedaj si jaz nekaj ne redstavljam. Na primer da ima en starejsi mozakar od 60,70 let doma T-2 TV, in mu ne dela, kaj mislite da bo on klical kdaj na helpdesk da se mu to postima? Mislim da niti ne znajo in se jim ne bi niti dalo klicarit vsak teden.
![Jao :jao:](./images/smilies/wallbash.gif)
Zanima me kdaj bo deloval sistem T-2 TV v celoti NORMALNO z obstojecimi programi???
![Grr :grr:](./images/smilies/modsmile.gif)