080 je storitev Telekoma Slovenije!!!, pa ne obremenjuj se s stroški k si jih povzroča T-2 zato, da tebi olajša račune. Seveda če boš poklicu na helpdesk pa začel nadirat operaterja ("poslal vam bom račun od mobitela") vam definitivno ne bo ponudil povratnega klica, če pa se boste malo bolj civilizirano obnašali bodo z veseljem poklicali nazaj in vam pomagali pri problemu.. ...in ne mi govort da delo helpdeska ni efektivno ker modeli zabeležjo vsako vašo prijavo in jo PREDAJO!!!. Če pa se vam je kdaj zgodilo, da so zadevo rešili v 5minutah(varnostni paketi in manjše težeav.. itd.) nej vam povem, da si vzamejo čas od svoje malice in stopijo do odgovorne osebe!, kar pa je ob klicnih špicah ko je čakalna vrsta dolga ni izvedljivo... Zato še enkrat ne bit pametni!FRAN napisal/-a:Ja, če kličejo nazaj potem plačajo za klic na Mobitelovo številko 49,51 SIT/min in na Simobilovo številko 62,40 SIT/min.
Če pa bi imeli na razpolago za stranke brezplačno številko 080 ****, potem bi oni plačali ko bi jih stranka klicala samo 20 SIT na klic!
LP
Telefonske številke na T-2
- subsubl
- Model
- Prispevkov: 288
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 07:44
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2TV + 1Tel + HD
- Kraj: LJ-Vevče
- krjefrej
- Znanec
- Prispevkov: 62
- Pridružen: 23. Nov 2006 ob 11:08
- T-2: Že imam
- Paket: 1/256
- Kraj: Ljubljana
Moram priznati, da se helpdesk kar javlja. Od prvih postov so se očitno poboljšali. Sicer po petih minutah še vedno poslušam, da je čakalna vrsta cca 30 sekund , ampak čas je relativen. Jaz sem tudi že visel pol ure na liniji z operaterjem. Pa ne le enkrat...
Ampak odličnost ni v tem, kako hitro se javijo, temveč v tem, kako hitro zadevo rešijo. Tu imam pa povsem nikakve izkušnje. Če ne bi bilo Nimde, bi še vedno zastonj (Telekom seveda ni zastonj ) klicaril tja le zaradi kramljanja. Veze so bile večinoma OK, le enkrat sem se s sodom pogovarjal in je stalno prekinjalo.
In glede mailov... v parih mesecih sem poslal dva ali tri, pa nobenega odgovora...
Ampak odličnost ni v tem, kako hitro se javijo, temveč v tem, kako hitro zadevo rešijo. Tu imam pa povsem nikakve izkušnje. Če ne bi bilo Nimde, bi še vedno zastonj (Telekom seveda ni zastonj ) klicaril tja le zaradi kramljanja. Veze so bile večinoma OK, le enkrat sem se s sodom pogovarjal in je stalno prekinjalo.
In glede mailov... v parih mesecih sem poslal dva ali tri, pa nobenega odgovora...
- pack
- Legenda
- Prispevkov: 1037
- Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
- T-2: Že imam
- Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
- Kraj: Trzin
Še ena mogoče uporabna informacija. Če ti kakšen T-2jev sogovornik celo zaupa svojo direktno številko in pove samo zadnje tri cifre, je dobro vedeti, kaj moraš vtipkati spredaj (da se potem ne loviš, kaj je mislil s tem - ala 0590/00xxx mogoče?).
0590/01xxx je T-2 v Mariboru
0590/02xxx je T-2 v Ljubljani
No, pa je Maribor končno dobil omrežno skupino 01!
P.S.: Komar, mogoče daš to v tvoj prvi post?
0590/01xxx je T-2 v Mariboru
0590/02xxx je T-2 v Ljubljani
No, pa je Maribor končno dobil omrežno skupino 01!
P.S.: Komar, mogoče daš to v tvoj prvi post?