IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Tukaj notri so teme, ki so odslužile svojemu namenu
Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a gjural » 2. Maj 2009 ob 10:25

Preko spletne trgovine www.enaa.com sem kupil zunanji trdi disk Western Digital 1000 GB, in po 1 uri uporabe mi je šel adapter. Ker je bilo to zvečer, sem jim ta adapter poslal nazaj, nakar so rabili 12 dni, da so mi zadevo vrnili. In glej ga zlomka, ko priklopim "nov" napajalni kabel na disk, ta ne deluje. Podjetje IZID d.o.o. mi je po 12 dneh, koliko so rabili, da so preprosto ugotovili, da je adapter v okvari, poslali ponovno adapter ki je v okvari. Seveda mi je blo vse skupaj smešno in kličem tja. Se javi na servisu oseba in mi govori: "Da tega pa skorajda ne more verjeti" in mu preprosto rečem, da naj on meni verjame, da podjetje ki rabi 12 dni za zamenjavo adapterja bi pričakoval da bo poslalo vsaj vredu adapter in da jaz še zdaj ne verjamem v tako malomarnost ampak. Vredu, zapakiram zadevo nazaj in jim pošljem seveda priporočeno, da imam dokaz. Sedaj mislim da traja 2 teden odkar mi niso vrnili. Tako da skoraj bom zahteval nov disk.

Morem še seveda povedat da z električnim napajanjem ni težav, saj uporabljam prenapetostno zaščito in t2 modem, ruter, ... in ostale naprave delujejo na tem razdelilcu že več kot 1 leto brez problema.

V glavnem z podjetjem IZID d.o.o. bodite pozorni v kolikor imate kakšne garancije pri njih saj zgleda da so dokaj nesposobni, glede na to, da ne znajo preverit adapterja.
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 2. Maj 2009 ob 10:42

no zdej si se nekaj naučil...
jaz zmeraj preverim kdo je uvoznik/servis za določen artikel
- določene stranke pošiljajo pokvarjeno robo nazaj v trgovino - NAPAKA
- dobro je napisat dopis zraven, kaj pošiljaš na servis - tudi serijsko številko napajalnika (če jo ima)

če iščeš razlog zakaj so bili tako "nesramni" do tebe po telefonu ... ti lahko povem par razlogov
- slabi odnosi med sodelavci
- prevelik psihicen pritisk
- slaba plača
- premalo ljudi na servisu-šefi nočejo zaposliti dodatnega kadra
- itd...


* pošiljanje na servis ponavadi poteka z kurirsko sluzbo na stroske servisa

* drugače pa, roba je je made in china (napajalnik sigurno) pač si mel smolo, kaj naj rečem

jaz mam za take primere doma 1 router v škatli za rezervo, ker vem da ko pošiljam na servis bom najmanj 1-14 dni brez

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a gjural » 2. Maj 2009 ob 12:35

- določene stranke pošiljajo pokvarjeno robo nazaj v trgovino - NAPAKA
poslal direktno na servis

- dobro je napisat dopis zraven, kaj pošiljaš na servis - tudi serijsko številko napajalnika (če jo ima)
sem prej poklical in se dogovoril z osebo, napisal serijsko, kako točno se je zgodilo, kje sem kupil zadevo, fotokopijo garancije in računa,...


če iščeš razlog zakaj so bili tako "nesramni" do tebe po telefonu ... ti lahko povem par razlogov
- slabi odnosi med sodelavci
- prevelik psihicen pritisk
- slaba plača
- premalo ljudi na servisu-šefi nočejo zaposliti dodatnega kadra
- itd...

to sploh ni moja veza. če mu ni všeč še zmeraj lahko drugje najde službo. jaz tudi svoje delo opravljam vredu, in če imam slab dan še ne pomeni da nekomu ne bom prijavil napake. si predstavljate da vam gre adapter od modema, in da mam jaz slab dan pa pošljem monterja čez 12 dni?
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 2. Maj 2009 ob 12:59

Ne mores ti primerjat eno dobro sluzbo kjer so delavci zadovolni in dobro upravljajo svoje delo,
dobro poznam racunalniske servise (osebno) vem kakšni so odnosi in pritiski, kakšni serviserji...

in da,
če so slabi pogoji, kot sem ti napisal že prej, bo trajalo tudi 45 dni, koliko je po zakonu
serviserju se "je*e" za tam enega od tisočih primerov na servisu, ja pač ti bo zamenjal tisti napajalnik tudi 3x
pa kaj pol...
tudi če bo prišlo na koncu do grožnje z inšpekcijo, misliš da bo kaj drugače, ne ne bo

vem, da to ni tvojj problem in da te ne zanima, jaz ti samo povem iz prve roke kako je...

nima se smisla sekirat, škoda časa in živcev,
kot sem ti jaz že reku, vmes ko je stvar na servisu jaz že kupim novo in potem ko dobim iz servisa tisto prodam

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a gjural » 2. Maj 2009 ob 15:20

saj jaz imam drug napajalni kabel, ne gre se zato... fora je kako to odpravljajo težavo. nekdo ki ga nima in nujno potrebuje disk pa seveda ne bi bil najbolj srečen.

tako bom rekel... WD se mi zdi zelo vredu disk, ampak glede na to kako izid rešuje garancije bi premislil če bi ga še 1x kupil.
Slika
Slika
Slika

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a dal » 2. Maj 2009 ob 15:40

Predlagam, da se pritožiš tudi trgovini Enaa in direktorju podjetja IZID.

Jaz imam sicer dobre izkušnje z njihovo ljubljansko poslovalnico - vedno so bili prijazni, poklicali ko je bilo popravljeno, ...

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 2. Maj 2009 ob 15:55

hehe, pritožiš ?

direktor se bo samo nasmenih :mrgreen:
ej vem kako je to, tudi če daš v časopis, na televizijo pa ne bos spravil to...

OrionLady
Nadebudnež
Prispevkov: 430
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
T-2: Že imam
Paket: optika T4
Kraj: Kranj

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a OrionLady » 4. Maj 2009 ob 08:20

enaa se ne ukvarja z garancijami - te vedno pošljejo na pooblaščeni servis. Edino kar jih lahko poprosiš je, če lahko posredujejo, ker se že predolgo vleče.

lp nina

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a gjural » 7. Maj 2009 ob 22:55

Danes sem dobil delujoč adapter, torej jim je v drugo in v skoraj 5 tednih uspelo zamenjati pokvarjen adapter z novim :car:

No vsaj opozorilo za ostale ki bodo tja na garancijo pošiljali bo ostalo ;)
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
turist
Model
Prispevkov: 301
Pridružen: 7. Sep 2007 ob 10:58
T-2: Že imam
Paket: T4 optika(100/10) +2x tel +fax
Kraj: Kranj

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a turist » 8. Maj 2009 ob 08:34

Tale IZID je res nekaj boljšga! Meni je crknu LCD monitor. Osebno sem ga peljal v Ljubljano na servis. Bili so prijazni, ko je bilo popravljeno so res poklicali !

A poklicali so 44 dan !!!! :jao:

Res vrhunski servis !!!
Slika
Slika - Mobilno

Uporabniški avatar
Fry
Legenda
Prispevkov: 1454
Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
T-2: Že imam
Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
Kraj: Koper

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a Fry » 8. Maj 2009 ob 10:01

Se mi zdi, da je največji problem zakonodaja, ki sploh ne ščiti več potrošnika. Pravzaprav zgolj ščiti zastopnika in trgovca.

45 dni namreč pomeni, da servisu sploh ni potrebno imeti nobenih delov. Te sproti naroča pri proizvajalcu (običajno kitajska?) in nato čaka da pridejo po najcenejši poti do servisa (beri najdaljši)!

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a dal » 8. Maj 2009 ob 21:27

Vse se konča pri denarju - servisna zaloga stane, poštnina ni brezplačna, zastopnik mora v ceno izdelka vključiti servisno storitev v garancijskem roku, ... :neutral:

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 8. Maj 2009 ob 21:57

lol... kdo še misli da ima servis zalogo.... :owned:

Uporabniški avatar
asgard
Nadebudnež
Prispevkov: 492
Pridružen: 13. Mar 2009 ob 14:23
T-2: Že imam
Paket: GPON ORAŽNI KAMEN 1000/100
Kraj: Idrija

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a asgard » 12. Maj 2009 ob 22:33

kar mam jest opravka z izidom so kar hitri. Do sedaj še nisem imel slabih izkušenj. So ostali dosti hujši. :grr:

Uporabniški avatar
klemnjeklemn
Uporabnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 25. Nov 2007 ob 16:35
T-2: Že imam
Paket: VDSL 10/4 + 2xTV
Kraj: Tolmin

Re: IZID d.o.o. in garancija za zunanji trdi disk WD-1TB

Odgovor Napisal/-a klemnjeklemn » 20. Avg 2010 ob 10:19

Ja folk, eni se znate samo prtožvat! Sicer res ni delo da se stvari po servisih vlečejo več kot pr nas doma, samo a je kdo že slišal da lepa beseda lepo mesto najde? Sej noben od nas ni idealen in kaka stvar, pade z glave al se pa pomotoma založi in pozabi, glede na to da majo cel kup dela, pa še kokr je blo prej omenjeno, zaposlenim še kak šef kdaj požegna dan.

Tut men se disk vala že kak mesec na servisu in sem hotu samo vedet kako je stanje, al bo treba bit naslednjič (čez 14dni) zlo siten al je pršlo samo do kake napake. In sem poklical na IZID ter govoril z vodjo servisa. Ta mi je dejal, da kot je bilo meni rečeno z mimovrste, da imajo oni (IZID) servis za to serijsko št. diska to ne drži in da je klical na mimovrste kje je bil disk kupljen in so mu povedali da na Asbisu. Tako da ga je Izid na svoje stroške poslal na Asbis dobesedno isti dan, ko so ga dobili od mene. Je pa možakar tak ko jaz: za neumno vprašanje ali trditev je še bolj neumen odgovor. Nato kličem še na Asbis kako je s stvarjo, in mi človek razloži da se opravičuje in da to navadno ni njihova praksa, da pa bo disk poslal danes naprej.

Hvala bogu nimam veliko opravka s servisi, vendar so zadeve običajno hitro rešene.

Saj so napake, vsi jih delamo, vendar so s tapravim pristopom vse hitro in skulirano rešljive. Se je pa veliko lažje razjezit pa napisat grajo na forum kot pa od veselja kako pohvalo, ker nam je to že preveč samoumevno :(. Tako da se ne glih najprej zjezit na vsazga serviserja ampak se raj umirite in začnite sproščen dialog. Glavo pokonci pa bo vse ok ;)!

Zaklenjeno