Razočaranje
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Razočaranje
Naj najprej povem da imam T-2 in da je pri meni vse v redu (razen nekaterih začetnih težav, ki so bile uspešno in sorazmerno hitro odpravljene).
Sem pa T-2 priporočil ženini teti. Gospa, ki - mimogrede - o tehniki nima pojma niti je ne zanima je naročila internet in telefon (ter brezžični aparat), in naročeno tudi dobila - z majhno razliko. Monter je prišel, vse zvezal in priključil, ni pa imel brezžičnega telefona, zato ji je priporočil in v dogovoru z njo priključil žičnega (VoIP), nato pa ji je dal podpisati papirje, na katerih je s križcem označil, kam naj se podpiše. Gospa se je, kakor verjetno 95% drugih, tja pač podpisala in stvar je bila zaključena. Kot kaže pa monter ni označil ali sporočil naprej, da ni montiral brezžičnega telefona (ki bi zahteval tudi vood 3.2.2), ampak žičnega brez vooda. Vse je delovalo brez težav, vsak mesec je dobila račun in ga plačala.
Pred kratkim pa je od T-2 dobila dopis, v katerem so jo terjali za vood, ki da ga je dobila na reverz in ga zdaj T-2 hoče nazaj. Verjetno je samo po sebi umevno, da ni imela pojma, kaj to je, zato je poklicala mene in ugotovila sva, da ga (glede na njene opise naprav v stanovanju) najbrž res nima. Sploh pa ji (in meni) ni bilo jasno, zakaj naj bi ga imela (dobila je VoIP telefonski aparat od T-2 in nima nalognih telefonov) in zakaj ga T-2 hoče na vsem lepem meni nič tebi zrahljane živce nazaj. Kontaktirala je T-2 in razložila situacijo, v odgovor pa je dobila le, da je na papirjih njen podpis in da mora vood vrniti ali plačati (mislim da je cena 87 EUR). Gospa je nato prosila, če se lahko pri njej oglasi monter in ji pokaže, kaj je vood oz. da skupaj ugotovita, zakaj ga ni.
To se ni zgodilo in na svojo pisno pritožbo je dobila enak odgovor kot prvič - vrnite vood ali pa ga plačajte - na papirjih je vaš podpis.
Gospa se je že praktično odločila, da bo pač plačala tistih 87 EUR, da ne bo kaj narobe, ampak k sreči (?) se je prej obrnila name. Razložil sem ji, naj v nobenem primeru ne plača, ampak zahteva od T-2, naj se prične obnašati nekoliko drugače, se pravi profesionalno in poslovno. Ni namreč njen problem, če imajo zmedeno papirologijo in očitno vsaj enega tehnika, ki je pri papirjih površen. Korekno in absolutno potrebno bi bilo, da monter naročniku razloži kaj je montiral, mu to pokaže na papirju in mu tudi obrazloži, kaj podpisuje. Dejstvo je, da tak odnos do strank ni korekten in da še najbolj spominja na neke prejšnje čase in T-1. 87 EUR dejansko ni tako velik strošek, ampak glede na to, da gospa denarja nima ravno veliko, sploh pa glede na to, da je celo stvar zakuhal T-2 sem prepričan, da bo t-2 precej lažje prebolel navidezno izgubo, kakor pa ona dejanskih in otipljivih 87 EUR.
Stvar je dejansko tako brez zveze, da sem se odločil gospe pomagati zadevo pripeljati do konca in uporabiti prav vsa možna sredstva - od zveze za varstvo potrošnikov do par novinarskih kontaktov, ki so mi na srečo ostali še iz prejšnje službe. Vsekakor pa bo tak pristop, v kolikor se bo nadaljeval, T-2 tal prekleto veliko več kot tistih neupravičenih 87 EUR, za katere se tako močno trudijo, da bi jih dobili. Če nimajo urejenih evidenc kaj so kje naredili in priključili, je to pač njihov problem in ne problem strank.
Je pa žalostno, če bo treba poseči po takih sredstvih in še bolj žalostno, če človek pomisli, koliko ljudi na koncu obupa in plača stvar, ki je nikoli niso dobili.
T-2, sram naj vas bo.
Sem pa T-2 priporočil ženini teti. Gospa, ki - mimogrede - o tehniki nima pojma niti je ne zanima je naročila internet in telefon (ter brezžični aparat), in naročeno tudi dobila - z majhno razliko. Monter je prišel, vse zvezal in priključil, ni pa imel brezžičnega telefona, zato ji je priporočil in v dogovoru z njo priključil žičnega (VoIP), nato pa ji je dal podpisati papirje, na katerih je s križcem označil, kam naj se podpiše. Gospa se je, kakor verjetno 95% drugih, tja pač podpisala in stvar je bila zaključena. Kot kaže pa monter ni označil ali sporočil naprej, da ni montiral brezžičnega telefona (ki bi zahteval tudi vood 3.2.2), ampak žičnega brez vooda. Vse je delovalo brez težav, vsak mesec je dobila račun in ga plačala.
Pred kratkim pa je od T-2 dobila dopis, v katerem so jo terjali za vood, ki da ga je dobila na reverz in ga zdaj T-2 hoče nazaj. Verjetno je samo po sebi umevno, da ni imela pojma, kaj to je, zato je poklicala mene in ugotovila sva, da ga (glede na njene opise naprav v stanovanju) najbrž res nima. Sploh pa ji (in meni) ni bilo jasno, zakaj naj bi ga imela (dobila je VoIP telefonski aparat od T-2 in nima nalognih telefonov) in zakaj ga T-2 hoče na vsem lepem meni nič tebi zrahljane živce nazaj. Kontaktirala je T-2 in razložila situacijo, v odgovor pa je dobila le, da je na papirjih njen podpis in da mora vood vrniti ali plačati (mislim da je cena 87 EUR). Gospa je nato prosila, če se lahko pri njej oglasi monter in ji pokaže, kaj je vood oz. da skupaj ugotovita, zakaj ga ni.
To se ni zgodilo in na svojo pisno pritožbo je dobila enak odgovor kot prvič - vrnite vood ali pa ga plačajte - na papirjih je vaš podpis.
Gospa se je že praktično odločila, da bo pač plačala tistih 87 EUR, da ne bo kaj narobe, ampak k sreči (?) se je prej obrnila name. Razložil sem ji, naj v nobenem primeru ne plača, ampak zahteva od T-2, naj se prične obnašati nekoliko drugače, se pravi profesionalno in poslovno. Ni namreč njen problem, če imajo zmedeno papirologijo in očitno vsaj enega tehnika, ki je pri papirjih površen. Korekno in absolutno potrebno bi bilo, da monter naročniku razloži kaj je montiral, mu to pokaže na papirju in mu tudi obrazloži, kaj podpisuje. Dejstvo je, da tak odnos do strank ni korekten in da še najbolj spominja na neke prejšnje čase in T-1. 87 EUR dejansko ni tako velik strošek, ampak glede na to, da gospa denarja nima ravno veliko, sploh pa glede na to, da je celo stvar zakuhal T-2 sem prepričan, da bo t-2 precej lažje prebolel navidezno izgubo, kakor pa ona dejanskih in otipljivih 87 EUR.
Stvar je dejansko tako brez zveze, da sem se odločil gospe pomagati zadevo pripeljati do konca in uporabiti prav vsa možna sredstva - od zveze za varstvo potrošnikov do par novinarskih kontaktov, ki so mi na srečo ostali še iz prejšnje službe. Vsekakor pa bo tak pristop, v kolikor se bo nadaljeval, T-2 tal prekleto veliko več kot tistih neupravičenih 87 EUR, za katere se tako močno trudijo, da bi jih dobili. Če nimajo urejenih evidenc kaj so kje naredili in priključili, je to pač njihov problem in ne problem strank.
Je pa žalostno, če bo treba poseči po takih sredstvih in še bolj žalostno, če človek pomisli, koliko ljudi na koncu obupa in plača stvar, ki je nikoli niso dobili.
T-2, sram naj vas bo.
Re: Razočaranje
ja tožba, za vsak dan, ko ni mogla uporabljat brezžičnega telefona, za vse delo in duševene bolečine, ki jih sedaj doživlja. Aja ups, a to je v Sloveniji? Pol mora bit pa srečna da ji sploh telefon dela, če se je pisno odpovedala telefonu in soglašala da ga plačuje do svojega 99. leta. Če bo pa pravega človeka na kavico povabila bo pa jutri vse zrihtano.
Re: Razočaranje
Zgornje opozorilo naj bo v poduk vsem strankam...
Vedno, ko podpisujete, tudi zahtevajte pojasnitev kaj podpisujete (če ne druga lahko vsaj preštejete kose opreme, ki ste jih dobili). Če monter ne bo dobil podpisa stranke, ne bo dobil plačan nalog. Torej je tudi v njegovem interesu, da stranki razloži katera škatla je katera in čemu služi. V kolikor stranka ve, da se na zadeve ne spozna, se vedno lahko obrne po informacije na klicni center ali poslovalnice (tudi med potekom samega priklopa). Pri Informacijski pooblaščenki ali Varstvu potročnikov se lahko pozanimate, da danes stranke vse preveč brezbrižno podpisujejo dokumentacijo. Ne samo prevzemne zapisnike, tudi pogodbe. Dokler kaj ne gre narobe... potem je kriv seveda vedno nekdo drug. To brezbrižje počasi izkoriščajo že na vsakem koraku (stranke tu le redko dosežejo kako pravico). Vendar na srečo ne T-2. Kot sem že povedal v eni drugi temi, vsak kos opreme je izsledljiv in če ni pri stranki ali monterju, je v centralnem skladišču.
Kot je rekel Mark, ID priključka na zasebno sporočilo in se bo preverilo.
Vedno, ko podpisujete, tudi zahtevajte pojasnitev kaj podpisujete (če ne druga lahko vsaj preštejete kose opreme, ki ste jih dobili). Če monter ne bo dobil podpisa stranke, ne bo dobil plačan nalog. Torej je tudi v njegovem interesu, da stranki razloži katera škatla je katera in čemu služi. V kolikor stranka ve, da se na zadeve ne spozna, se vedno lahko obrne po informacije na klicni center ali poslovalnice (tudi med potekom samega priklopa). Pri Informacijski pooblaščenki ali Varstvu potročnikov se lahko pozanimate, da danes stranke vse preveč brezbrižno podpisujejo dokumentacijo. Ne samo prevzemne zapisnike, tudi pogodbe. Dokler kaj ne gre narobe... potem je kriv seveda vedno nekdo drug. To brezbrižje počasi izkoriščajo že na vsakem koraku (stranke tu le redko dosežejo kako pravico). Vendar na srečo ne T-2. Kot sem že povedal v eni drugi temi, vsak kos opreme je izsledljiv in če ni pri stranki ali monterju, je v centralnem skladišču.
Kot je rekel Mark, ID priključka na zasebno sporočilo in se bo preverilo.
Flectere si nequeo Superos, Acheronta movebo.
** If I cannot move heaven I will raise hell! **
** If I cannot move heaven I will raise hell! **
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3147
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: Razočaranje
Tole se že preverja. Lahko še kak dan traja. Prosim za razumevanje!
Ker kot je povedal banditbanger v prvem postu je naročnica podpisala prevzemni zapisnik (Se pravi, da se je strinjala s statusi prejete opreme). Predlagam, da vedno preverite kaj podpisujete, tole govorim nasplošno Če se kaj ne razume se vpraša.
Ker kot je povedal banditbanger v prvem postu je naročnica podpisala prevzemni zapisnik (Se pravi, da se je strinjala s statusi prejete opreme). Predlagam, da vedno preverite kaj podpisujete, tole govorim nasplošno Če se kaj ne razume se vpraša.
- luky
- Model
- Prispevkov: 235
- Pridružen: 23. Mar 2006 ob 19:11
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
- Kraj: Šmarje pri Jelšah
Re: Razočaranje
Mislim, da to ni takšna reč, da jo fantje na T-2 ne bodo rešili pozitivno v korist stranke. Je pa res, da je potrebno pri podpisu biti v današnjem času zelo previden, kaj podpisuješ pa ne samo pri monterju T-2 , ampak tudi drugod.
Lp, Luky
Re: Razočaranje
ah dejte nehat no, tisti vaši papirji so vsi tok nejasni in nepregledni da si itak neben nau vzel časa za tist študirat, men je tud narobe prinesu, pol neki čečkal po tistem in mi dal za podpisat, loh je pa pol še gor napisu da mu plačam karto za na bahame, pa kaj? Tist ne more bit neki pravno veljavno, sploh če je podpisana pogodba za neki druzga. Pozabljate da je razum tudi nad podpisom, sploh kadar se 70 letna babica začne serijsko okoriščati s PSTN vmesniki. Jaz tud vem, da se bo tole zelo nahitro uredilo, samo bolno je, da se katerakoli stvar, ki zahteva mičken človeškega razuma na da uredit direktno preko uradnih kontaktov podjetja. Namesto da bi slavili vsemogočnost podpisa pomislite da so vaše stranke ljudje in ne kot vaši uradniki le slabo spisan algoritem za 9 možnih vprašanj.
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Re: Razočaranje
Uf, sem pa celo polemiko sprožil....
Kar se mene tiče mislim, da če se bo stvar dala urediti na lep način, bo kar v redu.... sem delal v dveh velikih podjetjih in kar dobro poznam birokracijo in zaplete, ki jih prinese. Z dobro organizacijo se da marsikaj rešiti, vsega pa ne. Če so to osamljeni in redki primeri, se pač zgodi...važno je, da ima podjetje v takem slučaju posluh za stranke in najprej temeljito preveri možnost, da je nekaj narobe s papirji in se maksimalno potrudi, da ne povzroča problemov stranki...Sam bi v takšnem primeru raje pozabil tistih nekaj evrov (ki sejih v primeru večjega števila takšnih dogodkov sicer hitro lahko nabere kar precej), kot pa jezil stranko.
Po drugi strani pa tudi dobro vem, kako je - v našem podjetju imamo tako svoje kot pogodbene (zunanje) monterje/serviserje in dejansko je zelo težko dobiti dober kader....pa tudi tistim najboljšim se dogajajo napake. Pa še stranke so vseh vrst in monterji morajo imeti včasih res jeklene živce. Prav nič ne dvomim, da so tudi taki, ki poizkušajo kakšen kos opreme pospraviti (čeprav veliko jih verjetno res ni). Verjetno je tukaj možnost za izboljšave z ustreznim sistemom sledenja, izobraževanjem tehnikov (predvsem o delu z ljudmi, ne samo tehnična znanja) ter in predvsem dodelanim sistemom s striktnimi pravili dela in ravnanja ter reševanja zapletov. Mimogrede, to so tudi stvari, ki se jih pozorno preverja v okviru certifikacije po sistemu ISO9001. Mogoče bi lahko tale neuradni kanal, po katerem zaplet trenutno rešujemo, nekako "uzakonili" in spravili v organizacijsko shemo?
Prav glede tovrstnih rešitev se podjetja ločijo na slaba, solidna, dobra in odlična, iz tega pa sledijo navadno tudi rezultati.
Hvala za pomoč - tako Marku kot vsem ostalim.
LP
Kar se mene tiče mislim, da če se bo stvar dala urediti na lep način, bo kar v redu.... sem delal v dveh velikih podjetjih in kar dobro poznam birokracijo in zaplete, ki jih prinese. Z dobro organizacijo se da marsikaj rešiti, vsega pa ne. Če so to osamljeni in redki primeri, se pač zgodi...važno je, da ima podjetje v takem slučaju posluh za stranke in najprej temeljito preveri možnost, da je nekaj narobe s papirji in se maksimalno potrudi, da ne povzroča problemov stranki...Sam bi v takšnem primeru raje pozabil tistih nekaj evrov (ki sejih v primeru večjega števila takšnih dogodkov sicer hitro lahko nabere kar precej), kot pa jezil stranko.
Po drugi strani pa tudi dobro vem, kako je - v našem podjetju imamo tako svoje kot pogodbene (zunanje) monterje/serviserje in dejansko je zelo težko dobiti dober kader....pa tudi tistim najboljšim se dogajajo napake. Pa še stranke so vseh vrst in monterji morajo imeti včasih res jeklene živce. Prav nič ne dvomim, da so tudi taki, ki poizkušajo kakšen kos opreme pospraviti (čeprav veliko jih verjetno res ni). Verjetno je tukaj možnost za izboljšave z ustreznim sistemom sledenja, izobraževanjem tehnikov (predvsem o delu z ljudmi, ne samo tehnična znanja) ter in predvsem dodelanim sistemom s striktnimi pravili dela in ravnanja ter reševanja zapletov. Mimogrede, to so tudi stvari, ki se jih pozorno preverja v okviru certifikacije po sistemu ISO9001. Mogoče bi lahko tale neuradni kanal, po katerem zaplet trenutno rešujemo, nekako "uzakonili" in spravili v organizacijsko shemo?
Prav glede tovrstnih rešitev se podjetja ločijo na slaba, solidna, dobra in odlična, iz tega pa sledijo navadno tudi rezultati.
Hvala za pomoč - tako Marku kot vsem ostalim.
LP
Re: Razočaranje
Pa da se jast dodam na to temo podpis in T-2.
Zanima me naslednje
Kaj pa ce nedobis nic za podpisat s strani monterja?
lp
Zanima me naslednje
Kaj pa ce nedobis nic za podpisat s strani monterja?
lp
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Re: Razočaranje
A je kaj novega na zadevi? Gospa mi ni nič sporočila, tukaj pa je tudo zamrlo....
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Razočaranje
Napisati kratko uradno reklamacijo, kjer se pove, zakaj se ni opreme vrnilo. Če se ni uredilo, javiti meni podatke na Zasebna sporočila. Bom dal še enkrat preveriti.
Optika 100/10
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3147
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: Razočaranje
Dokler nebo zadeva zaključena, ne kaže obupati! Dodatno ti nisem javljal, ker od takrat ni nič novega.
-
- Znanec
- Prispevkov: 55
- Pridružen: 9. Jan 2008 ob 00:15
- T-2: Že imam
- Paket: optika 10/10 + telefon + IPTV
Re: Razočaranje
a ni to najlepš? potem ti firma ne more dokazat, da si ti prevzel kakršnokoli opremo, kar po (moji kmečki) logiki pomeni, da ti tega pač nimaš, oz. če maš, to ni njihovo.7niko7 napisal/-a: Kaj pa ce nedobis nic za podpisat s strani monterja?
lp
Sam to je grdo delat. Če se kej tazga zgodi je lepo od človeka, da opozori na to.
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 5. Maj 2008 ob 13:53
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
- Kraj: Idrija
Re: Razočaranje
No,
zadeva je zaključena. Na žalost očitno vsi skupaj niste mogli pomagati, ker je gospa ponovno dobila položnico.
Kaj naj rečem? ŽALOSTNO. Svetoval se ji, naj se odjavi in vzame konkurenčnega ponudnika. To nameravam storiti tudi sam, takoj ko bo Telekom potegnil optiko.
Glede T-2 pa samo to, da je žalostna, slabo organizirana, amatersko vodena firma, ki svoje napake računa uporabnikom. Škoda - bili naj bi boljša alternativa Telekomu, pa so enaki oz. slabši.
P.S. Tisto z novinarji pa bom tudi izpeljal, če bo le kdo pripravljen zadevo objaviti (verjetno je še kaj podobnih primerov, če bodo malo raziskali). Prav bi bilo, da vsi tisti, ki razmišljajo o prehodu na T-2 vedo vnaprej, kaj se jim lahko zgodi. Če ne drugega, bom pa na par dobro obiskanih forumih objavil.
zadeva je zaključena. Na žalost očitno vsi skupaj niste mogli pomagati, ker je gospa ponovno dobila položnico.
Kaj naj rečem? ŽALOSTNO. Svetoval se ji, naj se odjavi in vzame konkurenčnega ponudnika. To nameravam storiti tudi sam, takoj ko bo Telekom potegnil optiko.
Glede T-2 pa samo to, da je žalostna, slabo organizirana, amatersko vodena firma, ki svoje napake računa uporabnikom. Škoda - bili naj bi boljša alternativa Telekomu, pa so enaki oz. slabši.
P.S. Tisto z novinarji pa bom tudi izpeljal, če bo le kdo pripravljen zadevo objaviti (verjetno je še kaj podobnih primerov, če bodo malo raziskali). Prav bi bilo, da vsi tisti, ki razmišljajo o prehodu na T-2 vedo vnaprej, kaj se jim lahko zgodi. Če ne drugega, bom pa na par dobro obiskanih forumih objavil.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Razočaranje
Če se ne motim, sem ti rekel, da mi lahko daš podatke na Zasebna sporočila, da naredimo še eno navzkrižno kontrolo.
Optika 100/10