Odločila sva se za svoj priključek, saj sem rad neodvisen od ostalih in nočem nobenega diktiranja kdaj in koliko pasovne širine lahko zavzamem, pa tudi TUŠ in SIOL mi ne dišita saj vidim kakšne probleme so imeli(jih imajo) v zgornjem štuku.
Poklical sem prijazno osebje v poslovalnico v Kranju, od katere sem oddaljen približno 400m zračne razdalje, kjer so mi povedali, da moram najprej imeti telekom priključek nato pa bomo zadevo probali urediti.
Seveda izpolneva z drago obrazec na telekomovi strani (23.9.2009) in potem čakava. Po 14 dneh ni odgovora, zato kličem na telekom da se malce pozanimam. Rečejo mi, da celotna procedura lahko traja tudi en mesec saj morajo oni poizvedet kako in kaj in da nas bodo obvestili. Po enem mesecu spet pokličem in mi gospa na drugi strani reče, da še vedno traja poizvedba in da sem bil po elektronski pošti obveščen, da bo prišlo do zamude. Ti šment si rečem saj pošte res nisem dobil pa tudi ton glasu gospe, ki kontaktira s strankami ni bil prijazen. Mesec in pol od poizvedbe pa se nič ne premakne.
Moti me odnos in nekorektnost do strank. Naj mi rečejo da bo trajalo do 2 meseca po max dveh mesecih me pokličejo in mi rečejo, da me bodo priklopili ali da naj še počakam ker se je zapletlo. Ne maram ljudi, ki me po domače povedano bašejo z izgovori in lažmi.
Upam da se to kmalu reši in da bomo veselo srfali preko
