
ZATO pa sem zvesti uporabnik T2, ki ne pridrvi z papriji in maha pred teboj, ampak z storitvami, ki delujejo in so SUPER (brez kakrsnihkoli vezav in nategovanj). LP

amm napeljava se ti je lahko tudi kdaj med tem časom poškodovala... vem kako je če si na t-2, ko pride monter tja za vsako malenkost, vse pregleda, velikokrat celo svoj UTP potegne, samo da stranki dela, ČEPRAV TO NI NJEGOVO DELO, ostali operaterji pa se pač držijo tistega kar dejansko morajo narediti. T-2 nas je seveda razvadil ko pošljejo monterja za vsako malenkost (tudi kadar po mojem mnenju ne bi smeli).Urbi napisal/-a:Še moja izkušnja glede Tuš Telekoma.
Do 10. junija sem bil uporabnik T-2 VDSL, a sem v trenutku nespametnosti želel zamenjati operaterja, saj je TUŠ telekom takrat ponujal boljše hitrosti interneta za manj denarja. Velika napaka.
Preklop naj bi se zgodil 10. junija letos. Od takrat naprej sem ali brez interneta ali brez IP televizije. Fora je, da ko dela IP televizija mi crkne internet in obratno - ko dela internet, TV ne dela. Po približno 1,5 mesecih pogovarjanja s študenti, dela na telefonski centrali (kao), reklamacij na Telekom, so na TUŠu ugotovili, da je problem najbrž kar na moji napeljavi. Oni pač niso nič krivi, kriva je moja napeljava.
Kljub mojemu dopovedovanju, da je prej z isto napeljavo na VDSL tehnologiji vse delalo je bil odgovor vedno jedrnat - "naši tehniki sporočajo, da je zaradi interference na liniji najbrž kriva vaša napeljava". V redu sem rekel, pa pošljite tehnika, da izmeri kje točno se izgublja signal - na moje stroške, če se izkaže, da je res kriva moja napeljava. Odgovor TUŠa: "naši tehniki ne hodijo na teren, za to morate poskrbeti sami".
Ker se mi res ni dalo več ukvarjati z njimi, sem se vrgel (tudi s pomočjo nekaterih uporabnikov na tem forumu) iskanja kakšnega "samostojnega" tehnika, da bi mi doma izmeril zadeve, a na žalost neuspešno. (še vedno se priporočam, če kdo pozna kakšnega...).
Včeraj so mi tudi dokončno popustili živci ko sem govori s TUŠovim operaterjem, zagrozil z tržnim inšpektoratom in vsem, odgovor pa je bil standarden: "verjamem, da bomo zadevo rešili v obojestransko korist" in mi vrgel dol slušalko.![]()
Toliko o TUŠTelekomu.