Obvestilo pri klicu na prenešene številke
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Na Telekomu, Mobitelu je mogoče vključiti odzivnik, ki te pri klicu na prenešene številke obvesti, da kličeš v drugo omrežje. Ali je to mogoče vključiti tudi na T-2 stacionarni telefoniji?
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Po poslanemu pisnemu dopisu na Brnčičevo 41, 1000 Ljubljana ali po faksu na 059000001 se lahko aktivira odzivnik za katerokoli telefonsko naročnino na T-2.
Moramo pa vedeti, da se po aktu o prenosljivosti številk odzivnik aktivira le v primeru, ko je cena klica v omrežje operaterja prejemnika številke višja od cene klicev v omrežje operaterja prvotnega dajalca številke (ko je klic na številko dražji kot bi bil, če številka ne bi bila prenešena)
Primer:
T-2 -> telekom: cena 1,25 centa/min
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na T-2: zastonj - NI odzivnika!
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na Amis: 7,6 centa/min - odzivnik se aktivira pred klicem - "Kličete v drugo omrežje"
T-2 -> številka prenešena iz omrežja Amis v omrežje telekoma (npr. Siol): 1,25 centa/min - NI odzivnika!
Moramo pa vedeti, da se po aktu o prenosljivosti številk odzivnik aktivira le v primeru, ko je cena klica v omrežje operaterja prejemnika številke višja od cene klicev v omrežje operaterja prvotnega dajalca številke (ko je klic na številko dražji kot bi bil, če številka ne bi bila prenešena)
Primer:
T-2 -> telekom: cena 1,25 centa/min
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na T-2: zastonj - NI odzivnika!
T-2 -> številka prenešena iz telekoma na Amis: 7,6 centa/min - odzivnik se aktivira pred klicem - "Kličete v drugo omrežje"
T-2 -> številka prenešena iz omrežja Amis v omrežje telekoma (npr. Siol): 1,25 centa/min - NI odzivnika!
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Čisto za vsako stvar je potrebno pisati dopis... ali se ti ne zdi, da se vaša administracija že tako utaplja v papirologiji in marsikomu še po treh mesecih ne rešijo vloge.
Dejte se zmigat in naj se take stvari nastavijo preko SMSjev... še bolje pa, če bi se jih preko servisnih strani. Sploh ne vem zakaj se imenujejo servisne strani, če se pa NE DA ČISTO NIČ NASTAVLJAT!
Dejte se zmigat in naj se take stvari nastavijo preko SMSjev... še bolje pa, če bi se jih preko servisnih strani. Sploh ne vem zakaj se imenujejo servisne strani, če se pa NE DA ČISTO NIČ NASTAVLJAT!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Mislil sem, da se to da rešit z vnosom posebne kode *# v sam telefon, kot ma to rešeno Telekom. Ne ne, dopisov pa spet ne bom pisal......
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Mislim, da ima za to Telekom eno posebno številko, kamor pokličeš in prijaviš zahtevo. Tedaj bo vzpostavitev zveze trajalo kakšno sekundo dlje (pritisneš # če hočeš preskočiti preverjanje) in ti bo povedalo, če kličeš v prenešeno številko.
Edino Telekom ima bazo prenešenih številk, zato je to Telekomova storitev.
Edino Telekom ima bazo prenešenih številk, zato je to Telekomova storitev.
Optika 100/10
-
- Znanec
- Prispevkov: 85
- Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
- Kraj: Komenda
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
A jaz to prav razumem...se pravi, če pošljem dopis na T-2, mi potem ob klicu iz T-2 v recimo UPC Telemach omrežje javi "Kličete v drugo omrežje"
Če to drži, bi prosil če lahko kdo pove, kakšen dopis je treba poslati? A je kakšen primer na internetni strani oz. kaj se mora napisati, da bodo na T-2 vedeli za katero stvar se gre?
Če to drži, bi prosil če lahko kdo pove, kakšen dopis je treba poslati? A je kakšen primer na internetni strani oz. kaj se mora napisati, da bodo na T-2 vedeli za katero stvar se gre?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Ne kompliciraj in napiši dvovrstični dopis, kjer poveš, da bi rad pri klicanju imel opozorilo, da kličeš (če kličeš) v drugo omrežje in je številka prenešena.
Optika 100/10
-
- Znanec
- Prispevkov: 85
- Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
- Kraj: Komenda
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
@NN:
"Kompliciram" zato, ker je šel fotr danes na Brnčičevo in so mu rekli, da to ni možno. In zdaj ko berem po forumu, vidim da pač to naj bi bilo možno urediti. Enako za par ostalih stvari, za katere se ti zdi, da kompliciram. Če bi imeli na vaših uradnih straneh to JASNO napisano in če bi v poslovalnicah znali jasno pojasniti določene zadeve, takih vprašanj ne bi bilo in ne bi "moril" po forumu in tebi na PM.
Žal bi lahko imeli na vaših uradnih straneh precej zadev bolje poštimanih in razloženih, ravno tako bi tudi ljudi v poslovalnicah lahko bolj poučili in bi se znebili marsikaterega bednega vprašanja. Tega, da v poslovalnicah pač ne dvigujejo telefonov, ker imajo stranke, ne bom omenjal. Zastopim, da je gužva, samo na tak način se zadeve ne urejajo
Verjemi, da tudi meni kot naročniku ni zabavno klicariti in iskati kot kreten in v veselje določenih informacij na 1001 način, ker imam tudi sam premalo časa za ubadanje s takimi zadevami. Hvala bogu, da je neuradni forum in ljudje, ki so pripravljeni pomagati. In svaka vam čast Samo precej vprašanj bi si lahko prihranil tako Help Desk kot tudi ti in tebi podobni na forumu, ki pomagate...
Pa brez zamere!
"Kompliciram" zato, ker je šel fotr danes na Brnčičevo in so mu rekli, da to ni možno. In zdaj ko berem po forumu, vidim da pač to naj bi bilo možno urediti. Enako za par ostalih stvari, za katere se ti zdi, da kompliciram. Če bi imeli na vaših uradnih straneh to JASNO napisano in če bi v poslovalnicah znali jasno pojasniti določene zadeve, takih vprašanj ne bi bilo in ne bi "moril" po forumu in tebi na PM.
Žal bi lahko imeli na vaših uradnih straneh precej zadev bolje poštimanih in razloženih, ravno tako bi tudi ljudi v poslovalnicah lahko bolj poučili in bi se znebili marsikaterega bednega vprašanja. Tega, da v poslovalnicah pač ne dvigujejo telefonov, ker imajo stranke, ne bom omenjal. Zastopim, da je gužva, samo na tak način se zadeve ne urejajo
Verjemi, da tudi meni kot naročniku ni zabavno klicariti in iskati kot kreten in v veselje določenih informacij na 1001 način, ker imam tudi sam premalo časa za ubadanje s takimi zadevami. Hvala bogu, da je neuradni forum in ljudje, ki so pripravljeni pomagati. In svaka vam čast Samo precej vprašanj bi si lahko prihranil tako Help Desk kot tudi ti in tebi podobni na forumu, ki pomagate...
Pa brez zamere!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Znanec
- Prispevkov: 85
- Pridružen: 14. Jan 2009 ob 12:05
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL2 10/2 + 2×IPTV + 1×TEL
- Kraj: Komenda
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Ne bi vedel točno s katerimi besedami je spraševal, ampak spraševal je o obveščanju o prenešeni številki pri telefonskih klicih. V vsakem primeru bi zaposleni lahko predvideval za katero stvar gre, tudi če je slučajno napačno vprašal - glede na to, da gre lahko samo za 1) vklop na strani T-2 za njihovega naročnika ali 2) vklop storitve s strani operaterja tiste osebe, ki jo kličeš (pri tem pač T-2 ne more narediti nič).
V glavnem bom faksiral dopis in upam, da se bomo zastopili.
Samo je pa res, da za vse takšne zadeve bi lahko imeli pripravljen dopis na uradni strani T-2 ali servisnih straneh, tako kot je to npr. za e-račun. Ker vzame vse skupaj zelo malo časa, uporabnikom (in tudi zaposlenim na T-2) pa je lahko v veliko pomoč (in manj nadlegovanja s strani uporabnikov). Ravno tako ne bi škodil tudi kakšen seznam programske sheme po številkah programov in ne samo abecedni, pa kakšna navodila za uporabo T-2 TV-ja npr., ker starejšim tehnike nevajenim ljudem take zadeve mogoče niso tako samoumevne kot nam mladim, ki nam je vse intuitivno, bolj natančno opisati način zaračunavanja storitev (npr. pri naročninah programov, kar sem spraševal zadnjič; pri obračunu najemnine prostora za snemalnik T-2 - recimo kar nekaj ljudi kot sem bral na forumu je mislilo, da če imajo zasedenega 0% prostora, da se avtomatsko za te dni ne zaračunava).
Skratka, cel kup enostavnih zadev, ki jih povprečno sposoben zaposleni lahko naredi v roku parih delovnih dni. --> če drugega ne, se lahko za kakšno stvar pogleda tudi pri konkurenci kako ima urejeno, ker ni pri konkurenci čisto vse slabo
Se oproščam za dolg odgovor...
V glavnem bom faksiral dopis in upam, da se bomo zastopili.
Samo je pa res, da za vse takšne zadeve bi lahko imeli pripravljen dopis na uradni strani T-2 ali servisnih straneh, tako kot je to npr. za e-račun. Ker vzame vse skupaj zelo malo časa, uporabnikom (in tudi zaposlenim na T-2) pa je lahko v veliko pomoč (in manj nadlegovanja s strani uporabnikov). Ravno tako ne bi škodil tudi kakšen seznam programske sheme po številkah programov in ne samo abecedni, pa kakšna navodila za uporabo T-2 TV-ja npr., ker starejšim tehnike nevajenim ljudem take zadeve mogoče niso tako samoumevne kot nam mladim, ki nam je vse intuitivno, bolj natančno opisati način zaračunavanja storitev (npr. pri naročninah programov, kar sem spraševal zadnjič; pri obračunu najemnine prostora za snemalnik T-2 - recimo kar nekaj ljudi kot sem bral na forumu je mislilo, da če imajo zasedenega 0% prostora, da se avtomatsko za te dni ne zaračunava).
Skratka, cel kup enostavnih zadev, ki jih povprečno sposoben zaposleni lahko naredi v roku parih delovnih dni. --> če drugega ne, se lahko za kakšno stvar pogleda tudi pri konkurenci kako ima urejeno, ker ni pri konkurenci čisto vse slabo
Se oproščam za dolg odgovor...
- Anubis
- Legenda
- Prispevkov: 1316
- Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10
- Kraj: Zokiville
Re: Obvestilo pri klicu na prenešene številke
Tudi meni so vsaj enkrat rekli, da ni mozno, potem je enkrat na 002 nekdo celo bil pogumen "da bo vklopil", ko pa cez teden dni ni bilo nic, smo prisli do tega, da je le potrebno poslati dopis... Mislim, da se je slednji izgubil in smo ga "ponovili" ob mojem prvem naslednjem obisku poslovalnice.
Res pa je, da ne gre za obvescanje o prenesenih stevilkah, ampak kar o vseh (vsaj na mobilnem omrezju - vedno ti "en zamorjen zenski glas" pove, v katero omrezje klices).
Res pa je, da ne gre za obvescanje o prenesenih stevilkah, ampak kar o vseh (vsaj na mobilnem omrezju - vedno ti "en zamorjen zenski glas" pove, v katero omrezje klices).