Ma, moram priznat, da me počasi mineva potrpljenje. Namreč, že drugi mesec zapored dobivam napačen račun.
Za januar mi niso pravilno obračunali prehoda na brezčasni VDSL.
Na zadnjem februarskem računu pa piše
Klici v slovenska stacionarna omrežja xxx min cena 0,0943€. Kje so to ceno dobil meni ni jasno? Kolikor vem je cena klica v telekom 0,0125€.
Mi gre rahlo na živce to, da moram vsakič pregledat račun, potem pa še zapravljat svoj čas in denar, da pošljem po navadni pošti reklamacijo računa. Kot da ima vsak doma fax. In kakor da mam cajt še na pošto hodit. Ne vem, zakaj ne omogočate prijave reklamacije iz e-pošte pri t-2? Saj jo itak dobi vsak uporabnik.
Ma, res no, en klinčev račun bi pa lahko skupej vrgli brez napake.
Se opravičujem za malo bolj hude besede, ampak neposobnost vašega računovodstva (oz. kdorkoli že fakturira račune) je pa enostavno preelika.
![Grr :grr:](./images/smilies/modsmile.gif)